Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פריחת החלמוניות – חניון להבים

בצד המזרחי של הישוב להבים שבנגב הצפוני פורחות מדי שנה, בחודש נובמבר, החלמונויות שצובעות כאן את האיזור בצהוב. חניון להבים הוא חניון יום מסודר של קק”ל ובו תמצאו חורשת עצים וספסלי פיקניק. בסמוך לאיזור הפיקניק תוכלו לפגוש גם את פריחת הסתווניות שמקשטות את האיזור בסגול, ומאוחר יותר את פריחת החלמונויות הצהובות.

מהחניון יוצא שביל טיול המסומן בסימון שבילים ירוק שיוביל אותנו אל עבר מסלול קצר אל הגבעה. זה הזמן שלכם להתחיל לחפש את החלמוניות שפורחות באיזור. מהגבעה תוכלו לקבל נקודת תצפית אל השטחים הפתוחים של הנגב הצפוני. טרם הביקור שלכם בחניון להבים מומלץ לבדוק בעדכוני הפריחה האם הפריחה כבר החלה – לעדכוני פריחה לחצו כאן. כדי להגיע לכאן נוכל לרשום בוויז: חניון להבים חלמוניות או חניה גבעות גורל.

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

שביל הזהב ביער להב – יער להב נמצא בצפון הנגב ובצידו המערבי נמצאת חורבת אבו חוף. בשטח חורבת אבו חוף אפשר ליהנות ממסלול מעגלי בשם “שביל הזהב” שעובר בין שרידי עתיקות ופריחה עונתית למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

דרך החלמוניות ביער יתיר – יער יתיר שנמצא בצפון הנגב הוא היער הנטוע הגדול ביותר במדינת ישראל. ביער עובר מסלול קצרצר שהופך למעניין במיוחד בעונת הפריחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מצפור מואב ומסלול נחל כידד בערד – מצפור מיוחד ומרשים מאוד, ממנו תקבלו נקודת תצפית מרהיבה אל ים המלח והאזור. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

מדבריום פארק החיות בבאר שבע –  בפארק תוכלו לפגוש למעלה ממאה מינים של בעלי חיים שונים. פארק החיות מדבריות מאפשר למבקרים לטייל בין ארבעה בתי גידול מדבריים: הערבה, נווה המדבר, הסוואנה והקניון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מתחם הקטר 70414 – העיר העתיקה באר שבע – אתר מורשת ישראל שנמצא בלב העיר העתיקה של באר שבע. מה שהיה בשנת 1915 תחנת הרכבת הטורקית הפך למקום של אטרקציות לכל המשפחה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
מרכז מבקרים באר אברהם – בעיר העתיקה של באר שבע ישנו מרכז מורשת שמספר את סיפורו של אברהם אבינו ובאר המים המפורסמת. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
פארק הילדים בבאר שבע – פארק הילדים בבאר שבע נמצא בצפון העיר, בצמוד למוזיאון הילדים “הלונדע” שהוא אטרקציה בפני עצמה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
גן לאומי ממשית – גן לאומי ממשית נמצא באזור הנגב, מספר קילומטרים מדימונה, על הכביש הראשי לאילת. הגן מציג שרידי עיר נבטית קדומה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 

נחל דוד (בשמורת עין גדי)  – נחל דוד הוא מסלול יפהפה שבמהלכו נפגוש מפלים ובריכות. מסלול טיול יפהפה שמתאים לילדים ולכל המשפחה. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

עין פלוטית המעיין הנסתר – עין פלוטית הוא מעיין בדרום ים המלח אשר מימיו כחולים, טורקיז שקופים עם המון דגים קטנים שנותנים הרגשה של אגדה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

קניון נחל תמר – טיול סולמות ודרגיות – אם אתם משפחה מטיבת לכת, שלא חוששת מאתגרים, זה המסלול בשבילכם! בסמוך לצומת הערבה, במסלול קצר שאורכו 1.2 ק”מ, תחצו קניון יפהפה! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

נחל זוהר – מסלול הליכה במדבר יהודה – בסוף הירידות של כביש 31, מערד אל ים המלח, תוכלו לצאת למסלול הליכה קווי באורך של 2.5 ק”מ, שכולל עתיקות ונוף מדברי עוצר נשימה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

תצפית נווה זוהר בירידות לים המלח – בכביש 31 היורד מערד אל ים המלח יש מרפסת תצפית מסודרת הצופה על נחל זוהר וים המלח. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.