Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוות הפסיפלורה בבית אלעזרי – יום של כייף עם כל המשפחה

חוות הפסיפלורה נמצאת במושב בית אלעזרי ליד העיר גדרה. בחווה יש מגוון של אטרקציות שיכולות לגמרי להעביר יום שלם של כייף והנאה עם הילדים. האטרקציה הכי מזוהה עם המקום היא קטיף עגבניות השרי ומבוך הפסיפלורה הגדול, אבל מעבר אליהם יש אטרקציות נוספות שילדים אוהבים.

מעבר למבוך ולפעילות הקטיף שיש בחווה, המקום מציע עוד מגוון של אטרקציות שמשלימות את החוויה ויכולות להשלים יום בילוי שלם עם המשפחה. יש כאן פינת חי, משחקייה, ופעילויות נוספות משתנות כמו עמדת ציור, עמדה של משחק בבועות סבון, ומשחקי חצר נוספים שכל ילד אוהב. תוכלו גם להשלים את הבילוי וליהנות ממכירת ג’חנון או לשבת בשולחנות הפיקניק שמפוזרים במקום.

יתרון גדול של חוות הפסיפלורה הוא שהמקום מקורה ברובו ולכן הוא מתאים גם לבילוי בימי החורף הגשומים. חוות הפסיפלורה פעילה לרוב בסופי שבוע. שעות פעילות מדוייקות יותר ואירועים מיוחדים בחווה תוכלו לקרוא בעמוד הפייסבוק הרשמי של המקום. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוות הפסיפלורה הרימון בית אלעזרי.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

חווה בגבעה – פינת חי וליטוף בגבעת ברנר – החווה בגבעה היא פינת חי בקיבוץ גבעת ברנר. מעבר לפינת החי המקסימה, יש בחווה עוד מספר אטרקציות שהופכות אותה להיות מקום מושלם לבילוי עם הילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חולדה – ביתו של הרצל – לאחר מותו מותו של בנימין זאב הרצל בשנת 1904 קק”ל נטעה יער על שמו מזרחית לרחובות. בתוך יער חולדה ישנם מספר נקודות עניין שאפשר לטייל בניהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי תל גזר ומעיין עין ורד – אם אתם חובבי היסטוריה ועתיקות, נמליץ בחום לא לפספס את הטיול בגן לאומי תל גזר. אחרי שתסיימו את הביקור בתל גזר, אל תפספסו את עין ורד! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער המגינים – יער המגינים שנמצא בין היישובים כרמי יוסף וכפר בן נון הוא מבין היערות של קרן קיימת לישראל. הוא משתרע על שטח של 3,500 דונם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יד לשריון פארק לטרון –  בהרי ירושלים, בפארק לטרון מצוי לו מרכז מבקרים גדול שמשלב מורשת והרבה היסטוריה יחד עם אטרקציה שמעניינת גם את הילדים – יד לשריון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק איילון קנדה – פארק אילון קנדה נמצא בעמק איילון והוא משתרע על פני 12 אלף דונם בין שער הגיא למחלף לטרון. אנחנו הגענו לטיול בפארק אחרי יום גשום ונופי הפרק פשוט מדהימים. יש כאן חורש טבעי, עצי בוסתן, אתרים היסטוריים עליהם נפרט בהמשך והמון מקומות לפיקניק משפחתי. למידע מלא על המקום ודרגי הגעה לחץ כאן.

יער אשתאול דרך בורמה – פארק יצחק רבין – במאי 48 נפרצה דרך בורמה ובכך הופסק המצור על ירושלים! כיום קק”ל הכשירה את דרך בורמה למטיילים בדרך נוף יפהפייה עם נקודות עניין רבות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין יובל נחל תימנה ותל מקנה – עין יובל או בשמו הנוסף מעיין תימנה נמצא סמוך לקיבוץ רבדים והוא מקום קסום לבילוי בסביבת מים. המקום נמצא בשפלת הארץ ליד קיבוץ רבדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

בריכת הקשתות ברמלה – אם אתם גרים במרכז בטח שמעתם לא פעם על בריכת הקשתות ברמלה. מעריצי “חסמבה ונערי ההפקר” יכולים לזהות את המקום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.