Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות עם הילדים בישובי חוף ורכס הכרמל

איזורי ישובי חוף הכרמל ורכס הכרמל מאפשר לנו למצוא מגוון של טיולים ואטרקציות שיספקו לנו הפוגה מהמלחמה. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק באתר הרישמי של פיקוד העורף לגבי העדכון היומי על ההנחיות באיזור. כאן תוכלו למצוא מספר המלצות:

פארק הדייג מעיין צבי

פארק הדיג מעיין צבי נמצא למרגלות הכרמל לצידו של חוף הים ועם אגם מים מלאכותי במרכזו. הפארק מציע חווית בילוי נהדרת לכל המשפחה ויש בו אטרקציות מגוונות שמתאימות כמעט לכל גיל. יש גם אפשרות למנגלים ופיקניקים ואפילו אתר קמפינג למי שמעוניין ללון במקום. פארק מעיין צבי הוא אתר דייג טבעי שבו אווירת הטבע היא במיטבה. ניתן לצפות בפארק בעופות המים ששוחים בבריכות הדגים ובציפורים שמגיעות הנה בעונת הנדידה. תוכלו גם לדוג להנאתכם ולרכוש דגים. מעבר להיותו של הפארק מקום דייג הוא גם מציע מגוון של אטרקציות לילדים ומקום נהדר ומסודר לפיקניק ומנגלים. ברחבי הפארק המון שולחנות וכיסאות לפיקניק תחת הצל. עדכונים ומידע נוסף באתר הרישמי של הפארק.

עין הוד כפר האומנים

עין הוד הוא כפר אמנים ייחודי השוכן מדרומה של העיר חיפה. מדובר בכפר האמנים הראשון בהיסטוריה והרעיון שמאחוריו הוא לאגד יחד את האמנים ובכך לתת להם תחושת שייכות ושותפות בסביבה תומכת ויצירתית דומה להם. וכך, משנת 1953 בה נוסד הכפר  ועד היום חיים בו אמנים מכל התחומים: מוזיקה, ציור, תיאטרון, ספרות ועוד. כיום עין הוד הוא כפר יפהפה ותיירותי שניתן לצאת בו לטיול מרתק באווירה אחרת. בכפר תוכלו להסתובב בין סמטאות ציוריות, ליהנות מהגלריות השונות וממגוון של פסלים ויצירות אמנות שמפוזרות בכפר. למידע נוסף לחצו כאן.

גני הנדיב בזיכרון יעקב

בתוך פארק הנדיב שבזכרון יעקב הוקמו גני הזיכרון, מבין המקומות היפים והמטופחים שתראו. 70 דונם של גנים מטופחים כאשר בלב הגנים נמצא קברו של הברון בנימין (אדמונד) דה רוטשילד ואישתו הברונית אדלאיד (עדה) דה רוטשילד. איזור זה כולו מונגש לעגלות ונכים. בפארק הנדיב שסביב גני הנדיב יש המון מה לעשות ולראות, לדוגמא: שבילי אופניים, פעילויות לילדים, גני זיכרון, פארק שעשועים, מסלולי הליכה, מרכז מבקרים גדול ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

חוות הנדיב

ברוכים הבאים לחווה קטנה שבה תמצאו לא מעט אטרקציות נהדרות להעביר כאן שעה – שעתיים עם הילדים. בכניסה לכיוון פארק הנדיב נמצאת החווה, מדובר על חווה חקלאית שיש בה פינות חי, יצירה, פינות ישיבה ופיקניק, בימבות, קטיף (על פי העונה) ובעיקר מקום נחמד וחוויתי לכל המשפחה. בפינת החי תוכלו למצוא את חיות המשק המוכרות כמו עיזים, כבשים, סוסים, חמורים, ארנבות, שרקנים ועוד. מידע נוסף על המקום לחצו כאן.

שביל נועם ביער עופר

יער חוף הכרמל, המוכר גם בשמו יער עופר נמצא בחלקו הדרומי של הכרמל. בשטחי יער עופר עוברים מסלולי טיול רבים ומגוונים, דרכי נוף, חניוני יום ולילה, אתרי תצפית ונקודות עניין נוספות. שביל נועם הוא אחד משבילי הטיול היפים שביער, אורכו 2 ק”מ והטיול בו עובר בין עצי היער, מפלוני סלע מרהיבים ומקושט בפריחה עונתית. למידע מלא על המסלול לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.