Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חורשת טל – פארק טבע עם פלגי מים וחניון לילה מסודר

גן לאומי חורשת טל הוא פארק ענק המהווה אתר נופש מקסים בצפון הארץ באזור עמק החולה. הפארק הלאומי משתרע על פני מאות דונמים הכוללים שטחי מדשאות גדולים, מקומות מוצלים ובריכות מים בעומקים שונים שעברו שיפוץ בשנת 2022. מדובר במקום שהוא מושלם לבלות בו בימי הקיץ עם כל המשפחה. הכניסה למים מותרת. המים מגיעים לכאן הישר מנחל דן שמוזן משלגי החרמון. לכן קחו בחשבון שהמים קרים… מאוד! בתקופת הפריחה בחודשים ינואר – מרץ כל איזור הדשא בגן הלאומי פורח בצבעים מרשימם של אדום, סגוב, צהוב ולבן. אין ספק שהמראה של מרבדי הפריחה על רקע החרמון או הרי הנפתלי מרגישים כמו בתוך אגדה.

בנוסף לאפשרות של בילוי יומי, בחורשת טל יש חניון לילה מסודר למטיילים והוא מציע כמה אפשרויות לינה החל מחדרים, בונגלו ואוהלים פרטיים. ניתן גם להיכנס עם קרוואנים לחניון. מה בחניון: תאורת שטח, תאורה מלאה, תאורה סולארית, מקלחות מים חמים, תאי שירותים, שירותי נכים, ברזיות מים לשתייה, ספסלים ושולחנות פיקניק, נקודות לטעינת טלפונים ניידים, עמדות לאיסוף גחלים, ניתן להדליק מצלה (מנגל) בציוד עצמי, עמדות להדלקת מצלים (מנגלים), מקררים בתשלום, כיורים לשטיפת כלים. הרישום לחניון הלילה בעזרת מערכת ההזמנות, בהזמנה מראש. הגעה ללא הזמנה, תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. לפני הגעתכם לגן לאומי חורשת טל – נמליץ לכם להתעדכן באתר של רשות הטבע והגנים על פעילויות המתקיימות בגן. לאתר רשות הטבע והגנים לחץ כאן 

למי מכם שמתכוון לצאת לקמפינג בחניון הלילה חורשת טל נמליץ לכם להשתמש ברשימת הציוד לקמפינג עם הילדים. לינת שטח בקמפינג היא חוויה נהדרת ומיוחדת מאוד, במיוחד עבור הילדים. חופשת קמפינג מאפשרת לנו לבלות זמן איכות עם משפחה או חברים בצורה בסיסית וחווייתית מאוד בטבע. עם התארגנות נכונה מדובר בחוויה מעשירה, כייפית ומהנה לכולם – לרשימה לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שמורת הטבע חורשת טל.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

שמורת הטבע תל דן – מבין השמורות היפות של רשות הטבע והגנים, טיול בין נחל זורם וטבע מרהיב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל שניר – שמורת טבע של רשות הטבע והגנים בה יש מגוון רחב של מסלולים יבשים ורטובים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק עין הזהב – בלב העיר קרית שמונה תוכלו למצוא את פארק עין הזהב בו עובר נחל הזהב ויש כאן המון מקומות נהדרים לשבת לפיקניק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיילת בן עמי – מאחורי כפר בלום עובר לו מסלול נגיש כולו לצד נהר הירדן בחלקו הרגוע. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר נמרוד – אם אתם מחפשים נקודת תצפית זה המקום. רשות הטבע והגנים מתחזקת את המבצר שנמצא בנקודת תצפית ממנה ניתן לראות את כל עמק החולה, הרי הגליל, הגולן והחרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים –מסלול מקסים לכל המשפחה שבדרכו עוברים על גשר צף, תצפיות, פוגשים את העופות הנודדים ואת נופי עמק החולה למידע מלא לחץ כאן

שמורת נחל עיון מפל התנור – מסלול נחל עיון מאפשר לנו לפגוש את נופי השמורה שבנויה בעיקר משלושת המפלים המרשימים שזורמים כאן לאורך כל השנה למידע מלא לחץ כאן.

השביל התלוי של הבניאס – השביל התלוי בבניאס הוא מסלול לכל המשפחה והוא עובר ממש מעל הזרימה של נחל חרמון העוצמתי למידע מלא לחץ כאן

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.