Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיזה פזיזה: מחלבת בוטיק ומרכז מבקרים לכל המשפחה

בתוך מושב טל שחר, אל מול נוף השדות החקלאיים, נמצא משק צבן: עיזה פזיזה. במשק תוכלו ליהנות מחוויית בילוי ייחודית שכוללת מגוון של פעילויות בוטיק נפלאות שמתאימות למגוון רחב של גילאים. בביקור שלכם בעיזה פזיזה תוכלו ליהנות מארוחות טריות שמציע המקום, לבקר במרכז המבקרים, לקחת חלק בסיור או בסדנאות מגוונות ועוד.

את הביקור שלכם תוכלו להתחיל בארוחה טובה ומפנקת שכוללת: גבינות מסוגים רבים, לחמים טריים, ממרחים מגוונים וכל זה לצד כוס יין משובח. אם תשבו במרפסת היפהפייה של המקום תיהנו גם מהנוף הפתוח שנשקף מהמקום אל מרחבי הטבע. ניתן לשבת גם בתוך המתחם הסגור בימים הגשומים. במרכז המבקרים של עיזה פזיזה ניתן  להשתתף בסדנאות של הכנת גבינות, סדנאות יין, לצאת לסיור מודרך או לסיור עצמאי בדיר העיזים. הסיור המודרך כולל הסברים שיכירו לכם את סיפורו של המשק, לבקר במתקן החליבה, להיכנס אל מתחם ייצור הגבינות וליהנות גם מטעימות של הגבינות השונות. 

בסיור העצמאי ניתן לרכוש שקית תערובת ולהאכיל בה את העיזים. הסיורים והסדנאות מתקיימים בתיאום מראש. בתקופות של חגים וחופשות מתקיימות במקום פעילויות מגוונות שמתאימות לכל המשפחה, מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של המשק. במשק יש גם חנות בוטיק שבה ניתן לרכוש מגוון גבינות ויוגורטים בריאים וטעימים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: עיזה פזיזה טל שחר.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

גבעת הרקפות טל שחר – דרומית למושב טל שחר מיד לאחר הגשמים תמצאו כאן גבעה קסומה ובה פורחות הרקפות במרבדים מרשימים!  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער אשתאול דרך בורמה – פארק יצחק רבין – במאי 48 נפרצה דרך בורמה ובכך הופסק המצור על ירושלים! כיום קק”ל הכשירה את דרך בורמה למטיילים בדרך נוף יפהפייה עם נקודות עניין רבות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר לאומי הקסטל – הר מעוז – בגובה של 779 מטר מעל פני הים בכניסה לירושלים שוכן לו אתר לאומי הקסטל. אתר הקסטל הוא האתר בעל חשיבות אסטרטגית בדרכם של השיירות לירושלים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק איילון קנדה – פארק אילון קנדה נמצא בעמק איילון והוא משתרע על פני 12 אלף דונם בין שער הגיא למחלף לטרון. יש כאן חורש טבעי, עצי בוסתן, עתיקות ואיזורי פיקניק רחבים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי תל גזר– אם אתם חובבי היסטוריה ועתיקות, נמליץ בחום לא לפספס את הטיול בגן לאומי תל גזר. בסמוך ליישוב כרמי יוסף תוכלו לחזור אחורנית בזמן אל עתיקות שנמצאו כאן החל מהתקופה הכלקוליתית ועד לתקופה הרומית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מסלול הסטף הר איתן –  בסטף יש כמה מסלולי טיול ברמות קושי שונות. בטיול שלכם כאן תפגשו מעיינות וגם ניקבת מים שניתן לזחול בתוכה והיא אטרקציה נהדרת לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל חלילים – במרכז הארץ, ובצמוד לעיר הרועשת, ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי עין חמד – בדרך העולה אל ירושלים נמצא הגן הלאומי עין חמד. בין תעלות והבריכות שנחל כסלון יוצר כאן תוכלו למצוא מסלולי טיולים קצרים, פינות פיקניק יפהפיות עם המון צל לצד מבנים היסטוריים. למידע מלא על המקום ודרגי הגעה לחצו כאן.

מאגר וסכר בית הזית – אגר בית זית הוא אגם מלאכותי באזור הרי ירושלים, ליד ישוב בית זית, והוא חלק מערוץ נחל שורק. האגם מתמלא במים בעונת החורף לאחר הגשמים. מדובר באגם מים מרשים שסביבו נולדו אטרקציות בילוי שונות וניתן גם לצאת לטיול רגלי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.