Skip to content
Search
Search
Close this search box.

חוות התוכים בכפר הס

ברוכים הבאים לחוות התוכים בכפר הס, חווה קטנה ומקסימה שבה אפשר להעביר כמה שעות עם הילדים לצד החיות שכאן. גולת הכותרת של המקום הם ללא ספק התוכים, כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של זני תוכים שונים ואפילו להחזיק ולהאכיל אותם.

חוות תוכים קטנה ומקסימה, יש כאן עשרות זנים שונים של תוכים, קטנים וגדולים. מעבר לתוכים יש כאן עוד המון חיות משק שונות שאותם אפשר להאכיל, ללטף ולצפות בהם. יש כאן פינת ליטיוף עם ארנבות, שרקנים, צבים ועוד חיות אחרות… חיות נוספות שמטיילות בין המבקרים כמו טווסים, תרנגולים, כבשים וכו… בכל החווה יש המון פינות ישיבה: שולחנות וכסאות. אפשרי להנייד עם עגלה במקום אך יש מקומות בהם תצטרכו מעט עזרה. יש כאן גן משחקים קטן וגם שירותים.

בכניסה אל החוה אתם יכולים לרכוש בעלות סימלים כוס עם אוכל לתוכים או לשאר החיות. אין ספק שזה תוסף מעולה בשביל שהילדים ישלימו את החוויה במקום. יש כאן איזור שלם של תוכים שאתם יכולים להחזיק אותם וללטף. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: “חוות התוכים כפר הס” בצומת דרור, על כביש מס’ 4 יש לפנות מזרחה (לכיוון תל-מונד ובני-דרור) אל כביש 553. בין עין-ורד לבין תל-מונד – לפנות דרומה אל כביש 5531. 

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

משק ברגר כפר הס – בלב השרון, בתוך מושב כפר הס, שוכן משק ברגר, מתחם ענק המציע חוויה אדירה לילדים. במקום תמצאו פינת ליטוף, פינת חי ופעילויות לכל המשפחה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

מוזיאון הטרקטורים בעין ורד – מעבר לתצוגה המרשימה ישנה קומה נוספת עם מספר מיצגים עליהם יוכלו הילדים לטפס ולשחק, במקום יש בימבות וכלי רכב קטנים עליהם הם יוכלו לרכב, פינת יצירה נחמדה ועוד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

יער אילנות גן בוטני – מדובר בפארק ענק עם המון שטחי מדשאות, שולחנות פיקניק, מסלול הליכה נגיש ויפהפה שמוקף גן בוטני מיוחד ועוד כמה אטרקציות נחמדות. למידע מלא על המקום לחצו כאן

יער הרקפות ומצפה האחים – חורבת נשה בכוכב יאיר – בצד המזרחי של היישוב כוכב יאיר תוכלו לפתוח דלת שתכניס אתכם היישר אל מסלול ביער הרקפות – יער קטן וקהילתי ובו יש את חרבת נשה ומצפה האחים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פארק ארץ הצבי – המקום נמצא במושב אלישמע באיזור הוד השרון, קרוב לכפר סבא. מדובר על חווה משפחתית גדולה שיש בה הכל. למידע מלא על המקום לחצו כאן

הפארק האקולוגי בהוד השרון – בלב המרכז תוכלו למצוא את הפארק האקולוגי המרהיב בהוד השרון, מסלולי הליכה סביב האגם והמון פינות ישיבה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

הפארק הגדול והאגם האקולוגי בפתח תקווה – מבין המקומות היפים שתפגשו בלב העיר פתח תקווה, גן שעשועים, לצאת מרחבי דשא, עגלת קפה וכמובן אגם אקולוגי מהמטופחים שיש. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – זהו החלקו הנקי של הירקון, יש כאן בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים – מתחם מקורות הירקון. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.