Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי הים של חיפה

חופי הים של חיפה נמצאים לאורך 2.8 ק”מ של רצועות חוף מוכרזות. הבילוי הכי מבוקש בימי הקיץ החמים בקרב משפחות הוא הים, ובחיפה יש כ 6 חופים מוכרזים הכוללים שירותי הצלה ועוד שלל שירותים למבקרים שיגיעו. ריכזנו לכם בצורה מסודרת את חופי הים של חיפה מהנקודה הצפונית ביותר עד הדרומית ביותר:

חוף נאות קרית חיים

חוף נאות נמצא בקריית חיים מערבית, כאן יש רצועת חוף מוכרזת עם 3 מגדלי הצלה שאורכה 350 מטרים. יש כאן חניות מסודרות ובחינם, שירותים, מקלחות, מתקני כושר, ספורט, מזנונים, מתקני ילדים, פינות מנגלים, סככות צל ובסמוך לתחנה מספר 2 אפשר גם לקבל גישה לאנשים בעלי מוגלות למים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף נאות חיפה.

החוף השקט בת גלים

מאחורי בית חולים רמב”ם ובסמוך לבסיס חיל הים תמצאו את החוף השקט. כמו שמו כאן תמצאו רצועת חוף קטנה ואינטימית של חוף הכולל שובר גלים, מה שיוצר כאן לגונה שמרגישה כאילו אנחנו בתוך בריכה. יש כאן שירותי הצלה, קיוסק, מסעדה, שירותים, מקלחות, חניה מסודרת בתשלום וסככות לצל. בסמוך לחוף יש את מועדון השייט של חיפה. החוף השקט הוא חוף עם הפרדה בין גברים לנשים: ימי רחצה נשים א’, ג’, ה’ וימי רחצה גברים ב’, ג’, ו’ בימי שבת הרחצה כאן מעורבבת. בהמשך החוף אפשר להגיע לטיילת אריה גוראל ואז לשמורת הטבע חוף ים שקמונה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: החוף השקט חיפה.

חוף בת גלים

בצידה הדרומי של שכונת בת גלים ישנה רצועת חוף שמתחילה מבסיס חיל הים ומגיעה עד לרכבל. חוף בת גלים אהוב בעיקר בקרב גולשים ואוהבים צלילה. יש כאן שוברי גלים התוחמים את החוף, 2 תחנות הצלה, מזנון, מדשאות דשא וממש כאן מתקיימות פעילויות ספורט ימי: יש כאן את מועדון הגלישה והצלילה, מתקני כושר, מגרש כדור סל ומעגן שייט. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף בת גלים לרחצה חיפה.

חוף הכרמל מרידיאן

אולי החוף הכי מבוקש בקרב משפחות והוא נמצא ממש בסמוף למלון מרידיאן מכאן קיבל את שמו. מדובר על רצועת חוף של 40 מטרים, יש כאן 2 תחנות הצלה, שוברי גלים, מתקני כושר, ספורט, מגרשי כדורגל, מגרשי כדורעף חופים, מקלחות, שירותים וסככות צל. בכניסה לחוף יש שדרה מלאה בבתי קפה ומסעדות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף הכרמל חיפה.

חוף דדו זמיר

דרומית לחוף מרידיאן מתחילה טיילת חוף הכרמל שאורכה כ 2 ק”מ ובה יש חופי רחצה מסודרים, בתי קפה, מסעדות, מדשאות דשא, פינות ישיבה, אמפיתאטרון, מתקני כושר, ספורט, שירותים, מקלחות, בריכת שכשוך רדודה לקטנים, 5 תחנות הצלה לאורך רצועת החוף, סככות צל רבות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף דדו חיפה.

חוף הסטודנטים

חוף הסטודנטים הוא חוף הרחצה הדרומי ביותר מבין חופי הרחצה של העיר חיפה. כמו שמו הוא מאוד מבוקש בקרב הצעירים של העיר והסטודנטים הלומדים כאן. יש כאן שירותי הצלה ורצועת חוף גדולה שניתן להשכיר בה שמשיות, שירותים, מקלחות, מתקני כושר. בנוסף למי מכם שרוצה לעשות הליכה על רצועת חוף ים בתולים מכאן אפשר לצאת דרומה לאורך חוף הים עד לחוף המבצר בעתלית כ 10 ק”מ הליכה לצד הגלים המתנפים בין חופים פתוחים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף הסטודנטים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים
חוף נווה ים – חופי הים המרהיבים לצד עתלית
חופי ים מומלצים עם הילדים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים
חוף נווה ים – חופי הים המרהיבים לצד עתלית
חופי ים מומלצים עם הילדים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל