Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקטע 34 שביל ישראל מעין בוקק למישור עמיעז

מקטע 34 של שביל ישראל מתחיל את דרכו בנקודה הצפונית ביותר של עין בוקק לצד חניון לילה המסודר והמלונות. השביל יורד דרומה דרך הכביש הראשי של עין בוקק ולאחר כ 3.5 ק”מ הליכה פונה אל נחל רום על סימון שבילים שחור. מכאן השביל מתחיל לעלות במגמת עליה, חוצה תחת כביש 90 על הר יזרח עד למפגש עם נחל יזרח. לאחר כ 4.4 ק”מ על השביל השחור נגיעים לפיצול שבילים עם הירוק אל נחל זוהר. על נחל זוהר נצעד במגמת ירידה מזרחה על הירוק עד לחצית תחת כביש 90 ולאחר כ 2 ק”מ הליכה נפנה ימינה. בשלב זה נמשיך לצעוד על הירוק שבמהרה הופך לכחול כאשר משמאלנו בריכות ים המלח ומימיננו כביש 90.

נצעד על השביל כ 3.2 ק”מ כאשר נחצה את נחל חמר, את נחל לוט נעבור את חניון לילה לוט עד להגעה לפיצול שבילים ירוק אדום. מכאן נמשיך לצעד דרומה על סימון אדום שהוא בעצם נחל פרצים. לאחר הליכה של כ 1.2 ק”מ נפגוש את הסימון השחור שזהו נחל סדום אך אנחנו נמשיך דרומה על האדום. לאחר הליכה של כ 5.7 ק”מ על נחל פרצים נגיע אל מערת הקמח. וממנה נותר לנו לצעוד עוד כ 2 ק”מ עד להגעה לחניון לילה מישוב עמיעז כן למעשה אנחנו מסיימים את המקטע הנוכחי.

מה עוד חשוב לדעת?

  • אין להיכנס למקטע זה כאשר יש סכנת שטפונות.
  • יש לדאוג להטמנות מים כיוון שבחניון לילה מישור עמיעז אין ברז מים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.