Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק האקליפטוס נחל ירמות: פארק מעיינות אורי-ישעי

בית שמש ממוקמת לצד טבע פתוח, אתרי ארכאולוגיה והמון נקודות עניין ששווה לבקר בהם. בצידה המערבי של העיר בית שמש, בצמוד לכביש 38 קק”ל הקימה פארק נופש ופיקניק ובו זורם נחל ירמות. נחל ירמות שמתחיל את דרכו אי שם באיזור רמת בית שמש ג’, חוצה את העיר דרך פארק ירמות, תל ירמות ומשם לאורך כביש 38 מספק לנו את אחת הנקודות המקסימות למי מכם שמחפש מקום לפיקניק משפחתי – פארק האקליפטוס.

נכון לשנת 2024 איזור פארק האקליפטוסים נמצא בעבודות שדרוג והנגשה. ביוזמה משותפת של רשות ניקוז ונחלים שורק לכיש, קרן קיימת לישראל ועיריית בית שמש חניון האקליפטוס מתוכנן לעבור “מתיחת פנים” ולהפוך להיות פארק מעיינות אורי-ישעי. החניון ישודרג ובו יפרצו שבילים מונגשים, גשרים מעל ערוצי הנחל, הוספה והנגשת אזורי פיקניק ומתקני משחק חדישים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק האקליפטוס בית שמש.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

גן לאומי תל בית שמש – הביקור בתל בית שמש מומלץ בעיקר בחודשים ינואר עד מרץ כאשר כל התל נצבע ירוק, ובו פורחים מרבדי כלניות אדומות שמכסות אותו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

תל עזקה פארק בריטניה – פארק בריטניה שנמצא בשפלת יהודה ובאיזור עמק האלה משתרע על פני כ 40 אלף דונם, בחלקו הצפוני של הפארק תוכלו למצוא את תל עזקה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל הבארות והבורות – פארק בריטניה – אחד המסלולים היותר מוכרים של פארק בריטניה הוא שביל הבארות והבורות. השביל הוא שביל מעגלי, מתאים למשפחות ולכלבים, חלקו הקטן מוצל ואורכו 3 ק”מ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי תל לכיש – גן לאומי תל לכיש שוכן על תל מיוחד ומעניין שמציג את שרידה של העיר הקדומה מתקופת המקרא ותצוגה מיוחדת של כיסאות המלכים בממלכת יהודה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי תל צפית – דרומית לכפר מנחם תמצאו את גן לאומי תל צפית בו תוכלו לצאת לטיול מקסים בין נופים ומערות. תל צפית על שם הכפר הערבי תל א-צאפי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חרבת בורגין פארק עדולם – צרפת – טיול מערות חוויתי – בחורבת בורגין שבפארק עדולם תוכלו לצאת לטיול קליל עם אטרקציה של מערות זחילה, נוף משגע ופריחה מגוונת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חרבת מדרס – פארק עדולם צרפת – אתר חורבת מדרס נמצא בפארק עדולם שבאזור שפלת יהודה. המקום מציג שרידי עיר עתיקה שבו נתגלו מעל 50 מערות ובורות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.