Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמורת יער וכיכר הברושים באלון הגליל

בתוך היישוב אלון הגליל אפשר למצוא את שמורת יער – הריא ההירוקה של היישוב. ממש בלב היישוב בסמוך לגן השעשועים ישנו מסלול קצר ולא מסומן העובר בין שלל פריחה מרשימה בעונה: כלניות, רקפות, עיריות, צהרונים ועוד. זאת נקודת עניין נהדרת למי מכם שמחפש לשלב הליכה קלה ושעשועים לילדים – אנא שמרו על השקט והניקיון סביב יש בתי מגורים. מומלץ לבקר גם בבית קפה אלונה שנמצא בתוך היישוב. כדי להגיע לכאן תוכלו ללחוץ כאן לנקודת וויז.

אם בא לכם להאריך את הטיול ארוך יותר, בכניסה אל דרך נוף יערות ציפורי מאלון הגליל ניתן להגיע לאחד האיזורים היפים שיש – כיכר הברושים. בתקופת הפריחה היער סביב הכיכר מתקשט בשלל צבעים ואפשר למצוא פינה נהדרת לפיקניק עם כל המשפחה. כיכר הברושים זו הכיכר הגדולה והיא עוברת בתוואי דרך הנוף שמגיע מכאן עד לקרית אתא, דרך הרדוף, בסימון שבילים ירוק. איזור כיכר הברושים לא מסומן בסימון שבילים שנכנסים אל תוך היער, כאן תוכלו לצאת ולטייל סביב העצים בין הפרחים שפורחים. אם תרצו לצאת למסלול עם הרכב – כאן תוכלו לקבל מידע מלא על דרך נוף יערות ציפורי.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

גן לאומי ציפורי – גן לאומי ציפורי בגליל התחתון הוא מבין הגנים הלאומיים הגדולים בארץ ואתר עתיקות בעל חשיבות בהיסטוריה של העם היהודי. בואו להכיר את עיר הפסיפסים הבין לאומית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מעיין עין יבקע – עין יבקע או בשמו השני מעיין הסוסים הוא אחד המעיינות הגדולים והיפים לאורך נחל ציפורי. המעיין נובע אל תוך בריכת מים רדודה ולצידה נוף מקסים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

נחל ציפורי טחנת הנזירים – טחנת הנזירים היא האטרקטיבית והמוכרת ביותר, זאת כנראה מאחר והיא מאפשרת לשלב בצורה מצוינת טיול קצרצר עם ישיבה לפיקניק או על האש בסופו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הר הקפיצה בנצרת – טיילת תצפית עם נוף עוצר נשימה בכניסה הדרומית של נצרת. יש כאן סיפור מעניין שווה לקרוא בלוחית הנמצאת ליד העץ בראש התצפית. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות – בחלקו הדרומי של נחל ציפורי שמתחיל את דרכו בהרי נצרת וממשיך אל הישוב כעביה לכיוון עין יבקע וטחנת הנזירים, קרן קיימת לישראל סללה את שביל שמשית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.