Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכז קנדה – אתר נופש וספורט לכל המשפחה

מרכז קנדה הוא מתחם נופש, ספורט שנמצא במטולה שבגליל העליון. מדובר במתחם ענק שמציע מגוון של אטרקציות שמתאימות כמעט לכל גיל, ויש בו את כל מה שצריך ליום של כייף עם הילדים. המקום פעיל בכל עונות השנה וגם בסופי שבוע, ומאחר והוא מקורה ברובו הוא מתאים מאוד לבילוי גם בעונת החורף.

במרכז קנדה תוכלו לקחת חלק במגוון פעילויות שמציע המקום, ליהנות מקאנטרי עם בריכות ולקנח בארוחה בקפיטריה של המקום. יש כאן גם ספא שמציע מגוון טיפולים מפנקים לבילוי זוגי מפנק. בין האטרקציות שמציע המקום תמצאו מתחם החלקה על הקרח, באולינג, מתחם IJUMP, ג’ימבורי לקטנטנים, מטווח ירי, מתחם קולנוע רב חושי, מגרשי ספורט ועוד. בנוסף מספר מתחמי בריכות – בריכות שחיה חיצוניות, בריכה מקורה ומחוממת ובריכות קטנות יותר לפעוטות. מתחם הבריכות המקורה פעיל בכל ימות השנה, גם בחורף. במתחם הבריכות יש ג’קוזי, מדשאות מטופחות, שולחנות אוכל, מלתחות מסודרות ועוד.

בשגרה, מרכז קנדה פעיל בכל ימות השבוע וגם בימי שבת. הפעילויות הן בתשלום ולכל אטרקציה יש תמחור שונה. ניתן לרכוש כרטיסים שכוללים חבילות עם כניסה למספר אטרקציות לבחירה. כדאי לחפש הנחות דרך ועדים או במועדונים השונים. טרם הגעתכם למרכז קנדה בקרו באתר הרישמי לצורך עדכונים ושעות פעילות – לאחר הרישמי לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק קנדה מטולה.

מדובר באזור שהוא אחד היפים והמומלצים לטיולים בכל הארץ. אז אם אתם כבר פה, הנה רעיונות למקומות נוספים שיש באזור המדהים הזה:

שמורת הטבע נחל עיון מפל התנור – למידע מלא לחצו כאן.

הטנק הסורי ההפוך בבניאס – למידע מלא לחצו כאן

שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים – למידע מלא לחצו כאן

אגמון החולה של קרן קיימת לישראל – למידע מלא לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל שניר – למידע מלא לחצו כאן.

שמורת הטבע תל דן – למידע מלא לחצו כאן.

אנדרטת אסון המסוקים בשאר ישוב – למידע מלא לחצו כאן.

פינות ישיבה במתחם גן הצפון – נחל שניר – למידע מלא לחצו כאן. 

טיילת עמי – למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.