Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשבילי התבור: טיול שטח בנהיגה עצמית

על רקע הנוף העוצר הנשימה של הר תבור והסביבה תוכלו לצאת לטיול שטח חווייתי בנהיגה עצמית עם בשבילי התבור. הטיול יוצא מהמושב כפר קיש ועובר בין המרחבים הפתוחים והמרהיבים של אזור התבור והגליל התחתון. בטיול עם בשבילי התבור תוכלו לצאת בקבוצה ובליווי מדריך אל הפינות הכי נסתרות ואותנטיות של האזור, בין נופים מיוחדים במינם שמאפיינים את האזור. בשבילי התבור מציעים מגוון של מסלולים אפשריים בהתאמה אישית לאופי הטיול שאתם מעוניינים בו ולפי ההרכב שלכם: יש טיולים שמתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות. 

הטיול יוצא בנהיגה עצמית ברכב שטח בליווי מדריך מקצועי שמוסיף המון ערך לטיול שלכם. במהלך הנסיעה תעצרו במקומות מעניינים, ותכירו את אזור הגליל התחתון שבו אתם נמצאים, הצמחייה המגוונת שמאפיינת אותו, החקלאות באזור ועוד. הטיולים עוברים במסלולים שמשתנים בהתאם לעונה ולפי נקודות עניין שמתאימות לתקופה. בכל לעונה שבה הגעתם, תוכלו ליהנות ממגוון של פריחה ונוף משתנה.

הטיולים עוברים בין מטעי השקד המרשימים שמאפיינים את האזור, עצי הזית הוותיקים וכרמי הגפנים. בתקופה שלאחר הגשמים תזכו לראות נחלים זורמים ופריחה מגוונת של כלניות, תורמוסים, רקפות, עיריות ומלא מרחבים ירוקים מרהיבים. בתקופת הקיץ תוכלו ליהנות מביקור בשלל המעיינות הנובעים כאן ותצפיות נוף עוצרות נשימה. 

בשבילי התבור אתם יכולים לבחור בטיול שהכי מתאים לכם לפי ההרכב שלכם, גיל המשתתפים והעניין שלכם. החברה מוציאה טיולי בוטיק של שקיעה או זריחה, טיולים אל המעיינות בסביבה, סיורים בין פריחות ועוד. במהלך הטיול ישולבו פעילויות חווייתיות של עצירות לקפה / תה, אפיית פיתות בשטח ועוד. ניתן להתאים את הטיול למשפחות, זוגות או קבוצות, וניתן להזמין גם אירועים ופעילות גיבוש לקבוצות. יש אפשרות לצאת עם קבוצה או לבחור בטיול פרטי. את הטיול תוכלו לשלב עם ביקור ביקב, סדנאות יצירה, ארוחות ועוד (בתיאום מראש). 

הטיולים יוצאים מהמושב כפר קיש שנמצא בגליל התחתון, בסמוך לכפר תבור. כל הסיורים הם בתיאום מראש ובליווי מדריך. החוויה מותאמת למגוון גדול של גילאים כולל ילדים (לא מומלץ לתינוקות). הטיול הוא ברכב בנזין שמתאים לנהיגה עצמית, הוא אינו דורש מיומנות בנהיגת שטח ויכול לנהוג בו כל מי שיש לו רישיון בתוקף. הדרכה קצרה על הרכב והטיול תקבלו במקום, לפני היציאה לטיול.

אם אתם מחפשים טיול חווייתי ברכב שטח בנהיגה עצמית וגם רוצים לקבל הדרכה שתוסיף המון עניין לטיול שלכם, בשבילי התבור הם בחירה מעולה עבורכם. כנסו לאתר הרשמי של בשבילי התבור, שם תוכלו להתעדכן במגוון הטיולים הרחב ולתאם מראש את הטיול שבו בחרתם. לאתר הרשמי לחצו כאן. לשאלות או הרשמה לטיול חייגו או שלחו הודעה: ‎0522435556. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: בשבילי התבור כפר קיש”.

טיולים ונקודות עניין נוספים באזור:

מעיין בשביל החמישה – בתוך מושב שדמות הדבורה, בנסיעה קצרה דרך המטעים, תגיעו אל בריכת מים יפהפייה עם ספסלי פיקניק מוצלים לצדה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

מעיין שרונה – בהליכה קצרצרה מהרכב תוכלו להגיע לנקודה מפתיעה שבלבה מעיין הזורם אל בריכה קטנה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין קאזאן – עין קאזאן נמצא בכפר כמא הצ’רקסי. מדובר במעיין שסביבתו שופצה והפכה לנקודת עניין מטופחת מרכזית בכפר. למידע נוסף על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת תורמוס ההרים בנעורה גבעת המורה – במרחק קצר מהעיר מעפולה, מול נופי עמק יזרעאל, תוכלו לבקר באחד ממוקדי הפריחה המרשימים ביותר בישראל של התורמוסים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק חי העמק – הפארק העירוני של עפולה הוא מקום מושקע ויפהפה שמשלב טבע עירוני, פינת חי, שעשועים לילדים ונקודות עניין נוספות. למידע נוסף על הפארק ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל הרקפות מגדל העמק – בצד הצפוני של מגדל העמק תמצאו את שביל הרקפות שעובר בלב חורשת אורנים. בין החודשים דצמבר עד מרץ תוכלו לראות כאן מרבדי רקפות בגווני סגול, לבן וורוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן. 

כנסיית ההשתנות  – בפסגת הר תבור, בגובה של 562 מעל פני הים, תוכלו לבקר בכנסיית ההשתנות המיוחדת וגם לזכות במראות נוף מרהיבים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הר הקפיצה בנצרת – על ההר הוקם מסלול הליכה קצר ונגיש שיוביל אתכם אל פסגת ההר, ממנה נשקפים נופים האזור במלוא הדרם! המקום גם נחשב לאחד מבין המקומות הקדושים בעולם לדת הנצרות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
טיול ביער גבעת המורה  – גבעת המורה נמצאת בגליל התחתון, ליד העיר עפולה. ביער גבעת המורה, המתנשא לגובה של כ-500 מטרים, תוכלו לצאת לטיול רכוב בדרך הנוף שממנה ניתן להשקיף על נופי הגליל התחתון ולעצור במספר נקודות עניין. למידע נוסף על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.