Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק עירוני כפר סבא

הפארק העירוני של כפר סבא ממוקם בצידה המזרחי של העיר באיזור התעשייה, לפארק יש 5 כניסות: שער הגליל, שער בן יהודה, שר האצטדיון, שער מנהלת הפארק ושער ויצמן. בפארק תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות, בית קפה, מגרש הוקי, גני שעשועים, מסלולי הליכה, רכיבה ועוד.

כאן תוכלו למצוא את גן השעשועים בצורת פיראטים וחיות בגודלם האמיתי, הגן שעשועים ממוקם ליד שער האיטצדיון בסמוך לבית קפה ומגרש ההוקי. בתחום הפארק תמצאו גם את חי פארק כפר סבא, מדובר על פינת חי טיפולית והכניסה לכאן היא בתשלום מעל גיל שנתיים. תמצאו כאן מגוון רחב של חיות משק, ציפורים, חמורים, גמלים ועוד. שעות הפתיחה של החי פארק בשבתות 10:00-16:00 בימי ראשון סגור ובימי שני עד שישי: 10:00-14:00 ו- 16:00-18:00.

בסמוך לחי פארק תמצאו את מתחם הטרמפולינות, מתחם המנגלים, מסלול המבוך, גינה טיפולית, משתלה עירונית, מרכז לחדשנות בחקלאות עיפה גאודזית, פאמפטרק – מסלול רכיבת אופניים אתגרי, סקייטפארק ששעות הפעילות של מתחם הסקייטפארק הוא ימי א’-ה’ וחגים 15:00-22:00 ו’ 13:00-22:00 שבת 10:00-22:00 (בגשם הוא סגור). בנוסף יש כאן גם את הבריכה האקולוגית ובה גדלים צמחים ייחודים, דגים ועוד. בלב הפארק תוכלו להיכנס אל גינת מאביקים – גינה ובה נשתלו צמחים שמזינים את בעלי החיים מאביקים. בהמשך תוכלו למצוא את בריכת החורף – בריכה שאוגרת את מי החורף ויש לה חשיבות רבה על שמירת הטבע.

מה חשוב לדעת: החניה לתושבי חוץ בתשלום. הפארק פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 05:30-23:00 כולל סופי שבוע וחגים. מומלץ להחנות את הרכב בחניה שבסמוך לאצטדיון ובכך תוכלו להיכנס דרך הכניסה הראשית. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שער מנהלת הפארק כפר סבא. טרם הגעתכם מומלץ להיכנס לאתר הרישמי לעדכונים נוספים על הפארק – לאתר הרישמי לחץ כאן.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

פארק רעננה –  פארק רעננה הוא פארק עירוני ענק באזור השרון, שמציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה. הפארק הוא מטופח ומושקע מאוד, שבמרכזו אגם יפיפה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – זהו החלקו הנקי של הירקון, יש כאן בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים – מתחם מקורות הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק ארץ הצבי – גן חיות קטן ומקסים שכל כולו אטרקציה לילדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר מאוד למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא כחלק ממקורות הירקון את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק מנחם בגין – הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים.  אז אם אתם נמצאים באיזור מרכז אנחנו נמליץ בחום לבקר כאן לפחות פעם אחת ולהכיר את המקום המקסים הזה.למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, אנחנו ממליצות להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק האגמים – לא להאמין כמה אנשים גרים כל כך קרוב לפנינת הטבע הזו ולא יודעים על קיומה. אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. בפארק האגמים אנחנו נפגוש מרחבי טבע, מדשאות, מסלולי הליכה ורכיבה, עופות מים ודגים ואפילו חיות בר.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

האגם האקולוגי בפתח תקווה – בשטח של יותר מ 14 דונם בלב העיר פתח תקווה תוכלו למצוא את האגם האקולוגי והפארק הגדול – פארק עירוני אמיתי לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק. החסרון היחיד שיש למקום – חסר בו צל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק האגם האקולוגי בהוד השרון -פארק האגם האקולוגי בהוד השרון הוא פארק יפהפה שבמרכזו אגם ויש בו שבילי טיול, פינות מצפור ואזורי ישיבה. אטרקציה חינמית לבילוי עם כל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע בין היחידות והיפות שיש באזור המרכז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.