Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יער קדימה – קרן קיימת לישראל

יער שגודלו סך הכל 250 דונמים והוא נמצא בין שני היישובים קדימה ועין שריד. בתקופת הפריחה בחודשים פברואר מרץ לאחר הגשמים זה המקום שתוכלו למצוא בו את הפריחה המרשימה של צבעוני השרון. סימון שבילים כחול יקח אתכם לטיול בתוך יער קדימה רכוב, הדרך עבירה לכל רכב אם כי לאחר הגשמים יכולה להיות בוצית. בכניסה ליער תוכלו למצוא את האנדרטה לזכרו של אילן רמון טייס החלל הישראלי וששת האסטרונאוטים שנספו במעבורת החלל קולומביה בשנת 2003.

בסמוך לאנדרטה תוכלו לפגוש את אלוני התבור שהם שרידים ליער אלון התבור שהיה כאן בכל איזור שרון בעבר. תוכלו למצוא כאן פריחה של תורמוס ארצישראלי, תורמוס ועוד. מכאן ניתן להמשיך עם הדרך שמגיעה בסופו של דבר אל חניון קדימה, חלקו נגיש ובו יש שולחנות פיקניק ושעשועים לילדים. באיזור החניון בתקופת הפריחה תמצאו גם את אירוס הארגמן, בן חצב יקינתוני, תורמוס צהוב ועוד. כדי לפגוש את פריחת צבעוני השרון תוכלו לחזור לדרך המוביל אל חלקו הדרומי של היער. אם כבר הגעתם הנה נמליץ לבקר גם בשמורת הטבע קדימה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: יער קדימה כביש יער קדימה.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

פארק בריכת החורף עין שריד לב השרון – בלב השרון סמוך למושב עין שריד בכל חורף קמה לחיים בריכת החורף שמושכת אליה עופות, חיות וצומח ייחודי לבריכות האלו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע קדימה – ברוכים הבאים לשמורה קטנטנה אבל כל כך מיוחד במינה שטח השמורה הינו 9 דונם בלבד. השמורה מייצגת את הנוף הקדום של יער פארק אלוני התבור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער האילנות מערב – חניון איל”ן וחניון מתן גוטליב – בצידו המערבי של כביש 4 תוכלו למצוא את יער האילנות שם תמצאו חניוני יום של קקל הכוללים ספסלי פיקניק ומתקני שעשועים לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל אלכסנדר – פארק איטליה וצבי הנחל – את פארק צבי הנחל גילינו מתוך סקרנות. כשנוסעים בכביש החוף, באזור מכמורת, ומביטים שמאלה רואים תמיד התקבצויות של אנשים / מכוניות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אגמון חפר ומצפור ויקר – אגמון חפר ומצפור ויקר הם שני מקומות אליהם כדאי להגיע בעונת הנדידה של הציפורים. במצפור יש תצפית מצוינת על העופות ובאגמון מסלול הליכה סביב האגם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים– יער האילנות בשרון הוא המקום המושלם לשלב בו טיול נגיש וקצר, פיקניק והמון מקום לילדים לשחק. תביאו לילדים בימבות, אופנים וכדור ותגיעו להנות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מוזיאון הטרקטור בעין ורד – אם אתם מחפשים אטרקציה קרובה לאיזור המרכז אתם הגעתם למקום הנכון – מוזיאון הטרקטור בעין ורד. אוסף המכיל טרקטורים וכלי חקלאות ממונעים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת נחל פולג ואגמון פולג – ממש לצד העיר ישנה פנינת הטבע המקדימה של שמורת הטבע נחל פולג. הטיול בשמורה הוא אופציה נהדרת שמאפשרת לנו לצאת לטיול קליל בנוף מקסים. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע ביתן אהרון – שמורה יפהפייה שופעת פריחה עם מסלול הליכה מסומן נוח וקליל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מערות אפקה – מסלול קצר וקליל שמתאים לכל המשפחה שבו תטיילו בין מערות עתיקות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק מנחם בגין – פארק ענק עם מגוון אטרקציות, שתוכלו לבלות בו שעות ארוכות. מפיקניק, שעשועים, שיט ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי חוף השרון – מסלולי טיול לצד חופי הים של השרון, טיול קלאסי למשפחות לימים יפים ונעימים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.