Skip to content
Search
Search
Close this search box.

א גרויסע מציאה – אטרקציה מיוחדת במינה לילדים, להורים ולסבים

מוזיאון א גרויסע מציאה נמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והוא מציע אטרקציה יחידה מסוגה למשפחות עם ילדים. מדובר במוזיאון קטן ומיוחד שמציע חוויה של מופזיאון – מופע במוזיאון – שמפריח חיים באוסף חפצים נוסטלגיים מרתקים, שההיכרות איתם מלמדת רבות על החיים בתקופות שונות ועל התפתחות העולם. ההדרכה היא חווייתית ומהנה ומותאמת למגוון גילאים גדול.

במוזיאון ילווה אתכם דרור המוכשר שייקח אתכם אל מסע מרתק של מספר שעות אל העבר ויפריח בו חיים. דרור, שהינו בעל המוזיאון המיוחד הזה, אסף מגוון גדול של חפצים לאורך שנות חייו וההיסטוריה של המדינה וכעת, במופע המיוחד שלו, הוא מקים אותם לתחיה. במוזיאון מפוזרים חפצים רבים שתוכלו להתרשם מהם וליהנות מההסברים ומהידע הרב שתקבלו במהלך המופע הייחודי.

דרור מדבר אל הילדים בגובה העיניים ושומר עליהם מרותקים לאורך כל המופע. הייחודיות הגדולה של המקום טמונה בהיותו מקור עניין וחוויה עבור מגוון גילאים ענק ורבים מגיעים אליו בהרכבים שונים של משפחות – ילדים, הורים וסבים. חשוב – המוזיאון מבוקש מאוד והמופע מתקיים בקבוצות קטנות בלבד, במטרה לשמור על אוטנטיות והנאה עבור כולם. לכן אין להגיע למוזיאון א גרויסע מציאה ללא תיאום מראש. תוכלו לתאם הגעה מראש דרך דף הפייסבוק הרשמי של האטרקציה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: א גרויסע מציאה קיבוץ יפעת.

רוצים להמשיך לטייל באיזור: 

מוזיאון העמק – מוזיאון העמק נמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והוא מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. המוזיאון מאפשר לנו הצצה אל חיי הקיבוץ של פעם ומשלב גם אטרקציה עבור הקטנטנים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

יער מסריק – יער שריד – בלב עמק יזרעאל מול קיבוץ שריד נמצא יער שריד. ביער תוכלו למצוא פריחה מרשימה של כלניות, רקפות, עצי שקד ונוף מרהיב של עמק יזרעאל. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

ברווזים בכפר  מרכז מבקרים בעמק יזרעאל שנותן לנו הצצה מיוחדת אל חייהם של האפרוחים והברווזים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי בית שערים – טיול בגן הלאומי יפתח בפניכם עולם של מערות לצד שטחי דשא ופיקניק רבים, והצצה אל ההיסטוריה מבין החשובות של העם היהודי.  למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל שופט – מבין מסלולי הטיול המבוקשים של הצפון. מסלול הליכה נגיש לצד נחל השופט שזורם לאורך כל השנה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי תל מגידו – בתל מגידו תוכלו לצאת לטיול חווייתי האחת מהערים החשובות של כנען. תפגשו שרידי עתיקות המעידים על ההיסטוריה הרבה שהתרחשה כאן ותוכלו ליהנות מתצפיות הנוף המרהיבות שיש מראש התל. אל תוותרו על הירידה החווייתית אל בור המים. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

הר הקפיצה – נמצא בהרי נצרת. שם תוכלו לצאת אל מסלול הליכה נגיש וקצר שיוביל אתכם אל ראש ההר, ממנו תצפיות מרהיבות ופריחה עונתית מרשימה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.