Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יער חרובית - פארק הלוחם

יער חרובית הוא יער שניתן להעביר בו יום שלם וליהנות ממגוון גדול של מסלולי טיול, סינגלי לאופניים, חניוני יום, שעשועים לילדים, פריחה ונוף עוצר נשימה. אין פארק הלוחם הוא מבין המקומות המומלצים לביקור ביער חרובית. בכניסה  הראשית ליער הוקם הפארק, בשיתוף עם ארגון נכי צה”ל, וניתן למצוא בו: חניון יום, מתקני כושר, שעשועים, פארק נינג’ה ושבילי טיול נגישים באופן מלא לבעלי מוגבלויות.

בפארק הלוחם ישנם 3 מסלולים נגישים באורכים שונים לבחירתכם:

  • שביל ההורים – המסלול הקצר ביותר מבין שלושת המסלולים. אורכו כ-200 מטרים מהחניון, מסומן בסימון שבילים חום והוא מוביל אל נקודת תצפית הנמצאת לצד עץ חרוב וזית. השביל מנציח את אסתר ושמואל אשכנזי ז”ל שהיו לחומי אצ”ל.
  • שביל הגת – מסלול שאורכו 1.5 ק”מ, מעגלי ונגיש במלואו, מסומן בסימון שבילים ירוק. עובר בתחילתו בגת חצובה בסלע.
  • שביל בין הסלעים – מסלול שאורכו 1.4 ק”מ, נגיש במלואו. המסלול הוא קווי ולא מעגלי, יוצא מחניון החרוב הגדול אל מצפור השקד שממנו יש נוף לכיוון מערב אל עבר מישור החוף הדרומי.

בנוסף לאיזור פארק הלוחם שנמצא בצד הצפוני של היער, בצד הדרומי תמצאו גם את חניון תחנת הכוח דליה צפית וחניון אבירם ברכה, שם יש ספסלי פיקניק ושעשועים לילדים. בתקופת הפריחה יער חרובית נצבע בשלל צבעים: כלניות אדומות, רקפות ורודות, השקדיות פורחות כאן בשלל צבעים וכל הגבעות מסביב הופכות ירוקות. אם אתם מחפשים לשלב את הביקור ביער חרובית עם מסלול נוסף (לא נגיש) תוכלו לבקר בגן לאומי תל צפית – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן. כדי להגיע לפארק הלוחם תוכלו לרשום בוויז: חניון נכי צה”ל יער חרובית.

עוד מספר אפשרויות טיול באזור:

תל עזקה פארק בריטניה – פארק בריטניה שנמצא בשפלת יהודה ובאיזור עמק האלה משתרע על פני כ 40 אלף דונם, בחלקו הצפוני של הפארק תוכלו למצוא את תל עזקה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי תל לכיש – גן לאומי תל לכיש מציג את שרידיה של העיר הקדומה מתקופת המקרא ותצוגה מיוחדת של כיסאות המלכים בממלכת יהודה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חרבת בורגין פארק עדולם צרפת – בחורבת בורגין שבפארק עדולם תוכלו לצאת לטיול קליל עם אטרקציה של מערות זחילה, נוף משגע ופריחה מגוונת. הפארק יפהפה ומאוד מומלץ לטיול משפחתי. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חרבת מדרס – פארק עדולם צרפת – אתר חורבת מדרס נמצא בפארק עדולם שבאזור שפלת יהודה. המקום מציג שרידי עיר עתיקה שבו נתגלו מעל 50 מערות ובורות. הטיול כאן משלב טבע, היסטוריה וגם אטרקציה מיוחדת מאוד ולכן הוא מהווה אופציה נהדרת לטיול עם כל המשפחה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע מערת הנטיפים – תופעת טבע מרשימה ויוצאת דופן שנוצרה במשך מיליוני שנים. טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שמתקיים בתוכה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי בית גוברין –  טיול בעולם מערות מיוחד ומעניין. הגן הלאומי הוא ענק והטיול בשטחו הוא עם הרכב, לפי תחנות שמסומנות במפת האתר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל חלילים  – בצמוד לעיר הרועשת ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה  במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע פורה וסובב מאגר פורה – שמורת הטבע פורה ממוקמת באזור שפלת יהודה ואפשר לזכות לטייל בה בכל עונה אך העונה היפה ביותר היא בזמן פריחת הכלניות בתקופת דרום אדום. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי עין חמד – בדרך העולה אל ירושלים נמצא הגן הלאומי עין חמד. בין תעלות והבריכות שנחל כסלון יוצר כאן תוכלו למצוא מסלולי טיולים קצרים ונחמדים עם המון אזורי פיקניק מוצלים לצד היסטוריה ומורשת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.