Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משק קורלנדר – דרך החלב

במושב בית הלל שבגליל העליון נוסד בשנת 1951 משק קורלנדר, ושם תמצאו את האטרקציה הנהדרת “דרך החלב”. סיור ברפת של משפחת קורלנדר עובר בין תחנות החיים של הפרה, כאן המבקרים חווים מקרוב את התפתחותה של רפת החלב המודרנית. הביקור במשק והשתתפות באטרקציות שהוא מציע מומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים. סביב המושב נמצאות אטרקציות נוספות וכמה ממסלולי הטיול המבוקשים בארץ ולכן מדובר באזור מאוד מומלץ לטיולים. 

במהלך הסיור שלכם במשק קורלנדר תעברו בין מספר תחנות שבכל אחת מהן חוויה אחרת. סיור חוויתי ולימודי בתחנות חיי הפרה, האכלת עגלים קטנים מבקבוקי חלב, התנסות בחליבת פרה ידנית ומודרנית, טעימת השוקו שמיוצר כאן, טעימות של גבינות וביקור במחלבה. הסיורים במשק מתקיימים בכל עונות השנה ובכל מזג אוויר. לא רחוק ממשק קורלנדר זורם לו נחל שניר (החצבני) שהוא אחד ממקורותיו של נהר הירדן ולאורכו מספר מסלולי טיול מומלצים ופינות ישיבה חביבות. 

טרם הביקור שלכם במשק מומלץ לבקר באתר האינטרנט הרשמי על מנת להתעדכן בפעילויות המתקיימות במקום – לאתר הרישמי לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: משק קורלנדר בית הילל.

רוצים להמשיך לטייל באזור? הנה כמה רעיונות:

טיילת מפגש הנחלים – מקורות הירדן – באיזור הקיבוץ שדה נחמיה, לצידו של מלון מטיילים הויליג’, נפגשים הנחלים: הבניאס, שניר ודן ומתמזגים אל נהר הירדן. בנקודשה הזו הוקמה טיילת מפגש הנחלים. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

סכר כפר בלום והירדן ההיסטורי – בין כפר בלום לנאות מרדכי אפשר לצפות בזרימה האיטית של הירדן ההיסטורי, בסכר כפר בלום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר ההנצחה לחללי אסון המסוקים – אנדרטה מעוצבת ומיוחדת מאוד לזכר 73 הנופלים באסון המסוקים בשנת 1997, בסמוך למקום האסון בו התנגשו המסוקים. הביקור פה הוא פשוט חובה! לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל שניר – אחת משמורות הטבע היפות בארץ, יש בה מגוון מסלולים שונים באופיים ובאורכם (כולל מסלול הליכה במים), בריכות שכשוך, שולחנות פיקניק ועוד. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים – שימו לב! לא מדובר באגמון החולה המפורסם יותר. הטיול פה הוא נגיש והוא עובר בין הביצות ותצפיות על הציפורים. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע עין תאו (עין ג’וחלה) – שמורה מוכרזת שנמצאת בעמק החולה ובה מעיין שמקבל את מימיו הישר ממעיין העתק הנובע למרגלות הרי הנפתלי בתוך מערה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אגמון החולה אגמון החולה הוא פארק צפרות שנמצא בעמק החולה. הפארק משמש כתחנת נדידה עבור מינים רבים של ציפורים והוא מעניין במיוחד בתקופות הנדידה. מדי שנה עוברים בפארק למעלה מ 500 מיליון עופות וציפורים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חניון האקליפטוס – נחל חרמון או בשמו הנוסף הבניאס הוא המזרחי במקורות הירדן והוא מספק כרבע מכלל המים המגיעים לנהר הירדן. הנחל מתחיל מהר חרמון ובסופו של דבר נשפך אל נהר הירדן. לאורך נחל החרמון יש לנו מספר נקודות בהם אנחנו יכולים לטייל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל עין הזהב – ברוכים הבאים לעיר הצפונית ביותר בישראל, קריית שמונה. מה שלא הרבה אנשים יודעים שבתוך העיר זורם לו נחל ששמו “עין הזהב” והוא זורם כל ימות השנה. הנחל זורם בלב העיר בין הבתים והעצים ולמעשה נותן לנו הרגשה של שמורת טבע לכל דבר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין דיבשה  – מסלול עין דיבשה, בין עמק החולה למרגלות הגולן, הוא מסלול יפהפה וקליל באזור. מדובר במסלול פשוט מאוד של הליכה בתוך זרם מים רדוד ונעים לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.