Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבצר מונפורט – מונפור

בחלקו הדרומי של נחל כזיב שבגליל העליון, מתנשא על המצוק מבצר מונפורט המכונה גם מונפור. מדובר על מבצר צלבני מימי ממלכת ירושלים בן למעלה מ 900 שנה. מהמבצר נשקף נוף עוצר נשימה של הגליל המערבי ונחל כזיב. ההגעה למבצר היא בהליכה נוחה במגמת ירידה והדרך חזרה היא במגמת עליה, אך יחד עם זאת מדובר על מסלול קל בהגדרתו.

הטיול במבצר מונפורט מתחיל מרחבת החנייה עם סימון שבילים אדום, המסלול הוא קווי הלוך חזור ואורכו סה”כ 2 ק”מ. חשוב לציין כי מרחבת החנייה ישנו סימון שבילים שחור היורד דרך קרן ברתות אל נחל כזיב. כבר בדרך אל המבצר אפשר לראות את הנוף מסביב ואם תהיו מספיק בשקט תוכלו לשמוע את צלילי זרימת המים שזורמים כאן למטה. צריך לקחת בחשבון שחלק מהמסלול עובר ליד מצוקים ולכן יש לשמור על הילדים, אך רוב ההליכה היא בשביל רחב ונוח. אם תעמדו במרפסת של המבצר ותביטו צפונה תוכלו לראות את פארק גורן שממנו ניתן לרדת אל נחל כזיב וליהנות מאחד המסלולים היפים והמאתגרים שיש באזור. כדי להגיע אל מבצר מונפורט תוכלו לרשום בוויז: מבצר מונפורט.

הנה עוד כמה הצעות לטיולים באזור:

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר, פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – מסלול טיול קצר ונגיש המגיע עד מערת קשת המיוחדת, עם תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול הליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם והיכרות עם הסיפור על המבצר היפהפה – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים, המקום המושלם לבילוי קיץ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל וליהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו ליהנות מחוויית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק המחצבה – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים. פארק המחצבה, הידוע גם בשם פארק הגליל, הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.