Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוף האלמוגים: השמורה הימית הקסומה של אילת

שמורת הטבע חוף האלמוגים נמצאת בעיר אילת. היא אחת משמורת הטבע הימיות הבודדות שיש בישראל, והיא מהווה חלון ראווה מרהיב ביופיו אל תוך עולם החיים המרתק שמתחת לפני הים. בשטח השמורה תוכלו ליהנות גם משירותי חוף רחצה מסודרים שיהפכו את הביקור שלכם בחוף האלמוגים לחוויה נוחה ומהנה.

שמורת הטבע חוף האלמוגים באילת חושפת את המבקרים לשונית אלמוגים יפהפייה. רצועת החוף המסודרת מאפשרת גישה נוחה אל עולם המים והחיים הרבים שמתקיימים בו. אחד היתרונות הגדולים של המקום הוא שאין צורך בציוד צלילה או ידע מקדים בתחום, וכל היופי הזה נחשף מולכם כבר עם הכניסה אל המים. בשונית האלמוגים תוכלו לראות דגים בשלל צבעים, תמנונים, אבנונים, אלמוגים ויצורים ימיים מרשימים נוספים. כדי ליהנות מכל היופי הזה כדאי להגיע עם מסיכת צלילה ושנורקל פשוטים, אין צורך בציוד מקצועי וניתן גם לשכור אותם בחוף.

בשטח החוף ישנם גשרים שעוברים מעל השונית ומאפשרים לצפות מלמעלה על המתרחש במים מבלי להיכנס לתוכם. יש אפשרות לקפוץ מהגשרים ולצלול ישירות לתוך עולם המים המופלא. מהגשרים תוכלו לקבל זוויות נוף שונות שצופות אל עבר הרי אילת, ירדן, סיני שבמצריים ועוד. בשמורת הטבע חוף האלמוגים יש שירותי חוף מסודרים לנוחיות המבקרים. מקלחות ושירותים, סככות צל, כיסאות, מיטות חוף, חנות ומזנון. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף האלמוגים שמורת טבע.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

מוזיאון העיר אילת – אילת עירי – בלב העיר אילת הוקם מוזיאון קטן שכל כולו מספר את תולדות העיר אילת. המוזיאון ממוקם על הכיכר המרכזית של אילת ממש מול קניון מול הים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הר צפחות – בגובה של 278 מטר אפשר להגיע למסלול מעגלי, שאורכו 4 ק”מ והוא מטפס עד לפסגה הר צפחות שהוא ההר הדרומי ביותר בישראל ומפסגתו תצפית לארבע מדינות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוף המגדלור – שמורת טבע ים דרומי אילת – כשני קילומטר צפונית למעבר הגבול לטאבה, נמצא חוף המגדלור. חוף המגדלור הוא שמורת טבע פתוחה ובה אתרי צלילה עצורי נשימה – מושלם למשפחות! למידע מלא על המקום דרכי הגעה לחץ כאן.

הגן הבוטני אילת – בכניסה הצפונית של העיר אילת הוקם הגן הבוטני אילת שהוא גן אורגני אקולוגי היחיד מסוגו בעולם. קשה להאמין שבלב המדבר החם הצליחו להפריח חיים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הצפרות ובריכות הפלמנגו באילת – העיר אילת מהווה תחנת עגינה חשובה לציפורים, והיא מהווה ציר מרכזי בנקודה הדרומית ביותר בארץ במסלול הנדידה שלהן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

המצפה התת ימי באילת –  המצפה התת ימי באילת הוא אחת מבין האטרקציות המובילות עבור הנופשים באילת ומגיעים אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה. למדיע מלא על המקום ודרכי הגע לחץ כאן.

עמודי עמרם – שמורת טבע מסיב אילת – אם אתם מבקרים באיזור אילת אל תפספסו את הביקור בעמודי עמרם. עמודי עמרם הם עמודים העשויים אבן חול נובית רכה וצבעונית בגוון אדום ורוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

קניון שחורת – שמורת טבע הרי אילת – מסלול משפחתי, מעגלי שמשלב בתוכו את כל מה שיפה בהרי אילת: סולמות, סלעים בצבעים מטריפים, תצפיות מדהימות ואפילו מאובנים! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק תמנע – מסלולי הליכה ואופניים עם נופי בקעת תמנע שאסור לפספס! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק יטבתה – עצירת התרעננות בפארק לטיול קצר, ואפשרות ללמוד קצת במרכז המבקרים החווייתי שמספר על הקיבוץ ועל המחלבה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת טבע חי בר יטבתה – במרחק של מספר דקות נסיעה בודדות תוכלו להגיע אל שמורת הטבע החשובה ולצאת לטיול ספארי בין החיות שמתגוררות כאן. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

האגם הנעלם תמנע – האגם הנעלם הוא תופעת טבע ייחודית בלב המדבר, הנמצאת במרחק נסיעה של דקות בודדות מפארק תמנע. האגם הנעלם יוצר בריכת מים גדולה בצבעי כחול טורקיז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אטרקציות שאסור לפספס בתוך אילתלרשימה המלאה לחץ כאן

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.