Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חאן ופארק דרך העץ – פארק קמפינג ואטרקציות

אל מול נוף הר תבור שנמצא בגליל התחתון, בתוך מושב שדמות הדבורה, נמצא פארק דרך העץ. בפארק יש מגוון אטרקציות שכולן סביב נושא עץ וגם אפשרויות לינה וקמפינג. בין אם תבחרו לבקר כאן ביקור יומי או ללון כאן בלילה תוכלו ליהנות משלל האטרקציות במקום ובסביבתו. החאן והפארק הוקמו במטרה לשלב את ערכי שמירת הטבע בדגש על העצים. כמו שם המקום ככה גם הפעילויות שיש בו.

תחילת הביקור שלכם במקום תוכלו לצפות בסרט שמספר על יערות הגשם והאופן שבו אנחנו, בני האדם, משפיעים עליהם. מכאן אפשר לצאת לשלל הפעילויות שבמתחם: מבוך העץ, מסלולי מיני גולף ובאולינג, סנדאות לבניית ערכות משחק מעץ, מעגל דרבוקות, בימי הקיץ החמים יש גם מסלול רטוב, נסיעה על גבי מכוניות פדלים במסלול מעץ, פינות ישיבה ומשחקים מעץ שפזורים לאורך כל הפארק. בנוסף לכל זה תוכלו לצאת לטיול בקרוניות רכב התבור שבמהלכו תקבלו הסברים על המושב והנוף שנשקף ממנו: הרי נצרת, הר התבור, שדות חקלאים ועוד.

למי מכם שמחפש מקום לינה כאן תוכלו למצוא מתחם להקמת אוהלים כולל תאורה, עמדות מנגלים, מתחמי הדלקת מדורות, מקלחות, שירותים, ספספלי פיקניק, ברזיות לשתייה, מרחבי דשא, צל, מטבחים משותפים. אפשר להשכיר במקום מקררים, מזרנים ועצים למדורה. אם אתם מחפשים מתחם גלמפינג, תוכלו למצוא כאן גם השכרת אוהלים של המקום. יש גם חדרי מטיילים ממוזגים, דירות אירוח ועוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חאן דרך העץ  פארק תיירות. לפני הגעתכם למקום מומלץ לבקר באתר הרשמי של דרך העץ – לאתר לחצו כאן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

מעיין בשביל החמישה ומעיין שרונה – 2 מעיינות קרובים יחסית אחד לשני, מעיינות קטנים ונהדרים להגיע בימים החמים עם הילדים. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קאזאן – מעיין שנמצא בתוך כפר כמא וסביבו יש ספסלי פיקניק, גישה לנכים, בריכת שכשוך גדולה, רדודה וכל זה אל מול נופי הר התבור – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

דרך נוף יער בית קשת מסלולים ותצפיות – נוף התבור – יער בית קשת משתרע על פני 25 אלף דונם והוא יער מאוד מיוחד ויפה בו עוברת דרך נוף יער בית קשת עבירה לכל רכב הכוללת מסלולים ותצפיות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל תבור – טיול בנוף מרהיב, מים זורמים ופריחה – שמורת הטבע נחל תבור בגליל התחתון מציגה נופים מרהיבים של הטבע במלוא הדרו. בעונת החורף תפגשו כאן את השקדיות הפורחות ואת התורמוסים המיוחדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן. 

הר הקפיצה – בכניסה לעיר נצרת עומד לו הר עם תצפית עוצרת נשימה על כל העמק – למידע מלא על המקום ועל מסלול ההליכה לחץ כאן. 

הר התבור – מגוון רחב של מסלולים ותצפית בראש ההר במנזר השתקנים – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

יער שוויץ – מבין דרכי הנוף עם נוף עוצר נשימה – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי חמת טבריה – כניסה לבריכות חמות עם הילדים – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

עין פוריה – תצפית נוף על כל איזור דרום הכנרת כולל מעיין מושלם – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל – במהלך שנת 2021 נפתח הפארק העירוני של נוף הגליל – נופארק. מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הר הקפיצה בנצרת – טיילת תצפית עם נוף עוצר נשימה, בשנת 2009 ביקש בישראל האפיפיור בנדיקטוס ה 16 ובזמן ביקורו הוא ערך טקס מיסה המוני בקצה הר הקפיצה שנמצא בכניסה לנצרת בגובה של 397 מטר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.