Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק יצחק רבין מגדל העמק

בצד הצפון מזרחי של העיר מגדל העמק הוקם לו פארק יצחק רבין, פארק עירוני מקסים שאפשר להעביר בו יום שלם עם הילדים. בפארק יצחק רבין יש שילוב של גני שעשועים, מסלולי הליכה, מפגש עם הטבע הפורח ועוד. הפארק הוקם בשנת 2006 והוא משתרע על שטח של 35 דונם, יש בו עצי אורן רבים, שיחי תבלין, מרחבי דשא ועצי אלון עתיקים.

בתוך תחום הפארק הרשות המקומית וקק”ל הקימו לא מעט מתקני שעשועים מגיל הרך ועד לנוער, יש כאן מגרשי כדור סל, קט רגל, מגרש טניס, אמפיתיאטרון ועוד שלל מתקנים. הפארק נגיש כולו לעגלות ונמליץ לכם להביא אופניים או בימבות לילדים כי זה מוסיף לחוויה. בראש הפארק תמצאו פסלים צבעוניים בצורת מגדל גדול הפסל נקרא “דירה להשכיר” ובו יש מדרגות למי מכם שרוצה לעלות לקומה למעלה ולקבל תצפית קטנה על האיזור, לצד המגדל ישנה פטריה גדולה. בסמוך לפסלים מדי שנה לאחר הגשמים אפשר לפגוש כאן את פריחת הרקפות שצובעות כאן את הגבעה בגווני סגול, לבן וורוד. 

כמה דברים שחשוב לדעת טרם הגעתכם:

  • שעות הפעילות ימי שני עד שבת 07:00-2:00 ימי ראשון סגור.
  • הכנסת כלי רכב אסורה.
  • יש לאסוף את הזבל לפחים שבפארק.
  • ניתן להיכנס עם כלבים קשורים ברצועה.
  • הבערת אש בשטח הפארק אסורה.
לא רחוק מכאן תוכלו למצוא גם את שביל הרקפות, שביל מעגלי קצר שקק”ל פרצה ובתקופת פריחת הרקפות אפשר לראות כאן מרבדים מדהימים – למידע מלא על שביל הרקפות לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק רבין מגדל העמק.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל – במהלך שנת 2021 נפתח הפארק העירוני של נוף הגליל – נופארק. מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הר התבור – מגוון רחב של מסלולים כמו מסלול שביל הפסגה המפורסם בנוסף תצפית בראש ההר במנזר השתקנים אליו ניתן להיכנס כחלק מביקור בהר העגול – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת הטבע אירוס נצרתי – נצרת עלית נוף הגליל – שביל קצר, נגיש שיוביל אתכם לטיול פריחה ובו תוכלו לראות בעונת הפריחה (חודשים פברואר-מרץ) את האירוס הנצרתי. פרח נדיר שנמצא בסכנת הכחדה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מעיין בשביל החמישה ומעיין שרונה – 2 מעיינות קרובים יחסית אחד לשני, מעיינות קטנים ונהדרים בימים החמים עם הילדים. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק חי בעמק – בירת העמק עפולה גם היא זכתה בפארק עירוני מושקע מאוד עם מגוון אטרקציות לילדים – פארק חי העמק! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות לכל אורכו ובו ניתן לראות תצפיות אל נחל ציפורי, מערות עתיקות ושלל פריחה שמופיעה כאן בתקופת האביב והסתיו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עיינות ציפורי – מעיין צלול ומרענן שכדאי לכם להכיר – את נחל ציפורי מזינים שלושה מעיינות: עין יבקע, מעיינות יפתחאל ועיינות ציפורי. בין כביש 79 למושב ציפורי תוכלו למצוא את עיינות ציפורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

העיר נצרת – סיור דתות ותצפית עוצרת נשימה על עמק יזרעאל – לא צריך לטוס לאירופה בשביל לחוות סיור דתות אמיתי, אפשר לנסוע לכיוון העיר נצרת ולהרגיש בחו”ל. בתקופת חודש דצמבר העיר מתקשטת. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.