Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפינג דרומי בחורף
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים

איך יפה המדבר של ישראל! אזור הדרום הוא יפהפה ומיוחד והטיול בו הוא חוויה מרתקת. נופים מרהיבים, הרים עוצמתיים ומרשימים, פריחה מפתיעה ומים שזורמים בלב המדבר הם רק חלק מכל מה שהטיול במדבר מציע לנו. אז נכון – בקיץ חם פה מאוד, ולכן עונת הסתיו והחורף הם זמנים מצויינים להגיע ולחוות את כל הטוב הזה באזורי הנגב, הערבה ובמדבר יהודה. חובבי לינת השטח והקמפינג יודעים כמה שזה קשוח להתעורר לבוקר של חום וזיעה בשטח, ולהתארגן תחת השמש הלוהטת של המדבר. אבל בחורף מזג האוויר של המדבר משתנה, הטמפרטורות צונחות ומאפשרות לנו לשלב לינה וטיולים במזג אוויר נוח, עם מעט ימי גשמים ובעיקר עם המון נוף וטבע.

אז אם אתם רוצים לשלב טיול של כמה ימים עם לינת שטח בדרום, כדאי לכם מאוד להכיר את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. כל החניונים הם מסודרים, מותאמים למשפחות, ומציעים מספר אפשרויות לינה במחירים נוחים. והכי חשוב – כל החניונים ממוקמים ליד אזורי טיול אטרקטיביים וחלקם אפילו צמודים לאתרי הטיול מהיפים והמיוחדים שיש בארץ.  

תכירו את ששת חניוני הלילה של הרט"ג בדרום הארץ:

חניון לילה גן לאומי ממשית החאן הנבטי

גן לאומי ממשית נמצא באזור הנגב במרחק של מספר קילומטרים מהעיר דימונה. הגן הלאומי מציג את שרידיה של עיר נבטית קדומה שנחשבת לשמורה מבין הערים הנבטיות שיש בישראל, והוא נחשב לאתר מורשת עולמית. חניון הלילה של ממשית נושק לעיר הנבטית ויש בו כל מה שצריך לקמפינג משפחתי ומסודר. בחאן יש מספר אפשרויות לינה ביניהן: אוהלי אירוח גדולים, אוהלי “טוקול” ייחודיים, חדרי אירוח וכמובן לינה באוהלים פרטיים. בחניון הלילה תמצאו שירותים ומקלחות עם מים חמים, מטבח שדה מאובזר, ברזיות, תאורה, נקודות חשמל ונקודות לטעינת טלפונים, שולחנות וספסלי ישיבה, פינות קומזיץ ומנגלים וניתן לשכור מזרנים. למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

חניון לילה חאן בארות

חניון הלילה של חאן בארות נמצא בלב מכתש רמון, שהוא מבין האיזורים המיוחדים והאהובים עלינו לטיול במדבר. מכתש רמון מספק לנו נופים שאין עוד כמותם בארץ. חאן בארות הוא אחד החניונים האטרקטיביים בנגב וזה כנראה בזכות השילוב של מיקומו המעולה, אווירת המדבר שיש בו והאבזור הנוח שתמצאו בו. בחאן מספר אפשרויות לינה: קפינג באוהל פרטי, סככות לינה תחת כיפת השמיים, אוהלים בדואים מחוממים וחדרי צוות מסודרים. בחניון יש שירותים ומקלחות עם מים חמים, כיורים לשטיפת כלים, שולחנות וספסלים, נקודות חשמל ותאורה, פינות קומזיץ ומנגל, ואפשרות לשכור מזרונים או שקי שינה. למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

חניון לילה גן לאומי הבשור (אשכול)

גן לאומי הבשור המוכר גם בשם פארק אשכול נמצא בנגב הצפוני והוא אחד הגדולים והמבוקשים של האזור. בפארק הענק הזה אתם תמצאו שטחי מדשאות רחבים, מסלולי הליכה ורכיבה, פינות פיקניק מסודרות ובריכות שכשוך מרעננות לילדים. הלינה בפארק היא מומלצת מאחר ובנוסף לכל מה שתוכלו לעשות בתוך הפארק, מסביב לו יש עוד אטרקציות ומסלולי טיול רבים. מבחינת אפשרויות הלינה יש כאן כמעט הכל מאוהלים פרטיים שלכם, השכרת אוהל קיים, מאהלים גדולים וגם חדרי צוות. ניתן לשכור גם מזרנים של המקום. החניון מסודר ויש בו מקלחות ושירותים, ברזיות, שולחנות פיקניק, נקודות חשמל וטעינת טלפונים, עמדת פויקה, עצים למדורה, עמדות למנגלים ועוד. למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

חאן לילה שמורת טבע חי בר יוטבתה

את שמורת חי בר יוטבתה כמעט כולם מכירים מהעצירה המפורסמת בדרך לאילת. שמורת החי בר מציעה חוויה מעניינת ומהנה למשפחות ובעיקר לילדים. אבל מעבר לכך, לצד שמורת הטבע ישנו חניון לילה שיכול לתת לכם פתרון מושלם ללינת שטח שמצד אחד קרובה אל עיר הנופש האהובה בישראל ומצד שני מספקת חוויה של טיול מדברי בסגנון ספארי אותנטי ומיוחד. חניון הלילה בחי בר מציע אפשרות לינה של אוהלי פרטי מהבית או אוהלים משפחתיים של החניון שבהם תקבלו גם מזרנים. החניון מסודר וכלל מטבח מאובזר, שירותים ומקלחות חמות, ברזיות מים, נקודות חשמל ותאורה, ספסלים ושולחנות ישיבה ועמדות להדלקת מנגלים או קומזיץ (תוכלו לרכוש בחניון ערכת קומזיץ). למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

חניון לילה גן לאומי תל ערד

הגן הלאומי תל ערד הוא אחד מאתרי הארכיאולוגיה החשובים בישראל. האתר מציג שרידים מרשימים של ערים היסטוריות וגם שרידי מקדש יהודי קדום. הוא נמצא במרחק של כ- 8 ק”מ מהעיר ערד ומתאים לביקור או עצירה בדרכינו לים המלח. מראש התל הנוף מרהיב ותוכלו לקבל תצפית יפהפייה על האזור המיוחד הזה.

בגן לאומי תל ערד תוכלו לישון באוהל שלכם מהבית או להשכיר אוהל של המקום עם מזרנים. יש גם מאהל גדול שהוא מחומם בחורף, חדרי צוות וחניון קראוונים. החניון מציע לינת קמפינג מקורית במתחם “החאן הכנעני” המיוחד. בחניון יש תאורת לילה, נקודות חשמל ונקודות לטעינת טלפונים, מקלחות ושירותים מסודרים, ברזיות, ספסלים ושולחנות פיקניק, עמדות מנגלים ופינות קומזיץ ומטבח שדה מאובזר. למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

חניון לילה גן לאומי מצדה מערב

חניון הלילה במצדה הוא אחד מחניוני הלילה האהובים בישראל ולא במקרה. אתר המצדה הוא האחד היפים, המרשימים והחשובים בארץ והוא נמצא גם באזור אטרקטיבי מאוד לטיולים. במצדה מתקיים לאורך השנה החיזיון האור קולי המיוחד שהפך כאן למופע קבע שמביא אליו המוני מבקרים.

חובבי הקמפינג יגלו שלינה בחניון מצדה מאפשרת לכם גם התעוררות אל זריחה מרשימה מיוחד, שלא תמצאו עוד הרבה כמותה בישראל. בחניון מצדה מערב תוכלו לישון באוהל שלכם מהבית, להשכיר אוכל של המקום עם מזרנים ויש גם חדרי צוות. בשטח החניון יש שירותים ומקלחות, מטבח מאובזר, תאורה ונקודות חשמל, פינות מנגל וקומזיץ, שולחנות וספסלים, ברזיות מים לשתיה ועוד. למידע באתר הרשמי לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
דרך נוף יערות ציפורי – דרך נוף יער קרית אתא
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בצפון
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי במרכז
דרום אדום יער שוקדה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בדרום
מפת הטיולים שלנו
מפת הטיולים שלנו פתוחה חינם לכולם!
דרך נוף יערות ציפורי – דרך נוף יער קרית אתא
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בצפון
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי במרכז
דרום אדום יער שוקדה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בדרום
מפת הטיולים שלנו
מפת הטיולים שלנו פתוחה חינם לכולם!
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
טיילת עמי - טיילת הירדן
המלצות לטיולים עם עגלות בישראל
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
פארק תמנע
רוד טריפ בארץ טיולים מובנים
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
טיילת עמי - טיילת הירדן
המלצות לטיולים עם עגלות בישראל
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
פארק תמנע
רוד טריפ בארץ טיולים מובנים