Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק התחנה תל אביב יפו

על גבול יפו העתיקה ונווה צדק ממש היכן שהייתה תחנת הרכבת ההיסטורית של יפו הוקם פארק התחנה. בין השנים 1892 ועד 1948 רציפי התחנה ההיסטורית של יפו שירתו אלפי נוסעים והעבירו סחורות בקו אחד – לירושלים. בפארק התחנה תוכלו למצוא מבנים היסטוריים מהמאה ה 19 משוחזרים, חנויות, גלריות והמון אירועי תרבות שעיריית תל אביב יפו מקיימת כאן. בנוסף לכל זה יש כאן ברים, מסעדות ובתי קפה.

במתחם פארק התחנה תוכלו להיכנס אל קרון הרכבת המקורי שעבר שחזור ובתוכו ישנו מיצג וידאו תל מימד. המיצג מספר את סיפור המקום במאה השנים האחרונות ועל היותו הקו רכבת הראשון של מדינת ישראל. טרם הגעתכם בקרו באתר הרישמי על מנת לבדוק עדכונים לגבי שעות פעילות הקרון – לאתר לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חניון התחנה תל אביב.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

שביל העצמאות – תל אביב – בעיר העברית של ישראל אתם מוזמנים להגיע לטיול מעגלי שאורכו קילומטר בשביל המקשר בין נקודות המספרות את סיפור הקמתה של העיר והכרזת העצמאות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
פארק החורשות והגן הבוטני תל אביב – בדרום תל אביב תוכלו למצוא את פארק החורשות וממנו אפשר לצאת לטיול בגן הבוטני. הפארק משמש כריאה ירוקה לכל השכונות של דרום תל אביב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מרכז פרס לשלום – מרכז החדשנות של ישראל – מרכז פרס לשלום הוא מרכז מבקרים יחיד מסוגו, המציג את סיפור החדשנות של ישראל. במרכז המבקרים תצאו לסיור מודרך מרתק בהשראת שמעון פרס ז”ל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
אתר שבע הטחנות גני יהושע  – לא צריך לצאת מהעיר הגדולה בשביל ליהנות מקצת טבע. גני יהושע המתפרסים לאורכו של נחל הירקון מהווים אתר בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
בית לאה – גן לאומי ירקון מקורות הירקון – לאורך 28 ק”מ בלב ליבה של מדינת ישראל זורם לו נחל ירקון והוא הנחל הגדול ביותר במערכת נחלי החוף של ארץ ישראל. יש בו פינות נהדרות כמו בית לאה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – טיול נגיש יהפפה שעובר בין בריכות נופרים, חניונים ושטחי פיקניק גדולים. ויש גם חניון לילה מסודר למעוניינים לשלב לינה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר מאוד למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
טיול במקורות הירקון– כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – תל אפק – פארק טבע יפהפה באזור המרכז עם מספר אפשרויות טיול, פיקניק ובריכות שכשוך בעונת הקיץ. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 

פארק מנחם בגין – הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים.  אז אם אתם נמצאים באיזור מרכז אנחנו נמליץ בחום לבקר כאן לפחות פעם אחת ולהכיר את המקום המקסים הזה.למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אריאל שרון –  אם אתם מחפשים טיול רגוע ונגיש במרכז, אז כדאי לכם מאוד להגיע לכאן. לאורכו תוכלו ליהנות מטבע ונוף, מפריחה עונתית וגם להכיר את הסיפור המעניין שעומד מאחורי הקמתו של הפארק. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק האגמים – לא להאמין כמה אנשים גרים כל כך קרוב לפנינת הטבע הזו ולא יודעים על קיומה. אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. בפארק האגמים אנחנו נפגוש מרחבי טבע, מדשאות, מסלולי הליכה ורכיבה, עופות מים ודגים ואפילו חיות בר.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

האגם האקולוגי בפתח תקווה – בשטח של יותר מ 14 דונם בלב העיר פתח תקווה תוכלו למצוא פארק עירוני אמיתי לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק. החסרון היחיד שיש למקום, לטעמנו – חסר בו צל (בקיץ). למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.