Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוות התוכים בכפר הס

ברוכים הבאים לחוות התוכים בכפר הס, חווה קטנה ומקסימה שבה אפשר להעביר כמה שעות עם הילדים לצד החיות שכאן. גולת הכותרת של המקום הם ללא ספק התוכים, כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של זני תוכים שונים ואפילו להחזיק ולהאכיל אותם.

חוות תוכים קטנה ומקסימה, יש כאן עשרות זנים שונים של תוכים, קטנים וגדולים. מעבר לתוכים יש כאן עוד המון חיות משק שונות שאותם אפשר להאכיל, ללטף ולצפות בהם. יש כאן פינת ליטיוף עם ארנבות, שרקנים, צבים ועוד חיות אחרות… חיות נוספות שמטיילות בין המבקרים כמו טווסים, תרנגולים, כבשים וכו… בכל החווה יש המון פינות ישיבה: שולחנות וכסאות. אפשרי להנייד עם עגלה במקום אך יש מקומות בהם תצטרכו מעט עזרה. יש כאן גן משחקים קטן וגם שירותים.

בכניסה אל החוה אתם יכולים לרכוש בעלות סימלים כוס עם אוכל לתוכים או לשאר החיות. אין ספק שזה תוסף מעולה בשביל שהילדים ישלימו את החוויה במקום. יש כאן איזור שלם של תוכים שאתם יכולים להחזיק אותם וללטף. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: “חוות התוכים כפר הס” בצומת דרור, על כביש מס’ 4 יש לפנות מזרחה (לכיוון תל-מונד ובני-דרור) אל כביש 553. בין עין-ורד לבין תל-מונד – לפנות דרומה אל כביש 5531. 

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

יער הרקפות ומצפה האחים – חורבת נשה בכוכב יאיר – בצד המזרחי של היישוב כוכב יאיר תוכלו לפתוח דלת שתכניס אתכם היישר אל מסלול ביער הרקפות – יער קטן וקהילתי ובו יש את חרבת נשה ומצפה האחים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק ארץ הצבי – המקום נמצא במושב אלישמע באיזור הוד השרון, קרוב לכפר סבא. מדובר על חווה משפחתית גדולה שיש בה הכל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן

המפל הנסתר במקורות הירקון – מאחורי קניון שרונים ישנה פיסת טבע אמיתית. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

הפארק האקולוגי בהוד השרון – בלב המרכז תוכלו למצוא את הפארק האקולוגי המרהיב שהוקדם בהוד השרון. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

הפארק הגדול והאגם האקולוגי בפתח תקווה – מבין המקומות היפים שתפגשו בלב העיר פתח תקווה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי הירקון – תל אפק – רשות הטבע והגנים מפעילה את הגן הלאומי תל אפק, מומלץ בחום להגיע ולהנות משלל המסלולים באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – זהו החלקו הנקי של הירקון, יש כאן בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים – מתחם מקורות הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.