Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון המשאיות והתובלה ברמלה – אטרקציה מושלמת בחינם

מוזיאון המשאיות ברמלה אינו זוכה לפרסום הראוי לו. המקום כולו הוא אטרקציה פשוט מקסימה לילדים ונוסטלגית להורים והיא חינמית לחלוטין.

המוזיאון נמצא בין הערים רמלה ולוד והוא מופעל על ידי קבוצת תעבורה, העוסקת מזה עשרות שנים בתחום ההובלה היבשתית באמצעות משאיות וסמיטריילרים מסוגים רבים ומגוונים.

המוזיאון הוא למעשה פארק משאיות רחב. במוזיאון תמצאו תצוגה מכובדת מאוד (!!!) של משאיות ורכבי שטח מתקופות שונות החל משנות ה-30 ומסוגים שונים ומגוונים. מדובר במשאיות אמיתיות, שיוצרו בישראל, ובעבר נסעו בכל כבישי הארץ. מדובר בחוויה מעשירה ומרשימה גם עבורנו ההורים.

האטרקציה העיקרית כאן עבור הילדים היא האפשרות לטפס על המשאיות וכלי הרכב השונים ו”לנהוג” בהם בנוסף יש כאן גם אופניים למשפחה לרכיבה משותפת, מגלשה, ספסלי פיקניק ועוד. זמן השהייה תלוי בכם, לטעמנו תעבירו פה בין שעה וחצי לשעתיים. הילדים כנראה ירצו להישאר יותר.

 

מה חשוב לדעת? המקום בחלקו חשוף לשמש אז קחו את זה בחשבון ותתכננו בהתאם את שעות הביקור. המוזיאון פתוח בכל ימות השנה כולל בשבתות, והכניסה היא חופשית בחינם. 

אם הגעתם עד רמלה תוכלו לשלב ביקור באטרקציות נוספות באזור כמו:

בריכת הקשתות: אטרקציה מפתיעה של ביקור ושייט קצר במבנה עתיק ומיוחד במינו ששורד כאן כבר אלפי שנים. למידע מלא לחצו כאן.

המגדל הלבן: בגובה של 30 מטר, אחרי עלייה של 111 מדרגות, תגיעו אל מרומי המגדל, וממנו תשקיפו אל נוף עוצר נשימה של העיר רמלה וסביבתה. הקמתו הושלמה בשנת 1318 והוא החל להיבנות בהוראת הסולטאן הממלוכי אל-מלכ אל -כאמל נאצר א- דין מחמד.

מוזיאון רמלה: בשנת 2001 נחנך מוזיאון רמלה במבנה ששימש עד 1948 כבניין העירייה הבריטי. מי זו המדונה של רמלה? איך הגיע לכאן אוסף מטבעות זהב נדיר מהגדולים בארצינו? התשובות במוזיאון. 

שוק רמלה: שוק רמלה המפורסם שבמרכז העיר, נחשב לאחד מהשווקים הגדולים והססגוניים בישראל. בשוק עצמו וגם מסביבו מבחר אתרי תיירות.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.