Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות לילדים באילת במזגן

אילת העיר הדרומית ביותר בישראל ששוכנת על חופי הים האדום מתהדרת בסצנה קולינרית מגוונת. עם מזג האוויר החם לאורך כל השנה וזרם התיירים הבינלאומיים, אילת מציעה מגוון רחב של אטרקציות בתוך המזגן כך שגם בימים החמים או הקרים אפשר להנות מטמפרטורות נעימות.

אטרקציות לכל המשפחה בקניון האייס מול

קניון האייסמול באילת הוא מקום בילוי מושלם שמשלב בצורה נהדרת מתחם קניות, מסעדנות ומגוון גדול מאוד של אטרקציות לכל המשפחה. הקניון מאפשר לנו לחוות אטרקציות לילדים בגילאים שונים ולבלות מספר שעות עם הילדים במתחם הממוזג. חלק מהאטרקציות מאפשרות רכישה של כרטיס משולב שיאפשר לכם ליהנות ממספר אטרקציות במחיר מוזל.

  • החלקה על הקרח – משטח ענק של החלקה על הקרח שמתאים לילדים בגילאים שונים. חווית החלקה בתוך הקניון המקורה.
  • פארק חבלים – מתחם מרשים של מסלולי חבלים המשתרע על שטח של כ-300 מטרים, עם 3 קומות טיפוס בין חבלים וגשרים.
  • אייס ג’אמפ אילת – מתחם טרמפולינות גדול עם עשרות טרמפולינות לגילים שונים, בריכת ספוגים וקיר טיפוס.
  • לייזר טאג אילת – חוויה מיוחדת במינה לחובבי האקשן. תיכנסו לתוך המבוך מצוידים ברובים ואפודים במטרה לגבור על האתגרים שיצוצו במסלול. במהלך המסלול מתנגנת מוסיקה ושלל אפקטים שיכיסו אתכם לאווירה.

בקניון האייס מול עוד מגוון גדול של אטרקציות ביניהן: חדר אשליות, מתחם משחקים בבילון פארק, מוזיאון סלפי, אומגה חשמלית שחוצה את הקניון, רכבת הרים, קולנוע 7 מימדים, סימולטור של משחק כדורגל ועוד ועוד. לרכישת כרטיסים מוזלים בהנחה לאטרקציות השונות באייס מול לחצו כאן.

מטווח באנג חוויתי באילת

“באנג” הוא מטווח ייחודי מסוגו עם מגוון רחב של רובים ואקדחים, מטרות זזות, אפקטים קוליים,עשן ועוד, אשר יתנו לכם תחושה של מלחמה אמיתית – ללא סיכון, ללא סכנה ומקסימום הנאה ! המטרה שלנו – זאת החוויה שלכם! מבחר נשקים הכי גדול ומתחדש- רובה סער, מקלע, תת-מקלע, רובה צלפים, אקדחים – מבחר נשקים בלעדיים ונדירים! כל לקוח מקבל הדרכה מקצועית ויסודית בנשק שהוא יורה. אצלנו לא יורים סתם! אצלנו פוגעים ומצליחים! חווית הירי היא לכל הגילאים. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

חדרי בריחה באילת

באילת מגוון של חדרי בריחה שיכניסו אתכם לעולם של פנטזיה והרפתקאות. בילוי בחדרי בריחה הוא מושלם לקבוצות או משפחות שאוהבות אתגר וחשיבה מחוץ לקופסא. בחדרי הבריחה תפגשו מגוון של חידות שפתרון שלהן יובילו אתכם אל מטרה משותפת בסיום המשחק. בעיר אילת יש חדרי בריחה בנושאים שונים שמתאימים לגילאים רחבים ועוסקים בעולמות שונים כמו: ערפדים, פיראטים, סיפורי אגדות, פעולה ועוד. רשימה חלקית של החדרים תוכלו לראות כאן.

טופ 94

הטופ 94 הוא מתחם ענק של אטרקציות ואקסטרים לכל המשפחה באילת. המתחם משתרע על שטח של כ 3,500 מ”ר והוא כולל מגוון גדול של מתקנים ומרחבי משחק ואתגר שמתאימים לגילאים שונים. ו – המתחם ממוזג!  בטופ 94 יוכלו הילדים לבחור בין האטרקציות השונות לפי גילם ומידת העניין שלהם. בין המתקנים ומרחבי המשחק תמצאו פארק חבלים, מסלול קארטינג, צוק טיפוס ייחודי מסוגו, קירות טיפוס ומשחקייה לקטנטנים. במתחם יש גם בית קפה שמגיש מגוון משקאות, חטיפים וארוחות. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.