Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שף שמש חממת חמשת החושים – חקלאות מדברית

בערבה בסמוך לקיבוץ אליפז בלב מטעי התמרים ממש מול הרי אדום נמצאת חממת חמשת החושים. כאן תוכלו לצאת לסיור שף שמש וללמוד על הגידולים השונים שיש כאן בחממה כמו: עגבניות שרי, מלפפונים, תירס צבעוני, ירקות, תבלינים ועוד. במהלך הסיור תוכלו לבשל ירקות בעזרת צינור ואקום שמתבשל על ידי השמש, תצאו לסיור מודרך בין הערוגות השונות בתוך החממה ותלמדו על איך מצליחים לגדל בתנאי מזג האוויר קיצוני כמו בערבה.

הפעילות מתקיימת בחלקה בתוך החממות וגם תחת כיפת השמיים כך שהיא יכולה להתאים כמעט לכל עונה, הסיור מתאים מכל גיל  ואורכו הוא שעה. בנוסף במהלך הסיור זוכים גם לטעום ולנשנש מהתוצר המקומי. המקום פתוח לקהל בכל יום בין 10:00-14:00 בתיאום מראש בלבד – לרכישת כרטיסים לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חממת חמשת החושים אליפז.

רוצים להמשיך לטייל באיזור? הנה כמה המלצות:

שמורת חולות סמר – מדרום ליטבתה שבערבה כחצי שעה נסיעה מאילת תמצאו את המקום האחרון בדרום הערבה שנותרו בו דיונות חול – ברוכים הבאים לשמורת חולות סמר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק תמנע – מסלולי הליכה ואופניים עם נופי בקעת תמנע שאסור לפספס! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת הטבע חי בר יטבתה – שמורת הטבע חי בר יטתבה מציעה טיול ספארי רכוב בין חיות המדבר הנדירות. כאן תוכלו ליהנות וללמוד על הפעילות החשובה של השבת החיות האלו אל הטבע. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הר אמיר – הרי אילת – אתם מוזמנים לאחד המסלולים המדהימים שהרי אילת מציעים – הר אמיר. טיול מאתגר, מעגלי עם נופים עוצרי נשימה, מכרות נחושת וסלעים בפיסול טבעי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

קניון שחורת – שמורת טבע הרי אילת – מסלול משפחתי, מעגלי שמשלב בתוכו את כל מה שיפה בהרי אילת: סולמות, סלעים בצבעים מטריפים, תצפיות מדהימות ואפילו מאובנים! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק יטבתה – עצירת התרעננות בפארק לטיול קצר, ואפשרות ללמוד קצת במרכז המבקרים החווייתי שמספר על הקיבוץ ועל המחלבה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

האגם הנעלם תמנע – האגם הנעלם הוא תופעת טבע ייחודית בלב המדבר, הנמצאת במרחק נסיעה של דקות בודדות מפארק תמנע. האגם הנעלם יוצר בריכת מים גדולה בצבעי כחול טורקיז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

המצפה התת ימי באילת – המצפה התת ימי באילת הוא מבין האטרקציות המובילות עבור הנופשים באילת ומגיעים אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה כדי לקבל הצצה אל החיים מתחת לפני הים. למידע מלא ודרכי הגעה לחץ כאן.

אטרקציות שאסור לפספס בעיר אילתלרשימה המלאה לחצו כאן.

עמודי עמרם – שמורת טבע מסיב אילת – אם אתם מבקרים באיזור אילת כדאי לכם לא לפספס את הטיול אל עמודי עמרם. עמודי עמרם הם עמודים פרי יצירת הטבע, העשויים אבן חול נובית רכה וצבעונית בגוון אדום ורוד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.