Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי הים המומלצים ביותר באילת

אילת ידועה בעיקר בזכות חופי הים לאורכו של הים האדום. חופי הים של אילת מציעים שילוב מהפנט של מי טורקיז צלולים, חופים חוליים בתוליים ותפאורות הרריות עוצרות נשימה. עם אקלים חם לאורך כל השנה, חופים אלה מספקים תפאורה דמוית גן עדן עבור משתזפים וחובבי מים כאחד. שמורת טבע אלמוגים המפורסמת מבין החופים היפים מלאה בעולם תת-ימי שוקק חיים, מה שהופך אותה למקלט לשנורקלינג ולצוללנים. החוף הצפוני, עם האווירה התוססת והטיילת השוקקת שלו, מושלם עבור אלה המחפשים פעילויות על חוף הים, ספורט מים וחיי לילה תוססים. כאן תמצאו ריכוז של חופי הים המומלצים ביותר באילת:

חופי ים חינמים

חוף מוריה

חוף מוריה נמצא על הטיילת המפורסמת של אילת בחלקה הצפוני, יש כאן אפשרות להשכיר מיטות וכסאות בתשלום אך הכניסה לחוף היא ללא עלות. החוף הוא חוף מוכרז לכן יש כאן שירותי הצלה בשעות הפעילות.

החופים: רימונים, ניין ביץ’ וציון

למעשה מדובר על 3 חופים צמודים אחד לשני שיוצרים כאן רצועת חוף אחת על “דרך פעמי השלום” בחלקה הצפוני של רצועות החוף של אילת. החופים כאן הם חופים מוכרזים ולכן יש כאן שירותי הצלה בשעות הפעילות, שירותים ציבורים, מקלחות, יש כאן הצללה, מיטות שיזוף בתשלום, גישה ישירה למים גם לנכים הנעזרים בכיסאות גלגלים.

החופים: ממן, לאונרדו פלאזה וחנניה

למעשה גם כאן מדובר על 3 חופים צמודים אחד לשני שיוצרים כאן רצועת חוף אחת על “דרך פעמי השלום” בחלקה הצפוני של רצועות החוף של אילת. כאן בנוסף לחופי רחצה מוכרזים תוכלו למצוא גם את הבית של הספורט הימי אילת חוף חנניה מזמין אתכם לבוא ולהנות מחווית שייט ואקסטרים אמיתית! יש כאן מתקני חוף למי מכם שרוצה לשלב את חווית הספורט הימי לצד טבילה בחוף הים. תוכלו לחוות שיט בספינת מצלול ז’ול ורן שהיא ספינה מרהיבה עם תחתית זכוכית שממנה ניתן לראות את שמורת האלמוגים, או לחוות סיור במפרץ אילת עם ספינת פרדייז שבה תוכלו להנות מחוויה המשלבת שייט, חווית שחייה וגם ארוחה.

החופים: דן והרודס

מדובר על 2 החופים הכי צפוניים שיש לעיר אילת והם תחת אחריותם של המלונות דן והרודס. החוף הוא חוף מוכרז שיש בו שירותי הצלה בשעות הפעילות, מלתחות, שירותים, ברזיות מים בנוסף ניתן להשכיר כאן מיטות שיזוף בתשלום. החופים כאן הם חופים נהדרים להגיע עם ילדים, הם לרוב רגועים עם מים רגועים ושקטים.

חוף קצא”א

חוף קצא”א נמצא לכיוון רצועת החוף הדרומית של אילת, הוא עבר שיפוץ בשנים האחרונות ונפתח לקהל הרחב. יש כאן סככות הצללה. לרוב מי שמגיע לחוף קצא”א הם חובבי שנירקול בשם העמודים שנמצאים כאן בים עליהם יש אלמוגים רבים ודגים שוחים. בשל הקרבה של חוף קצא”א לריף הדולפינים אפשר להיתקל במהלך הצלילה גם בדולפינים שכאן.

חוף המגדלור

כשני קילומטר צפונית למעבר הגבול לטאבה, נמצא חוף המגדלור. למעשה חוף המגדלור הוא שמורת טבע פתוחה ובה אתרי צלילה עצורי נשימה, שמורת אלמוגים, רצועת חוף קטנה עם אפשרות להשכרת כסאות ושולחנות בתשלום, צל, שירותים, בר מסעדה ואפשרות להשכרת ציוד צלילה בתשלום כמו: משקפות, מזרוני ים, שנורקלים ועוד. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

חופי ים בתשלום

שמורת הטבע חוף אלמוגים

שמורת הטבע חוף האלמוגים היא אחת משמורת הטבע הימיות הבודדות שיש בישראל, והיא מהווה חלון ראווה מרהיב ביופיו אל תוך עולם החיים המרתק שמתחת לפני הים. בשטח השמורה תוכלו ליהנות גם משירותי חוף רחצה מסודרים שיהפכו את הביקור שלכם בחוף האלמוגים לחוויה נוחה ומהנה. שמורת הטבע חוף האלמוגים באילת חושפת את המבקרים לשונית אלמוגים יפהפייה. רצועת החוף המסודרת מאפשרת גישה נוחה אל עולם המים והחיים הרבים שמתקיימים בו. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

חוף הדקל

מבין החופים היותר מפורסמים שיש בעיר אילת, החוף מושך אליו תיירים מהארץ וגם מחו”ל. מדובר על חוף מאוד מטופח ובו יש אפשרות להשכרת ציוד כמו מיטות שיזוף, שמשיות, כסאות וכדומה. הגישה למים נוחה מאוד ולאורך החוף יש שירותים, מקלחות, מזנון וכדומה. חוף הדקל מוכר לרוב המבקרים בעיקר בזכות העובדה שמתקיימים כאן אירועים והופעות ענק של מיטב האומנים בלילות. מידע נוסף באתר הרישמי של החוף.

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים באילת הוא אולי אתר התיירות הפופולרי ביותר בעיר. כאן תוכלו להגיע ולקבל הזדמנות לבקר את הדולפינים שחיים כאן בסביבתם הטבעית. למי מכם שמספיק אמיץ יכול לבחור להיכנס לשחייה וצלילה יחד איתם עם מדריך צמוד. יש כאן בית קפה, חנות מזכרות, גן בוטני, איזור ש טיפולים אלטרנטיביים ועוד. הכניסה לחוף בתשלום. למידע נוסף על החוף באתר הרישמי.

החוף של מוש

אין אחד שלא שמע על החוף של מוש שנמצא בבעלותו של הזמר מוש בן ארי. בחוף של מוש יש המון פינות זולה עם ערסלים, נדנדות גדולות, לצד חוף רחצה נקי עם מסעדת חוף טעימה. במהלך השהות שלכם כאן תוכלו להנות ממוזיקה רגועה ומבט אל עבר הרי ירדן ותרגישו כאילו אתם לרגע נמצאים בסיני. למידע נוסף על החוף בדף הפייסבוק הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.