Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק ההדרים רחובות

בצד המזרחי של העיר רחובות נפתח פארק ההדרים שמשתרע על פני שטח של כ 65 דונמים. הפארק מהווה ריאה ירוקה, פארק טבע עירוני מרהיב לעיר והוא מתאים לביקור לכל המשפחה. בפארק ההדרים תמצאו מרחבי דשא, אגם מלאכותי, בריכת דגים אקולוגית מתקני משחק, עצי פרי וגן חי. פארק ההדרים קיבל את שמו על שם ההדרים הרבים שמילאו בעבר את השטח של מזרח העיר עד היום. המתחם בו הוקם פארק ההדרים היה של “חוות כספי”.

עם כניסתכם לפארק תפגשו את מפת ההתמצאות בפארק ההדרים. מיד בכניסה תוכלו למצוא למעלה מ 100 סוגי עצים כולל מטעי זיתים, מאות עצי פרי ומדשאות רחבות ידיים. מימין לכניסה בין מבנה השירותים, משרדי הפארק ומתחם ההופעות שעתיד להיבנות כאן תוכלו למצוא את מתקני המשחק לבוגרים. בהמשך הפארק במרכזו נמצא אגם גדול ובו תוכלו לצפות בברווזים ששטים, מיד לאחר האגם תוכלו להגיע אל מתחם מתקני משחק לפעוטות, בריכת דגים אקולוגית עם עשרות דגי זהב ואז לתצפית פנורמית לנוף הפתוח של מזרח העיר רחובות וגם תצפית אל עבר שמורת בריכת החורף רחובות “באסה”.

משמאל לנקודת התצפית תוכלו להגיע למתחם מדשאות הכוללות שמשיות ובמת הופעות שהוקמה כאן תחת כיפת השמיים לכ 3,000 מבקרים. בהמשך נמצא גן חי שכולל בתוכו מגוון חיות כמו: אווזים, תרנגולות, טווסים, תוכים ועוד. למי מכם שרוצה לצאת לצעידה או הליכה יכול להנות משבילי הליכה היקפיים באורך של כ 1.5 ק”מ מסביב לפארק. בעתיד הלא רחוק צפוי להיפתח בפארק גם בית קפה ולצידו מתחם הופעות סגור. שעות הפעילות של הפארק הם כל יום בין השעות 08:0-20:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק ההדרים רחובות. הפארק נמצא בסוף רחוב גורודיסקי בסמוך לבית העלמין של רחובות. למי מכם שרוצה להגיע עם תחבורה ציבורית ניתן להגיע עם קווי האוטובוס הבאים: 12,12 א’, 13, 318, 319, 160 ו- 439.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

חוות הפסיפלורה בבית אלעזרי – חוות הפסיפלורה נמצאת במושב בית אלעזרי ליד העיר גדרה. בחווה יש מגוון של אטרקציות שיכולות לגמרי להוות יום שלם של כייף והנאה עם הילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מכון איילון – מכון איילון בגבעת הקיבוצים הוא אתר מורשת שמספר את אחד מבין הסיפורים המרתקים והחושבים של המאבק בתקופה שלפני הקמת מדינה ישראל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חווה בגבעה – החווה בגבעה היא פינת חי בקיבוץ גבעת ברנר. מעבר לפינת החי המקסימה, יש בחווה עוד מספר אטרקציות שהופכות אותה להיות מקום מושלם לבילוי עם הילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער חולדה – ביתו של הרצל – לאחר מותו מותו של בנימין זאב הרצל בשנת 1904 קק”ל נטעה יער על שמו מזרחית לרחובות. בתוך יער חולדה ישנם מספר נקודות עניין שאפשר לטייל בניהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי תל גזר ומעיין עין ורד – אם אתם חובבי היסטוריה ועתיקות, נמליץ בחום לא לפספס את הטיול בגן לאומי תל גזר. אחרי שתסיימו את הביקור בתל גזר, אל תפספסו את עין ורד! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יד לשריון פארק לטרון –  בהרי ירושלים, בפארק לטרון מצוי לו מרכז מבקרים גדול שמשלב מורשת והרבה היסטוריה יחד עם אטרקציה שמעניינת גם את הילדים – יד לשריון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק איילון קנדה – פארק אילון קנדה נמצא בעמק איילון והוא משתרע על פני 12 אלף דונם בין שער הגיא למחלף לטרון. אנחנו הגענו לטיול בפארק אחרי יום גשום ונופי הפרק פשוט מדהימים. למידע מלא על המקום ודרגי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.