Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק השרון - יבנה

בצידה המערבי של העיר יבנה הוקם פארק ציבורי מרשים לצד שכונת המגורים נווה אילן – פארק השרון. פארק עירוני ציבורי מושקע ובו יש מספר מתחמים שונים שמתאימים לגילאים שונים ולכל המשפחה. הפארק כולו נגיש ובמרכזו ישנה בריכה אקולוגית עם מזרקות.

בפארק השרון תמצאו איזור פיקניקים גדול עם שולחנות פיקניק ומדשאות דשא, יש כאן מתחם כושר, גינת כלבים, מגרשי פטאנק, מתחם משחקים בנושא חלל, משחק אינטרקטיבי העכביש, משחקי מדע, משחקי אגדות ים, משחקי אקסטרים, מתחם פעוטות, מגדלי מגלשות, מתחם טיפוס, שירותים וחניה חופשית. הפארק פתוח כל יום מ 08:00 עד 22:00 והכניסה אליו בחינם. ניתן להגיע עם כלבים לפארק כאשר הם קשורים עם רצועה בלבד ואסורה הדלקת מנגלים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק השרון יבנה.

רוצים עוד הצעות טיול באזור?

תל יבנה – בדרומה של העיר יבנה נמצא אתר ארכאולוגי תל יבנה. אם אתם מחפשים מקום שיתן לכם נקודת תצפית יפה על האיזור ומעבר לו תל יבנה בהחלט יספק לכם את זה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי גבעות הכורכר – שביל שומר הגבעות – רכס הכורכר שנמצא במערב נס ציונה הוא רכס גבעות הכורכר מהאחרונים שנותרו כסביבה טבעית. כאן חיים בעלי חיים וצומחים פרחי בר בין מסלול מעגלי וקל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק – נחל שורק הוא מבין הנחלים הארוכים שיש לנו בישראל, הוא מתחיל בהרי ירושלים עד לשפך צפונית לקיבוץ פלמחים – בגן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גבעת חומרה – שמורת אירוס הארגמן – בין ראשון לציון לפלמחים נמצאת גבעת כורכר ושמה גבעת חומרה. גבעת חומרה קיבלה גם את שמה: שמורת אירוס הארגמן כי ממש כאן תוכלו למצוא את פריחתו ולא רק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק האגמים של ראשון לציון – לא להאמין כמה אנשים גרים כל כך קרוב לפנינת הטבע הזו ולא יודעים על קיומה. אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים”. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

בריכת הקשתות ברמלה – בריכה עתיקה ויפהפייה בת אלפי שנים שנשמרה באופן מרהיב וכיום משמשת כאטרקציה לשיט קצר ומיוחד מאוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, אנחנו ממליצות להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר שבע התחנות גני יהושע  – ממש הופתענו לגלות שלא צריך לצאת מהעיר הגדולה בשביל להנות קצת ירוק, מסתבר שגני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. המקום נמצא ממש מול הלונה פארק משם ניתן להתחיל את המסלול. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק נחל לכיש באשדוד – פארק נחל לכיש הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
הפארק האקולוגי מצודת ים אשדוד – הפארק האקולוגי מצודת ים אשדוד שנמצא בסמוך למצודת אשדוד ים בחלקה הדרומי של העיר אשדוד מפרש על פני למעלה מ 300 דונמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.