Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים ופעילויות בעמק יזרעאל

עמק יזרעאל בצפון ישראל הוא אחד מן האזורים היפים בארץ. ברחבי האזור אפשר למצוא מגוון גדול של מקומות לטיול בטבע ואטרקציות למגוון גילאים. גם בתקופה זו של מלחמה יש אטרקציות פעילות שפתחו דלתן ומקומות שניתן לטייל בהם על מנת לנסות לקחת פסק זמן וליהנות עם כל המשפחה. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק באתר הרישמי של פיקוד העורף לגבי העדכון היומי על ההנחיות באיזור. ריכזנו לכם כאן המלצות לטיולים ופעילויות באיזור כדי לקבל הפוגה מהמלחמה.

כפר הארנבונים

כפר הארנבונים בחוות נגר שנמצא במושב בית לחם הגלילית מספק חוויה מטריפה לילדים על כלל אטרקציות, פעילויות, חיות ובעיקר ארנבונים מקסימים בכל הגדלים! בימים אלו הכפר עובד בצורה מצומצמת ומאפשר לכם להגיע למתחם בו אפשר למצוא איזור שלם של משחקים, ג’ימבורי, מתנפחים, פינת יצירה, פוד טראק מקומי, איזורי ישיבה, סיור מודרך במתחם הארנבונים והתוכים. טרם הגעתכם למקום מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק לגבי שעות פעילות.

מוזיאון העמק קיבוץ יפעת

מוזיאון העמק נמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והוא מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. המוזיאון מאפשר לנו הצצה אל חיי הקיבוץ של פעם ומשלב גם אטרקציה עבור הקטנטנים. ברחבת הכניסה למוזיאון תוכלו ליהנות ממראה הנופים המרהיבים שנשקפים ממנו ולאחר כניסתכם תתרשמו מהמגוון שמוצג בו. אבל עבור הילדים, האטרקציה העיקרית נמצאת בקומת הטרקטורים המרשימה שבה מוצגים עשרות טרקטורים ענקיים שעל חלקם יוכלו הילדים לטפס וקטנים יותר שעליהם הם יוכלו לרכב. טרם ביקורכם מומלץ לבקר באתר הרישמי לעדכונים נוספים.

שביל פרות החלב

בחלק הצפוני של עמק יזרעאל בתוך המושב הטמפלרי בית לחם הגלילית ישנה אטרקציה נהדרת – שביל פרות החלב. כאן תמצאו פעילויות שמתאימות לכל המשפחה בנושא גידול העגלה מרגע הגעתה לעולם ועד לפעולות החליבה ועבודת הרפתן. הפעילות כאן מאפשרת לכם להעביר מספר שעות טובות עם הילדים. במהלך הביקור כאן תוכלו לעבור בין מספר תחנות המספרות ומראות את תהליך חיה של הפרה ותהליך הייצור ברפת. טרם ביקורכם מומלץ לבקר בפייסבוק הרישמי לעדכונים נוספים.

מעיין אלרואי ותחנת רכבת העמק המשוחזרת

מתחת להרי טבעון תוכלו למצוא את הישוב אלרואי שבו ישנם נקודות עניין שמומלץ לא לפספס – תחנת רכבת העמק המשוחזרת ומעיין אלרואי. אפשר להעביר פה זמן בנעימים וגם לראות קצת היסטוריה. מעיין אלרואי נובע לתוך בריכה מלאכותית שבמקור נוצרה כמקור להשקיה חקלאית בשנות ה 60. היום מדובר במעיין עם מים נקיים וראויים לרחצה. המעיין נובע בכל עונות השנה. לצד המעיין ישנה תחנת רכבת העמק המשוחזרת שעליה הילדים יכולים לטפס ולהנות משביל נגיש. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי תל מגידו

תל מגידו הוא גן לאומי של רשות הטבע והגנים והוא נמצא בגבול אזור רמות מנשה, רחוק במספר קילומטרים בודדים מצומת מגידו. הגן הלאומי מציג את שרידי העיר הקדומה שהייתה אחת החזקות והחשובות בתקופת ארץ כנען ועוד שלל תקופות שונות לאורך ההיסטוריה. טיול באתר האריכאולוגי החשוב הזה ייקח אתכם אחורה בזמן ויעביר לכם את סיפורה של העיר המשמעותית בהיסטוריה שרבים נלחמו על השליטה בה. בונוס נחמד על הדרך למבקרים פה – הנוף מכאן הוא משגע! מהתל נפרס בפניכם הנוף הכה מיוחד של אזור עמק יזרעאל ורמות מנשה. טיול בגן הלאומי תל מגידו מתאים לכל המשפחה, חוויה מקסימה עבור הילדים ועל הדרך גם המבוגרים ילמדו פה קצת היסטוריה. על פי הנחיות פיקוד העורף גן לאומי מעיין חרוד נמצא ברשימת הגנים הפתוחים של רשות הטבע והגנים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.