Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות לילדים על גלגלים - רכבות, משאיות וכל מה שנוסע

כמעט כל ילד אוהב לראות כלי תחבורה ובמיוחד כשהוא יכול לגעת ולטפס עליהם. אז בדקנו וגילינו שיש לא מעט מקומות אליהם תוכלו להגיע עם הילדים ולראות מיצגים של משאיות, רכבות וכל מה שנוסע.. וגם אפשר לטפס על חלקם ולהשתעשע. הכנו בשבילכם רשימה מרכזת של מקומות מומלצים עם אטרקציות מהסוג הזה. חלק מהמקומות המצוינים כאן הם בחינם לגמרי וחלק בעלות. זו הרשימה שלנו עם מקומות בכל הארץ, מצפון לדרום:

מעיין אלרואי ותחנת הרכבת הישנה

מדובר באחת מהתחנות המקוריות בה עברה רכבת העמק הישנה בשנות ה- 50. בני המושב החליטו לשמר ולשחזר את המקום ולהפוך אותו לאתר היסטורי. המקום בנוי בצורה מאוד ידידותית לילדים כך שתוכלו לשלב היסטוריה עם משחק. לאורך המסלול תפגשו קטר וקרונות צבעוניים משוחזרים עליהם יכולים הילדים לטפס, יש גם תחנת רכבת עתיקה, לוח זמנים מקורי ועוד. לצד המייצגים יש שלטי הסבר. הכניסה חינם. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מוזיאון העמק בקיבוץ יפעת

מוזיאון העמק על שם עודד ארצי מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. האטרקציה המבוקשת ביותר במוזיאון היא החצר הגדולה שבה יש תצוגה של מגוון טרקטורים מדגם “ג’ון דיר”, וניתן לטפס כמעט על כולם. הכניסה בתשלום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מוזיאון הרכבת בחיפה

דרך נהדרת להכיר את ההיסטוריה של רכבת ישראל. במוזיאון תוכלו ללמוד על ההיסטוריה מאז חנוכת הקו הראשון בשנת 1892 בין יפו לירושלים ועד למצב היום ובעתיד. יש כאן סיור למשפחות שעובר מעל גשר שחוצה את קווי הרכבת שפעילים היום והמון מייצגים של רכבות, קרונות ועוד. הכניסה בתשלום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

תחנת רכבת העמק בכפר יהושע

מרכז מבקרים של תחנת רכבת העמק סמוך לכניסה למושב כפר יהושע. במשך קרוב ל 50 שנה פעלה כאן תחנת אל – שמאם – אחת התחנות הראשיות של רכבת העמק. יש כאן מבנים היסטוריים, סרטון בן שמונה דקות ומייצגי קרונות. הכניסה בתשלום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

חצר הראשונים אתר פעילויות ומזיאון ראשית ההתיישבות

אתר חצר הראשונים נמצא בקיבוץ עין שמר והוא מקום מקסים לטיול עם הילדים. המקום מורכב ממספר רב של אטרקציות: מבנים מקוריים ושיחזורים של החצר, בית אבן, צריף מגורים, מגדל מים, חדר אוכל מקורי, סככנת כלים חקלאיים וטרקטורים. בנוסף יש כאן גם מופע אור קולי על היסטוריית הקיבוץ, נסיעה על עגלת נוסעים רתומה לטרקטור, ביקור ברפת ועוד. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מוזיאון הטרקטור לתולדות הטרקטור

מוזיאון פרטי בלב השרון ובו אוסף ענק של טרקטורים: כלי חקלאות ממונעים, כלים רתומים ועוד. הוא נמצא במושב עין ורד שבגוש יישובי תל מונד. במקום יש צל, שירותים וחנייה בשפע. הכניסה בתשלום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מרכז הרכב ההיסטורי של אגד

תוכלו להכיר מקרוב את ההיסטוריה של אגד ולפגוש מגוון רחב מאוד של מייצגים ביניהם אוטובוסים ורכבי שירות שעברו שיפוץ. אטרקציה שהיא חוויה אדירה לכל המשפחה ובמיוחד לילדים. הכניסה בתיאום מראש. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מתחם התחנה בתל אביב

אם אתם מחפשים מקום להעביר בו כמה שעות עם הילדים אין ספק שמתחם התחנה הסמוך לנווה צדק בתל אביב יכול להיות מעולה עבורכם. מעבר לשימור המבנים היפהפה במקום יש כאן הופעות תרבות, חנויות, בתי קפה, אירועים מתחלפים, מסעדות ועוד. במתחום יש קרון רכבת משוחזר שהילדים יכולים לטפס על החלק הקידמי שלו. הכניסה בחינם. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מוזיאון המשאיות ברמלה

מוזיאון המשאיות ברמלה אינו זוכה לפרסום הראוי לו. המקום כולו הוא אטרקציה פשוט מקסימה לילדים ונוסטלגית להורים והיא חינמית לחלוטין. המוזיאון נמצא בין הערים רמלה ולוד והוא מופעל על ידי קבוצת תעבורה, העוסקת מזה עשרות שנים בתחום ההובלה היבשתית באמצעות משאיות וסמיטריילרים מסוגים רבים ומגוונים. הכניסה חינם. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

תחנת הרכבת העות’מנית נחל שורק – ודי אל צרר

התחלה של קו מסילת הברזל יפו-ירושלים שנחנכה בשנת 1892 ושימשה את תושבי הכפרים בסביבה. מבנה התחנה סימטרי: בקומת הקרקע אולם קבלת נוסעים ובקומה העליונה משרדים ומגורים למנהל התחנה. התחנה נסגרה בשנת 1998 עם סגירת הקו לירושלים ומאז עמדה התחנה בשיממון עד שבשנת 2010 קיבלה רשות ניקוז שורק-לכיש את התחנה במטרה לשקמה ולהופכה לאתר תיירותי מצליח. במקום יש קרון של רכבת שניתן לטפס עליו ועוד כמה קרונות נוספים. הכניסה חינם. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מתחם הקטר 70414

תחנת הרכבת התורכית הישנה בבאר שבע עברה חידוש מדהים בשנים האחרונות. במתחם יש המון אירועי תרבות, בתי קפה ומסעדות ופעילויות לכל המשפחה. למקום קוראים קטר 70414 שהוא חלק מסדרה של כ 850 קטרים שיוצרו בבריטניה למטרות אזרחיות וצבאיות. הכניסה למתחם בחינם. בחגים יש פעילויות לילדים ולכל המשפחה ולכן כדאי להתעדכן באתר הרשמי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק יטבתה

בואו להכיר את סיפור קיבוץ יטבתה והסביבה המדברית. בפארק יש מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה: מרכז מבקרים, מחלבה, הסבר והכרה עם עולם המדבר, מתקנים של אנגריה מתחדשת, ביקור ברפת, רחבת משחקים עם בימבות טרקטור וטרקטור אמיתי שניתן לטפס עליו ועוד. הכניסה בתשלום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
11 טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
עין יבקע נחל ציפורי
7 מעיינות סודיים בצפון
אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
11 טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
עין יבקע נחל ציפורי
7 מעיינות סודיים בצפון
קטיף עצמי תפוזים
מקומות מומלצים לקטיף עצמי עם הילדים
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
גן לאומי תל חצור
אתרים היסטוריים ועתיקות
טיילת עמי - טיילת הירדן
טיולים עם עגלות בישראל
קטיף עצמי תפוזים
מקומות מומלצים לקטיף עצמי עם הילדים
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
גן לאומי תל חצור
אתרים היסטוריים ועתיקות
טיילת עמי - טיילת הירדן
טיולים עם עגלות בישראל