Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות עם הילדים במזגן

אז איך אפשר לטייל ולהעביר את הזמן בכייף כשקשה מאוד לעשות זאת בחום של יולי-אוגוסט או בימי החורף הגשומים? פשוט מאוד – לצאת לבלות במקומות בילוי סגורים. למזלנו, יש הרבה מאוד אפשרויות של אטרקציות ליום חם או קר ומקומות מעניינים וממוזגים לטייל בהם עם הילדים. אז הנה כמה אטרקציות במזגן שיעבירו לכם את היום בכייף עם הילדים:

אטרקציות ממוזגות בצפון

מרכז קנדה

מתחם נופש וספורט במטולה הצפונית. מתחם סגור ענק המשלב עשרות אטרקציות לכל המשפחה ולילדים בפרט. במרכז קנדה תוכלו לשלב פעילויות שונות שיעבירו לכם יום שלם של כייף ומתאימות כמעט לכל גיל. בסיום תוכלו ליהנות גם מהתרעננות בבריכות השחייה שיש במתחם. בין האטרקציות שיש במרכז קנדה: ג’ימבורי לקטנטנים, באולינג, החלקה על הקרח, קולנוע רב-מימדים, מתחם טרמפולינות, וכמובן בריכות (חיצונית ומקורה). למידע נוסף על מרכז קנדה ודרכי הגעה לחצו כאן.

סדנאות השוקולד של גליתא

סדנאות השוקולד של גליתא הן חוויה עבור כל ילד. כי מה יותר מושלם משילוב של משחק, יצירה ושוקולד? אז בחוות השוקולד של גליתא תמצאו בדיוק את השילוב המושלם של כל אלה. כשתגיעו אל חוות השוקולד תוכלו כבר להתרשם בחנות שבכניסה מעשרות שוקולד בצורות שונות ובטעמים מגוונים. מי שירצה, יכול כמובן לרכוש ולקחת הביתה. הסדנה מתקיימת ב מקום סגור והיא כוללת 3 חלקים הכוללים: סרטון הסבר קצר על השוקולד – איך נוצר שוקולד, פעילות שהיא הסדנה עצמה שעליה מיד נרחיב וחידון קצר ומהנה עבור הילדים. למידע נוסף לחצו כאן. 

מיי בייבי My Baby

ברוכים הבאים למקום המושלם עבור הילדים שלכם – פארק שעשועים ענק שנמצא בירכא ושמו הוא מיי בייבי Kids Airport. פארק מיי בייבי הוא פארק שעשועים ענק אבל לא רק. המתחם הוא גם מרכז קניות גדול שבו חנויות למוצרי ובגדי ילדים ולצידם מתחם קניות נוסף עם מגוון חנויות של רשתות גדולות ומוכרות. בתחומי הפארק יש מסעדות וחנויות מזון שם תוכלו לעצור למנוחה ו”להיטען” מחדש. היתרון הגדול של מתחם מיי בייבי הוא שכמעט כולו מקורה וממוזג ולכן הוא מתאים לבילוי כמעט בכל מזג אוויר. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

המוזיאון הימי הלאומי בחיפה

המוזיאון הימי הלאומי בחיפה הוא אחד מבין מספר מוזיאונים חשובים בעיר חיפה, והוא אחד המתאימים ביותר לביקור עם ילדים. במוזיאון יש מספר מתחמים ותערוכות מגוונות בנושא ים וספנות, אבל עבור קהל הילדים גולת הכותרת שלו היא כנראה הקומה שבה יוכלו הילדים לשחק ולהתנסות במשחקים שכולם סביב נושא הים והחיים בו. המוזיאון הימי הלאומי החל את דרכו בשנת 1953 כאוסף פרטי של אריה בן אלי ז”ל, שהיה קצין חינוך בחיל הים וגם ניהל את המוזיאון במשך כמה עשרות שנים. מאז 1953 המוזיאון שינה את מיקומו, גדל והתרחב וכיום הוא מציג מגוון מרתק של תערוכות ומיצגים מתחום הספנות והים. למידע נוסף לחצו כאן.

מדעטק חיפה

המדעטק בחיפה הוא מוזיאון לאומי למדע וחלל. במוזיאון עשרות חדרים שבהם תערוכות שונות ומגוונות, חלקן קבועות וחלקן מתחלפות. בכל חדר תוכלו ללמוד, ביחד עם הילדים, על מושגים שונים מעולם המדע דרך התנסות ומשחק. הביקור במדעטק הוא חווייתי ויחד עם זאת מספק ערך לימודי-חינוכי עבור כל המשפחה. בין החדרים השונים יוכלו הילדים להתנסות וללמוד על ידי משחקי טיפוס, מבוך תחושות, חדרי מראות, משחקי מים ומיצגים נוספים שהשימוש בהם מציג תופעות מדעיות של גדולי המדענים. בקומה הראשונה של המדעטק יש מתחם לגיל הרך שיכול להתאים גם לקטנטנים. בחלק החיצוני של הפארק יש מזרקות מים בהם יכולים הילדים לשחק ולהירטב (תביאו בגדי החלפה). למידע נוסף על מדעטק חיפה ודרכי הגעה לחצו כאן.

אולמות האבירים עכו העתיקה

מתחת לעיר העתיקה של עכו גילו עיר שלמה שלפני 830 שנה הייתה שוקקת חיים וכעת היא פתוחה לטיול לקהל הרחב. כל מטייל באולמות האבירים מקבל אוזניה שתלווה כל צעד ותסביר לכם בדיוק מה אתם רואים. בתוך האולמות יש שווקים פתוחים מהתקופה הצלבנית, מייצגים מוזיקליים וסרטים קצרים. תטיילו בתוך האולם היפה, אולם האסירים, אולם האומנות, חדר האוכל העתיק, הרחוב הדרומי ועוד. בדרך כלל בימי שבת של אירועים ומועדים ישנם מופעי קרבות אבירים שזאת חוויה מגניבה מאוד, במיוחד לילדים. (יש להתעדכן מראש באתר של המקום על זמני המופעים). הסיור האולמות ייקח לכם בין שעתיים לשלוש, תלוי מאוד בקצב הטיול שלכם ובעצירות. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אטרקציות ממוזגות במרכז

טכנודע חדרה

אם אתם מחפשים חוויה יוצאת דופן להגיע עם הילדים אז בואו לטכנודע להכיר את גוף האדם מקרוב. הטכנודע הוא המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע בחדרה ואתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחוויה עוצמתית אינטראקטיבית ורב חושית. תמצאו במוזיאון שני מסלולי ביקור לבחירתכם: מסלול “לגעת בלב” ומסלול “המוח הגמיש”. בכל אחד מבין המסלולים ישנן 3 תערוכות בהן תבקרו עם מדריך צמוד. בנוסף בטכנודע יש גם פארק ומוזיאון מדע, פלנטריום ומצפה כוכבים. למידע נוסף על טכנודע חדרה לחצו כאן.

החלקה על הקרח

מרכז הקרח הטוב בישראל – ארנת OneIce – מציע לכם חוויה של חו״ל כאן בארץ! מתקן מרווח עם המון מקום לכולם, שני משטחי קרח באיכות עולמית, מסכי ענק, ציוד החלקה לכל מבקר, מסעדה איכותית ועוד. צוות המשגיחים המקצועי שלנו על הקרח ומחוצה לו, ידאגו לעזור לכם להצטייד, ולהחליק בכיף ובבטחה. למידע מלא ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

מרכז פרס לשלום – מרכז החדשנות של ישראל

מרכז פרס לשלום הוא מרכז מבקרים יחיד מסוגו, בעיר תל אביב, המציג את סיפור החדשנות המפואר של ישראל. במרכז המבקרים תצאו לסיור מודרך מרתק בהשראת חזונו של שמעון פרס ז”ל, תפגשו טכנולוגיה חדשנית אינטראקטיבית מיוחדת במינה ותקבלו גם הצצה לעתיד. כאן תוכלו להיות במפגש הולגרמות של האנשים מאחורי החדשנות הישראלית. למידע מלא על מרכז פרס לשלום לחצו כאן.

מוזיאון הילדים חולון

מוזיאון הילדים בחולון מציע חווית בילוי לכל המשפחה ולגילאים נרחבים. במוזיאון מתקיימות מגוון פעילויות המתאימות לילדים, לנוער או למבוגרים ומשלבות לימוד של ערכים חינוכיים יחד עם כייף וחוויה. במוזיאון מתקיימים סיורים שונים שבכל אחד מהם מועבר תוכן שונה והוא מותאם לגיל המשתתפים. במהלך הביקור ילמדו המשתתפים בצורה חווייתית ומהנה על רגשות, תחושות, מושגי חברות, עזרה ועוד. הביקור במוזיאון הילדים הוא במסגרת סיור מודרך בלבד ולכן כדי להבטיח את מקומכם טרם הגעתכם למוזיאון, יש לבחור את הסיור בו תרצו להשתתף ולהירשם מראש. שימו לב שהמוזיאון מקפיד מאוד על גיל המשתתפים בכל סיור ולכן יש להירשם מראש לסיורים המתאימים לגיל המשתתפים בו. לרכישת כרטיסים בהנחה למוזיאון הילדים בחולון לחצו כאן.

פעילויות במזגן בירושלים

מוזיאון מורשת החשמונאים

מוזיאון מורשת החשמונאים נמצא במרכז העיר מודיעין והביקור בו יחשוף בפניכם את המורשת וההיסטוריה העשירה ורבת השנים של העיר מודיעין. במוזיאון תכירו את סיפור העיר בתקופות שונות מימי החשמונאים ועד היום, באמצעות חוויה אינטראקטיבית מרתקת לכל המשפחה. במוזיאון מתקיימות פעילויות שבכל אחת מהן חוויה מעשירה אחרת. הביקור במוזיאון המורשת כולל תערוכות של ממצאים ארכיאולוגיים משמעותיים שנתגלו בחפירות שבוצעו בעיר לאורך השנים וצפייה בסרט רב חושי שייקח אתכם אלפי שנים אחורה בזמן.  למידע נוסף לחצו כאן.

אקווריום ישראל

אטרקציה שכולה סביב עולם המים והחיים בהם. מתחם אקווריום ישראל נמצא בירושלים, לצד גן החיות התנ”כי המפורסם. המתחם כולו ממוזג ובו עשרות אקווריומים עם אלפי דגים ומיני חיים בים מרחבי העולם. תוכלו להכיר כאן חיות ים המתגוררות בים התיכון ובים האדום, ולראות מינים שונים של דגים, מגוון מדוזות, כרישים, קונכיות, צדפים מיוחדים ועוד. הביקור באקווריום הוא מיוחד מאוד והוא מספק חוויה מרשימה מאוד לכל המשפחה. ניתן לטייל בין החדרים בטיול עצמאי או להצטרף לטיול מודרך שעובר במוזיאון מספר פעמים ביום. המקום מונגש וניתן לטייל בו גם עם עגלות. לאתר הרשמי של אקווריום ישראל לחצו כאן.

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים למוזיאון ובו ישנה תערוכת כלי נגינה עתיקים ונדירים מתקופות שונות בהיסטוריה. כל זה בעזרת סיור חוויתי המלווה באמצעים טכנולוגים חדשיים! הסיור כאן מתאים לכל גיל, יש כאן 7 חללים שונים, מדובר על סיור אקטיבי ומלא בתוכן פעיל ומהנה! בואו להכיר את העולם המוזיקלי ברחבי העולם דרך תרבויות ותקופות שונות, תחצו יבשות ומגזרים ותכירו בערכה הרוחני, המרפא והעמוק של המוזיקה דרך זוויות מיוחדות. לאתר הרשמי של המוזיאון לחצו כאן.

גן לאומי חאן שער הגיא

חאן שער הגיא, שנמצא בדרך העולה לירושלים, שימש כמלון דרכים בתקופה העות’מאנית. בתקופת מלחמת העצמאות נערכו בדרך הזו קרבות עזים וכיום המקום משמש כאתר מורשת וזיכרון לאומי. הסיור בחאן שער הגיא יקח אתכם אחורה בזמן על ידי סיור אינטראקטיבי מרגש בו תוכלו לחוות בצורה מוחשית את סיפור הלחימה והגבורה של המקום המיוחד הזה. למידע נוסף לחצו כאן.

אטרקציות עם מזגן בדרום

לונדע באר שבע

הלונדע בבאר שבע הוא מבין המוזיאונים המיוחדים בישראל – מוזיאון שכולו התנסות ולמידה אינטראקטיבית דרך משחק. מבנה גדול, בן 3 קומות הכולל מתחמי פנים ממוזגים וגם מתחמי חוץ עם מגוון גדול של מיצגים ומתקני משחק חווייתיים ומעניינים. דרך ההתנסות והמשחק מועברים אל המבקרים מושגים מתחומים רבים ביניהם: מונחי זמן וכסף, סיטואציות בינאישיות, רגשות, תקשורת, מדע ועוד. המשחקים הרבים והמגוונים שיוצרים עניין רב אצל הילדים, יעבירו לכם כאן יום של כייף.  למידע נוסף על הלונדע ודרכי הגעה לחצו כאן.

צריף בן גוריון

מרכז המקרים של צריף בן גוריון נמצא בשדה בוקר, ליד אתרי טיול אטרקטיביים רבים. הביקור בצריף חושף את המבקרים בו לביתו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן גוריון. הצריף שבו תבקרו מציג באופן מדויק את חדרי ביתם של דוד ופולה בן גוריון ששומרו בצורה מוקפדת, כבקשתו בצוואה שלו. לצד צריף המגורים הוקם מרכז תערוכות ופעילויות המציע מגוון חוויות לכל המשפחה. ניתן לצפות בסרטון קצר על חייו ופועלו החשוב של בן גוריון, שחזה רבות לאזור הנגב, ולהשתתף במשחקים וחידונים מלמדים ומהנים. כל המידע על צריף בן גוריון ודרכי הגעה לחצו כאן.

מרכז המבקרים על שם משה נובומייבסקי ים המלח

אם אתם מגיעים לים המלח בקיץ, הנה לכם מקום שתוכלו לברוח אליו מעט מהחום ולהתרענן במזגן. משה נובומייסקי היה חלוץ ציוני ופעיל עם חזון לפיתוח התעשייה בארץ ישראל. במרכז המבקרים שנמצא כאן תוכלו ללמוד על פועלו החשוב של האיש וגם על האזור המיוחד של ים המלח. במהלך הסיור תכירו כאן, דרך האטרקציות השונות, את צורת החיים באזור ואת הקשיים שהתמודדו איתם אלו שגדלו כאן. במקביל מוצגים כאן בצורה מעניינת כיצד נוצר ים המלח, מה הן סגולותיו ועל ההתמודדות היומיומית של האזור בין שימור לפיתוח. במקום מתקיים סיור מודרך שאורכו כשעה וחצי, המרכז נגיש לעגלות. למידע מלא לחצו כאן.

המצפה התת ימי

המצפה התת ימי באילת הוא אחת מבין האטרקציות המובילות עבור הנופשים באילת ומגיעים אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה. מדובר באטרקציה ימית ייחודית, שמציגה את החיים שמתחת לפני הים בצורה מרהיבה וחוויתית. הביקור במצפה מתאים עבור ילדים בגילאים מגוונים. המקום מעביר חוויה ויזואלית ומוחשית מאוד ולכן גם הקטנטנים יהיו מרותקים למראה של עשרות הדגים ששוחים לצידם. למידע נוסף וכרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק חבלים אתגרי במזגן באילת

בואו ליהנות עם הילדים בפארק החבלים באילת! פארק החבלים, המתנשא לגובה של 3 קומות, מכיל מגוון מסלולים מסעירים ומעוררי אדרנלין. לאורך 270 מטרים מלהיבים משולבים סוגים שונים ומגוונים של אתגרים: הליכה על גשר מוטות המתנדנד בין שמיים וארץ, רשתות טיפוס, עמוד גלישה, גשרי חבלים תלויים-מעופפים בעיצובים מאתגרים שונים, הליכה על חישוקים מתנדנדים, גשר ספירלה, נדנדות על חבלים, גשר של שקי אגרוף ועוד. למידע נוסף ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.