Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ופעילויות עם הילדים בימים החמים של הקיץ

אז זהו, הקיץ כבר כאן וכשיוצאים לטיול או חופשה צריך לוודא שאנחנו מוכנים לגלי החום שפוקדים אותנו. לא תמיד אנחנו רוצים לשלב טיולי מים כמו: מסלולים, נחלים ומעיינות ולכן הפעם, כדי לתת לכם עוד רעיונות, הכנו רשימה של אטרקציות מובילות שמתאימות לכל המשפחה לימים החמים. חלק מהאטרקציות משלבות פעילויות עם מים וחלק ללא. לפני ההגעה לכל אחד מבין המקומות הרשומים כאן מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של המקום ולבדוק את שעות פעילות והאם יש צורך ברישום מראש. הרשימה מסודרת מצפון לדרום. בסוף תמצאו בונוס:)

אטרקציות באיזור צפון

בוטיק השוקולד דה קרינה

ברמת הגולן, בתוך קיבוץ עין זיוון, תוכלו להגיע עם כל המשפחה ולעבור סדנת שוקולד. כאן תיכנסו אל מפעל השוקולד דה קרינה, תלמדו על ההיסטוריה של השוקולד, תלמדו איך מכינים אותו, תטעמו מגוון רחב של סוגי שוקולד וכמובן כל זה מלווה בהסבר מרתק על שוקולדים איכותיים ונפלאים. לפני הגעה יש צורך ברישום מראש. לאתר הרשמי של דה קרינה לחץ כאן.

מרכז קנדה מטולה

במושבה מטולה, בקצה הצפוני של הארץ, נמצא מרכז קנדה שמשקיף על נוף גלילי עוצר נשימה. מרכז קנדה נבנה בכספי תרומות של הקהילה היהודית בקנדה ונחנך בשנת 1995. מדובר על אתר נופש וספורט והוא מציע שפע של אפשרויות לבילוי משפחתי. יש כאן פעילויות ספורט ואקסטרים, החלקה על הקרח, בריכות שחיה, מתחם באולינג, קולנוע, אייג’אמפ ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מוזיאון השוקולד של שלמן

במושבה מעוד מקום נפלא שכולו סביב המאכל המתוק האהוב. אז אם אתם חובבי שוקולד ואתם רוצים להפוך את זה לבילוי זה המקום בשבילכם. כאן תמצאו את המוזיאון עם מגוון רחב של שוקולדים במגוון צורות וטעמים  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

משק קורלנדר – דרך החלב

במושבה מסיור ברפת של משפחת קורלנדר עובר בין תחנות החיים של הפרה. כאן המבקרים חווים מקרוב את התפתחותה של רפת החלב המודרנית. מתחילים בטעימת השוקו שמכינים ממש כאן, עוברים לסיור חוויתי ולימודי בתחנות חיי הפרה, מאכילים עגלים מבקבוקים, מתנסים בחליבת פרה ממש כמו פעם, טועמים גבינות ומבקרים במחלבה. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

מוזיאון האדם הקדמון

מוזיאון פרהיסטורי בתוך קיבוץ מעיין ברוך. במוזיאון תוכלו לראות אוסף של ממצאים פרהיסטוריים מאיזור עמק החולה והסביבה. המוזיאון מקיים פעילויות לכל הגילאים כמו: סדנאות מלאכה של עתיקות, למידת הדלקת אש, קליעה ועוד. לפני הביקור שלכם במוזיאון מומלץ לבצע רישום מראש. למידע מלא לחצו כאן.

חצר הראשונים והסליק של כפר גלעדי

בשנת 1921 מתחת לאורוות נחפר במשך שנה שלמה ובחשאיות הסליק הראשון של כפר גלעדי. בהמשך, מרגע קום המדינה נחפרו בכפר גלעדי יותר מ 20 סליקים ולכם יש אפשרות להיכנס ולראות חלק מהם בסיור חוויתי שמתאים לכל המשפחה וגם לגילאים הקטנים. לפני ההגעה מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של המועצה לשימור אתרי מורשת ישראל. מידע נוסף לחצו כאן.

חוות השוקולד גליתא

סדנאות השוקולד של גליתא הן חוויה עבור כל ילד. כי מה יותר מושלם משילוב של משחק, יצירה ושוקולד? אז בחוות השוקולד של גליתא תמצאו בדיוק של השילוב המושלם של כל אלה. כשתגיעו אל חוות השוקולד תוכלו כבר להתרשם בחנות שבכניסה מעשרות שוקולד בצורות שונות ובטעמים מגוונים. מי שירצה, יכול כמובן לרכוש ולקחת הביתה. הסדנה כוללת 3 חלקים הכוללים: סרטון הסבר קצר על השוקולד – איך נוצר שוקולד, הסדנה עצמה וחידון קצר ומהנה עבור הילדים. למידע מפורט על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

לול ארט במושב רמות

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של סדנאות יצירה כמו סדנת פוטוטרנספר, סדנת בטון, מיני נגרות, סטרינג ארט, פיקסלים ועוד. המקום מתאים לכל הגילאים מקטן לגדול וכולם ימצאו כאן מה לעשות. מעבר לסדנאות הנפלאות, הנוף מכאן אל הכנרת עוצר נשימה ופינות הישיבה מחוץ למתחם הסדנאות מדהים. למידע מפורט לחצו כאן.

מתחם חוויה לכל המשפחה Fun Fun

כאן תוכלו להעביר יום שלם עם הילדים שייהנו ממתחם חוויתי מלא בכל טוב: מתנפחים, ג’ימבורי, הפעלות לילדים ועוד שלל פעילויות עם מים במיוחד לימים החמים. במקום תוכלו למצוא גם קיוסק ופינות ישיבה. לפני ההגעה למקום מומלץ לבקר בדף הפייסבוק של Fun Fun. לדף לחץ כאן.

מוזיאון העמק בקיבוץ יפעת

מוזיאון העמק על שם עודד ארצי מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. במוזיאון יש הדרכה מסודרת הכוללת סיפורים אישיים של אותם חלוצים וחלוצות. כבר במתחם הכניסה למוזיאון תוכלו להתרשם מהנוף המשוגע של העמק ומיד עם הכניסה תוכלו לראות מיצגים שנשתמרו במשך עשרות שנים אשר מספרים את סיפור הקיבוץ של פעם. חדרים שימחישו איך היו חיים בקיבוץ כמו: חדרי ילדים, חדרי אוכל וגולת הכותרת היא אוסף טרקטורים מדגם “ג’ון דיר” עליהם יוכלו הילדים לרכב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אטרקציות באיזור מרכז

שביל התפוזים 

המקום נמצא בלב הפרדסים אשר נטעו על ידי בני משפחת רוטמן, מראשוני המתיישבים בעיר חדרה. כאן תוכלו להגיע עם הילדים וליהנות משלל אטרקציות ופעילויות שמתאימות גם לימים החמים: מסלול מכוניות חשמליות, מסלול הינשופים, צוללת צהובה מתקן בו זוחלים ומטפסים, קרונית גדולה עליה גולשים במסלול מיוחד, מתקני חבלים, מתחם לקטנטנים הבנוי מבתי עץ עם משחקים פזורים, בתים על העצים, מסלולי נינג’ה, אמגות ועוד. לפני ההגעה מומלץ לבקר באתר הרשמי – לאתר לחץ כאן.

מוזיאון המאיות בעין ורד

אם אתם מחפשים אטרקציה קרובה לאיזור המרכז כדי להעביר יום של כייף עם הילדים אז המקום הזה יכול להיות בול בשבילכם – מוזיאון הטרקטור בעין ורד. במוזיאון מוצג אוסף גדול של טרקטורים וכלי חקלאות ממונעים ישנים. מוזיאון הטרקטור מציג גם את התפתחות המרחב הכפרי על גווניו השונים מבחינה אידיאולוגית, תכנונית, משקית וחקלאית באמצעות טכנולוגיה ומיכון חקלאי כחלק מהמפעל הציוני בארץ ישראל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

ספלאש מתחם שרונים

מתחם שרונים נמצא בהוד השרון. תוכלו להגיע עם הילדים וליהנות מחוויה רטובה שכולה סביב המים. מזרקות, דלי ענק ששופך מים על כל מי שסביבו, תותחי מים, מנהרת מים ועוד. המתחם מתאים לכל הגילאים, כל גיל יכול למצוא את המתקן שמתאים לו. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אקווריום ירושלים

אטרקציה לכל המשפחה, משהו מיוחד שלא תראו כמותו עוד במדינתנו קטנה ולא מבייש שום אטרקציה בינלאומית. האטרקציה כולה נמצאת במתחם מקורה וממוזג ולכן היא נותנת פתרון מצוין לבילוי במיוחד בימים החמים/קרים! האקווריום מתמחה בשימור בתי הגידול והסביבה הימית של ישראל – המטרה העיקרית –  שמירה על הטבע. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אטרקציות באיזור בדרום

מרכז מבקרים רמון

על שפת המצוק של מכתש רמון ממוקם מרכז המבקרים המיוחד הזה. הביקור במקום הוא חוויה מיוחדת והוא מעביר תחושת גאווה והתרגשות. מרכז המבקרים מכתש רמון מספר בצורה תיאורית את סיפור חייו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז”ל ואת סיפור הגבורה שלו במעבורת שהתרסקה. בנוסף, המקום משלב בצורה נפלאה את עוצמת הנופים הפראיים של מכתש רמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

משק פורת עין יהב

אחד מהמשקים הראשונים בערבה הוא משק פורת שנמצא בין יהב. כאן תוכלו ליהנות מסיור על גידול דבורים וייצור דבש, חקלאות, אמנות ולהכיר מקרוב מה היא חלוציות. יש כאן גלריה פתוחה בין פסלים מעשה יד האומנית צ’צ’ה פורת, יש סרט שמוקרן על מסך גדול עם סיפורה המרתק של הדבורה ותהליך יצור הדבש ועוד. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

המצפה התת ימי אילת

אם עדין לא ביקרתם במצפה התת ימי, עכשיו זה בדיוק הזמן לבוא ולגלות את עולם המים של הים האדום. באתר תוכלו לראות את מגדל המצפה היחיד מסוגו בעולם שמאפשר לכם לפגוש את בעלי החיים מתחת למים ותוכלו גם להכיר את הדגים, האלמוגים ושלל היצורים הימיים שגדלים כאן. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום