Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין תות בריכת אניעם - במרכז רמת הגולן

במרכז רמת הגולן בין צומת המפלים לכפר האמנים אניעם תמצאו את בריכת אניעם או בשמה הנוסף עין תות. בהליכה קצרה מאוד מהרכב תוכלו להגיע אל הבריכה שעומקה יכולה להגיע עד 1.5 מטרים שנמצא בלב חורשת אקליפטוסים שנותנים כאן המון צל. לא מדובר על בריכה טבעית אלה על מים שנאגרים מאחד מיובלי נחל יהודיה.

מדובר על סכר שנבנה כאן באופן פרטי כאן שיכול להיות מצב בו תגיעו לבקר כאן והבריכה לא תהיה מלאה, לכן לפני ההגעה מומלץ לבדוק האם עדיין יש כאן מים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: עין אניעם. מכביש 87 יש לפנות דרומה לכביש 808 ולאחר 2.2 ק”מ נסיעה תראו רחבת עפר קטנה בצד ימין של הכביש (לבאים מכיוון דרום אין לפנות לדרך עפר זו כי יש שם קו רציף לכן המשיכו עד לצומת הקרובה). מרחבת העפר נצעד אל מעבר הבקר לכיוון האקליפטוסים ושם תמצאו את הבריכה.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

עיינות עדן – עין סלוקיה – עינות עדן הם מקור המים ממנו שואבת חברת “מי עדן” את מי השתייה המגיעים אלינו בבקבוקים בסופו של דבר. מקור השם סלוקיה נלקח מכפר יהודי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול מעיינות בדרום רמת הגולן – לשמחתנו רמת הגולן שופעת במעיינות מלאים כל ימות השנה. כאן תוכלו למצוא את המסלול המלא לבקר בכל המעיינות האלו. למידע מלא לחץ כאן.

שמורת הטבע גמלא – בואו לראות את המפל הגבוה ביותר בישראל לצד נופים עוצרי נשימה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק קצרין – בסמוך לקצרין ישנו פארק שבשבנים האחרונות קיבל שדרוג מומלץ לבקש לצורך פיקניק או טיולים קצרים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קשתות – אתר היסטורי שחובה על כל אחד מאיתנו לבקר בו לפחות פעם אחת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אלי כהן – שביל שהוקם לזכרו של גיבור ישראל אלי כהן. למידע מלא על השביל ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.