Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקור בקיבוץ לוטן – אטרקציות בערבה הדרומית

קיבוץ לוטן נמצא בערבה הדרומית, במרחק נסיעה של כ-40 דקות מהעיר הדרומית אילת. קיבוץ לוטן הוקם בשנת 1983 ומאז הוא מאופיין באורח חיים אקולוגי, שמירה על הסביבה ואהבת הארץ. הקיבוץ התיירותי מציע חוויות ופעילויות מגוונות ברוח המקום, והוא קרוב לאטרקציות ומסלולי טיול מומלצים באזור הערבה. אז אם אתם מטיילים בערבה, או מחפשים עצירה מעניינת בדרך לאילת, כדאי לכם לעצור בקיבוץ לוטן.

אטרקציה מומלצת למבקרים כאן עם ילדים היא פארק האקו כייף שהוא פארק שעשועים אקולוגי מיוחד במינו. באקו כיי הילדים יוכלו להשתעשע במגוון מתקני המשחקים העשוי כולו מחומרים ממוחזרים. ברחבי הפארק יש ספסלי ישיבה מעוצבים בסגנון ייחודי, מתחמי פעילויות אקולוגיות, גינות אורגניות, פינות צל ועוד.  יש אפשרות לתאם גם סיור מודרך המלווה בפעילויות חוויתיות לכל המשפחה – לחצו כאן לתיאום ביקור. בנוסף תוכלו להתארח כאן במלון מטיילים המדברי לוטן וגם להנות מהנחה לגולשי האתר – לחצו כאן.

ברחבי קיבוץ לוטן תוכלו ליהנות מביקור במרכז לאקולוגיה יצירתית שמהווה מרכז מחקר וחינוך ברמה עולמית ומגיעים אליו מבקרים מרחבי הארץ והעולם. המרכז עוסק בנושאי קיימות, מיחזור, שמירה על הסביבה, גינון אורגני ועוד. מיקומו של הקיבוץ, לצד מקורות מים, הפך אותו גם למוקד משיכה עבור מיני עופות נודדים החולפים כאן מדי שנה.

בשטח הקיבוץ יש גם מגרשי משחק כדורגל וכדורסל וגולף, גני שעשועים ופינות מעוצבות מיוחדות ברוח המקום אל מול נופי המדבר הקסומים. הטיול ברחבי הקיבוץ הוא חוויה בפני עצמה, שכן מדובר בקיבוץ ייחודי מאוד. כקיבוץ תיירותי, קיבוץ לוטן מציע גם אפשרויות לינה ואירוח קיבוצי באווירת המקום. אורחי הקיבוץ יכולים ליהנות משימוש בבריכת הקיבוץ שפתוחה בעונה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: קיבוץ לוטן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

המצפה התת ימי באילת – המצפה התת ימי באילת הוא אחת מבין האטרקציות המובילות עבור הנופשים באילת ומגיעים אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אטרקציות שאסור לפספס בתוך אילתלרשימה המלאה לחץ כאן

עמודי עמרם – שמורת טבע מסיב אילת – אם אתם מבקרים באיזור אילת אל תפספסו את הביקור בעמודי עמרם. עמודי עמרם הם עמודים העשויים אבן חול נובית רכה וצבעונית בגוון אדום ורוד. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

קניון שחורת – שמורת טבע הרי אילת – מסלול משפחתי, מעגלי שמשלב בתוכו את כל מה שיפה בהרי אילת: סולמות, סלעים בצבעים מטריפים, תצפיות מדהימות ואפילו מאובנים! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק תמנע – מסלולי הליכה ואופניים עם נופי בקעת תמנע שאסור לפספס! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק יטבתה – עצירת התרעננות בפארק לטיול קצר, ואפשרות ללמוד קצת במרכז המבקרים החווייתי שמספר על הקיבוץ ועל המחלבה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת טבע חי בר יטבתה – במרחק של מספר דקות נסיעה בודדות תוכלו להגיע אל שמורת הטבע החשובה ולצאת לטיול ספארי בין החיות שמתגוררות כאן. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

האגם הנעלם תמנע – האגם הנעלם הוא תופעת טבע ייחודית בלב המדבר, הנמצאת במרחק נסיעה של דקות בודדות מפארק תמנע. האגם הנעלם יוצר בריכת מים גדולה בצבעי כחול טורקיז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.