Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לול ארט - סדנאות יצירה לכל המשפחה ברמות

למרגלות דרום רמת הגולן נמצא מושב רמות, ובצידו המערבי אל מול נוף עוצר הנשימה של הכנרת, תוכלו למצוא את מתחם לול ארט LOL ART. לול ארט מציע למבקרים להשתתף במגוון סדנאות חווייתיות בשיטת DIY “עשה זאת בעצמך” שמתאימות לכל גיל. המתחם הוא סגור וממוזג ולצידו נמצאת עגלת הקפה הנהדרת “קפה מוייז” עם תפריט עשיר, מרחבי ישיבה רבים ונוף מרהיב אל הכנרת. 

בלול ארט תוכלו לבחור בין מגוון גדול של סדנאות יצירה ולבחור את זו שהכי מתאימה לכם. ההיצע הוא גדול, כך שניתן לבחור את הערכה המתאימה לכם ביותר לפי מספר וגיל המשתתפים. לאחר שתבחרו את היצירה שאותה תרצו להכין, תקבלו שולחן ואת כל הכלים הדרושים לכם. בנוסף, צוות המקום ילווה אתכם בהסברים והוראות ויהיה זמין עבורכם לכל שאלה ועזרה שתצטרכו. פעילות היצירה כוללת לרוב תכנון, בניה, צביעה, ייבוש ואריזה סופית. אווירת היצירה בלול ארט מיוחדת מאוד, ויוצרת עבור המשתתפים בסדנאות חוויה נהדרת של יצירתיות, מחשבה, עבודה בשיתוף פעולה והנאה. בסיום ההכנה תארזו את היצירה שלכם ותיקחו אותה אתכם כמזכרת. במקום יש גם חנות עם ערכות מוכנות ליצירה בבית, שאותן תוכלו לרכוש. אולם היצירה הינו מתחם סגור וממוזג כך שהוא מתאים לבילוי בכל עונות השנה. 

לצד מתחם הסדנאות ישנה עגלת קפה מצליחה המוכרת בשם “קפה מוייז”. עגלת הקפה מציעה תפריט עשיר יחסית הכולל משקאות חמים וקרים, משקאות אלכוהוליים, ומאכלים מגוונים כולל ארוחות בוקר. לצד עגלת הקפה מפוזרים מקומות ישיבה רבים הכוללים שולחנות אוכל וספות רביצה שמולם נשקפים נופי הכנרת המרהיבים. ליד החנות ועגלת הקפה ישנה חנות גלרייה קטנה – Y-ART, שהיא גלרייה בוטיקית שנפתחה בתוך מיניבוס ישן ובה ניתן לרכוש מגוון מוצרים מיוחדים. 

סדנאות היצירה בלול ארט מתקיימות בתוך אולם שבעברו שימש כלול תרנגולים ומכאן מגיע שמו. הסיפור העומד מאחורי המקום הוא מרתק בפני עצמו ומתחיל אי שם בשנות ה – 70. בשנים אלה הגיעו זוג צעיר אל מושב רמות במטרה להגשים את חלום ההתיישבות ברמת הגולן. הם עסקו בענפי החקלאות השונים ובגידול תרנגולי הודו אותם הם גידלו בלול. במהלך שנות ה 80 החליטו השניים לעסוק בתחום התיירות והלול נותר ריק ושימש כמחסן נטוש. לאורך 30 השנים הבאות הזוג ניהל אתר קמפינג בחוף דוגה ובינתיים לשניים נולדו שתי בנות שבמהלך השנים גדלו ועזבו את הקן. בשנת 2017 אחת הבנות חזרה אל המושב והחליטה להפוך את מחסן הגרוטאות שעמד ריק במשך מספר עשורים ולהקים בו סטודיו לאומנות. במאי 2018 נפתח המקום וקיבלו את שמו “לול ארט“. בשנת 2020 בעקבות מחלת הקורונה משה (מוייז) רוטר, אב המשפחה נפטר ולכן המקום כולו מוקדש לזכרו. 

טרם הגעתכם לכאן מומלץ לבקר באתר הרישמי של המתחם, שם תוכלו גם לבחור את הסדנה שבה תרצו להשתתף ולשריין הזמנה מראש לסדנאות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: לול ארט מושב רמות.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

חוף דוגה – חוף דוגה בכנרת הוא מבין החופים המטופחים והמומלצים לבילוי סביב בכנרת. בחוף המשודרג יש מדשאות, שמשיות צל, מתקני שעשועים לילדים וגם חניון לילה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול כנסיות סובב כנרת – סביב הכנרת יש ריכוז גדול מאוד של כנסיות מרשימות, שניתן לטייל ביניהן ולקבל אווירה של חו”ל בישראל. למידע מלא על הטיול ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי כורסי – ממש כאן בצידה המזרחי של הכנרת, עומדים שרידי מדהימים של מנזר וכנסייה מהתקופה הביזנטית שעל פי המסורת הנוצרית, כאן התרחש נס החזירים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע מג’רסה – טיול בשמורת הטבע מתאים בכל ימות השנה. בקיץ תוכלו ליהנות ממסלול רטוב במים, ובחורף ליהנות מנופי השמורה היפים ולשבת לפיקניק בפארק הגדול. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

אגם מעלה השחר – אגם שפך נחל דליות – בריכת מים גדולה אליה נאגרים המים הזורמים בתוואי נחל דליות, הזורמים מרמת הגולן ונשפכים בסופם אל הכנרת. למידע מלא על המקום ודרגע הגעה לחצו כאן.

רוב רוי שייט קיאקים על הירדנית – רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, ותוכלו לצאת בו לשייט בירדנית על סירת קאנו. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

ג’ונגל כייף – מקום נהדר לבילוי עם ילדים. פינת חי, פינות משחק ואפשרות גם לטיול מודרך ברכבי גולף של המקום. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

מעיין עין נון – בכניסה ליישוב מגדל, לצד הכנרת, תוכלו להגיע אל מעיין הזורם אל בריכה רדודה ויפה, ומסביב לה שטחי דשא מוצלים וספסלי ישיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חופי הכנרת הכי מומלצים עם כל המשפחה – סביב הכנרת יש המון חופים יפהפיים ומרעננים. אז איך תבחרו את החוף הכי מתאים לכם? כאן תמצאו רשימה של חופים שקטים מומלצים למשפחות סביב הכנרת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע ארבל – המצוק המרהיב שממנו יתגלה אל מולכם נופה של הכנרת, ובימים של ראות טובה תוכלו לראות גם את החרמון. בשמורה מספר אפשרויות טיול, בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער שוויץ – פארק ענק שבו מגוון של מסלולי טיול, מסלולי רכיבה באופניים ותצפיות מרהיבות אל הכנרת. עצירה נהדרת לפיקניק או להתרעענות בדרך. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה– גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. המקום מציע שכשוך בבריכות חמות בטמפרטורות שונות שכולן מנביעה טבעית, וטיול נגיש וקצר בין העתיקות המיוחדות שבמקום. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פארק הירדן – פארק נופש ענק שמציע בריכות שכשוך לכל המשפחה, מסלולי הליכה במים, אתרים ארכיאולוגיים וחניון לילה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.