Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי ים המלח מצפון לדרום

אזור ים המלח הוא אחד המקומות החשובים והמשמעותיים של המדינה ותופעת טבע מיוחדת ונדירה. רבים מגיעים לים המלח, גם מהארץ וגם תיירים מחו”ל, כדי לבקר במקום הנמוך בעולם. החלק המתוייר והמוכר יותר של ים המלח הוא האזור הדרומי (בריכות האידוי) בו מצויים רוב המלונות הגדולים. החלק הפחות מתוייר הוא צפון ים המלח, הקרוב יותר לירושלים. לאורך ים המלח מחלקו הצפוני עד הדרומי (בריכות האידוי) ישנם מספר חופים שמומלץ לבקר בהם.

כל חוף שתבחרו ללכת באיזור הצפוני אל מול הדרומי יתן לכם חווית רחצה שונה לחלוטין: חופי ים המלח בחלקו הצפוני המוכרים יותר בזכות הבוץ השחור שתוכלו למרוח על גופכם אל מול חופי ים המלח בחלקו הדרומי (בריכות האידוי) ששם תוכלו להחזיק גושי מלח ישירות מהקרקעית. אז לאן מומלץ להגיע? תמשיכו לקרוא:

חופים בצפון ים המלח

חוף קליה

חוף קליה האגדי הוא אחד החופים הוותיקים והיותר מזוהים עם ים המלח. כשתגיעו קרוב לכניסה של החוף תוכלו לראות את פארק המים הנטוש שנסגר בשנת 2001 ועומד שם נטוש עד היום, כאילו הזמן עמד מלכת. חוף קליה הוא מן החופים היפים והמסודרים שיש בצפון ים המלח אבל לצערנו הוא גם ממחיש את האסון של ים המלח ההולך ונעלם ולכן המרחק של הים מאזור הישיבה של החוף הוא עצום (והוא הולך ומתרחק מדי שנה) יש כאן שירותים, מקלחות, חנות נוחות, שירות הסעות לחוף ושירותי הצלה – הכניסה בתשלום. שעות הפעילות 08:0-18:00 כל יום למעט יום כיפור. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף קליה. למידע נוסף על החוף לחצו כאן.

חוף ביאנקיני

חוף ביאנקיני נמצא מעט דרומה לחוף קיליה, גם הוא חוף רחצה מוכרז ובו תמצאו שירותים, מקלחות, שירוי הצלה, מסעדה, צל ועוד. בצמוד לחוף הים יש את כפר הנופש ביאנקיני ובו יש מתחם לינה מפנק וגם אפשרות למתחם קמפינג – הכניסה בתשלום. שעות הפעילות 09:00-19:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף ביאנקיני. למידע נוסף לחצו כאן לאתר הרישמי.

חוף נווה מדבר

חוף נווה נמצא בצמוד לחוף ביאנקיני, הוא חוף רחצה מסודר וגם כאן תוכלו להנות מרצועת חוף ובוץ טבעי. יש כאן אתר קמפינג מפנק, בריכת שחייה, מדשאות דשא, בר, מסעדה ובעיקר נוף עוצר נשימה! הכניסה בתשלום. שעות הפעילות 09:00-18:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף נווה מדבר. למידע נוסף לחצו כאן לאתר הרישמי.

חופים בדרום ים המלח

חוף עין בוקק

חוף עין בוקק הוא החוף המוכר ביותר בדרום ים המלח וזאת בזכות ריכוז גבוה של המלונות השוכנים לצידו. לאורך רצועת החוף תוכלו למצוא שירותי השכרת ציוד כמו: כסאות, שולחנות, מיטות שיזוף ועוד. בנוסף, יש כאן שירותי הצלה, צליות, מתקני מים, מקלחות, שירותים, מתקני כושר, מתקני שעשועים לילדים. חוף עין בוקק הוא חוף נגיש ומותאם לבעלי מוגבלויות – בחוף יש ירידה נוחה למים. לאורך רצועת החוף יש לא מעט מסעדות, קניונים ודוכני שתייה ואוכל. חוף עין בוקק מאפשר למטיילים לשחות בחלקו הדרומי של ים המלח שזה איזור בריכות האידוי, לכן בשונה מחלקו הצפוני כאן לא תמצאו בוץ אם לא תקנו אותו בחנויות מסביב. הכניסה לחוף היא בחינם ושעות הפעילות הן: בימי החורף 07:00-16:00 ובקיץ 07:00-18:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף עין בוקק. 

חוף חמי זוהר

דרומית לחוף עין בוקק תמצאו את חוף חמי זוהר, מדובר על חוף רחצה מוכרז שנמצא בסמוך למלון הרודס. בחוף יש שירותי הצלה, שירותים, מקלחות, השכרת ציוד, חנות נוחות ארץ ים המלח וכמה מטרים מערבית לחוף תוכלו למצוא איזור המיועד להדלקת מנגלים. שעות פעילות בחורף הן 07:00-16:00 ובקיץ 07:00-18:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף חמי זוהר.

החוף הנפרד

בצמוד לחוף חמי זוהר נמצא החוף הנפרד שמופעל כאן לטובת הקהל הדתי. בחוף תמצאו גדר עץ גבוהה ומאפשרת הפרדה לרחצה בין גברים לנשים. גם כאן תוכלו למצוא שירותי הצלם, מקלחות, שירותים, כסאות ועוד. שעות פעילות בחורף הן 07:00-16:00 ובקיץ 07:00-18:00 כל ימות השנה למעט שבתות וחגים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: החוף הנפרד חמי זוהר.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

נחל פרת וואדי קלט
כל אפשרויות הטיול בנחל פרת
נחל פרת וואדי קלט מנזר סיינט ג'ורג'
מנזר סנט ג'ורג' - ארץ המנזרים
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת
מרפסת ים המלח מצפה יריחו
מרפסת ים המלח מצפה יריחו
נחל פרת וואדי קלט
כל אפשרויות הטיול בנחל פרת
נחל פרת וואדי קלט מנזר סיינט ג'ורג'
מנזר סנט ג'ורג' - ארץ המנזרים
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת
מרפסת ים המלח מצפה יריחו
מרפסת ים המלח מצפה יריחו