Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספלאש שרונים – משחקי מים ואטרקציות לילדים

ספלאש שרונים הוא מתחם אטרקציות מים שנמצא במתחם הקניות שרונים שבהוד השרון. מתחם שרונים הוא מתחם גדול שבו תמצאו קניון עם מגוון חנויות, מסעדות ואטרקציות לילדים. הספלאש הוא מתחם הנמצא בצמוד אל הקניון והוא מציע חווית בילוי אטרקטיבית וייחודית מאוד לעונת הקיץ – עשרות מזרקות צבעוניות ותותחי מים בצורות מיוחדות ומקוריות שמשפריצים מים והילדים יכולים להתרוצץ ביניהן.

ספלאש שרונים היא חוויה שמתאימה לכל המשפחה ולילדים כמעט בכל גיל. אטרקציה מרעננת, מיוחדת ומפתיעה שכל ילד אוהב, וגם ההורים. במתחם תפגשו מזרקות צבעוניות, פרחים ופטריות מתיזים מים מכל כיוון, אקדחי מים גדולים ודליים המתמלאים במים שמוכנים לרענן אתכם מכף רגל ועד ראש. המתחם הוא אמנם אטרקציה לילדים, אך רוב ההורים ייהנו להשתשעשע כאן יחד עם הילדים.

הפארק משתרע של שטח של 500 מ”ר ובו משטח מונע החלקה. השימוש באטרקציה הוא ללא נעליים, ברגליים יחפות. מסביב יש מקומות ישיבה ומתחם מלתחות ושירותים. כדאי מאוד להביא בגדי החלפה, מגבות ואפילו להצטייד בבגדי ים ודליי מים עבור הקטנטנים. לצד מתחם המים ספאלש ישנו פארק שעשועים קטן להשלמת הבילוי וכמובן הקניון שבו תוכלו להסתובב או לסיים בארוחה. על מנת להתעדכן במחירים ושעות פעילות, היכנסו לאתר הרשמי של מתחם ספלאש שרונים. כדי להגיע לספלאש תוכלו לרשום בוויז: ספלאש שרונים.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר מאוד למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא כחלק ממקורות הירקון את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – בגן הלאומי יש בריכות נופרים יפהפהיות, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן. 
 
בית לאה – גן לאומי ירקון מקורות הירקון – אזור בית לאה הוא עוד נקודה מפתיע לאורכו של נחל הירקון בו תוכלו להיכנס להתרעננות או לשבת לפיקניק קצר לצד המים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים‎ – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע מבין היפות שיש באזור המרכז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
האגם האקולוגי והפארק הגדול בפתח תקווה – פארק עירוני אמיתי לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע, המשתרעים לאורכו של נחל הירקון, מספקים אפשרות בילוי לצד אטרקציות מפתיעות לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערות אפקה – מערות אפקה מפורסמות בעיקר בעקבות פריחת הנרקיסים המרהיבה שממלאת את האזור כולו בחורף, אבל מעבר לכך מדובר באפשרות טיול קלילה ומהנה לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
הפארק האקולוגי הוד השרון – לאורך הפארק הענק יש שבילי אופניים, טיילת מונגשת, תצפית על עופות נודדים ומקומיים ומגוון מרחבים להעביר יום בילוי שלם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.