Skip to content
Search
Search
Close this search box.

גלישת חולות ואטרקציות עם דרור במדבר

גלישת חולות בנגב היא חוויה ייחודית שמתאימה כמעט לכל גיל! דמיינו את עצמכם גולשים במורד דיונות חול עצומות אל מול נוף מדברי מרהיב! גלישת חולות אינה קשה כפי שרבים חושבים. ניתן ללמוד את היסודות תוך זמן קצר, ולאחר מכן ליהנות מגלישות ארוכות ומהירות. ישנן מספר חברות בנגב המציעות פעילויות גלישת חולות, הן מספקות את כל הציוד הדרוש, הדרכה מקצועית ואף הסעות אחת מהן היא דרור במדבר. 

דרור במדבר היא חברת תיירות ותיקה ומנוסה המתמחה בטיולים וגלישת חולות בנגב. החברה מציעה מגוון רחב של פעילויות לכל גיל ורמת ניסיון, החל מגלישות למתחילים ועד לטיולי ג’יפים מאתגרים. צוות דרור במדבר מורכב ממדריכים מקצועיים ומנוסים, שאוהבים את המדבר וחולקים את התשוקה שלהם עם המבקרים. הם ידאגו שתקבלו הדרכה צמודה ותמיכה לאורך כל הפעילות, ותוכלו להרגיש בטוחים ומוגנים.

במידה ותרצו להגיע ולהנות מכמה שעות של גלישת חולות, תחילה תקבלו הדרכה מפורטת הכוללת הסבר על הבורד גלישה ועל המקום שבו אתם נמצאים, תוכלו להנות מישיבה בפינה מוצלת שדואגים לבנות כאן מראש כדי לספק לכם את כל מה שצריך לכמה שעות של כייף. גלישת חולות לרוב מתאימה מעל גיל 3 אך תופתעו לשמוע כי ישנם ילדים שגילאי 2 שכבר יודעים לגלוש יותר טוב מכל מבוגר אחר. מידע מפורט תוכלו למצוא באתר הרישמי. 

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

גן לאומי תל ניצנה, חמוקי ניצנה ופסל נתיב השלום – בצד הדרום מערבי של ישראל, לצד כביש 10 והגבול עם מצרים תוכלו להגיע אל פתחת ניצנה. כאן תמצאו את גן לאומי תל ניצנה, חמוקי ניצנה ואת פסל נתיב השלום. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפה דור בקעת צין – מבין התצפיות היפות והנוחות להגעה, יש כאן ספסל הצופה ישירות על נחל צין וכל האיזור הפרעי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה ליפא גל – פארק חרותות הסלע – מסלולים קלים עם נוף עוצר נשימה ואטרקציה מיוחדת שתוכלו למצוא רק כאן באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אגם ירוחם – מי היה מאמין שאמצע המדבר נוכל למצוא אגם כל כך גדול. מסביב לאגם יש המון מקומות ישיבה שקק’ל מתפחת. למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

גן לאומי ממשית – גן לאומי מבין היפים שיש במיוחד בתקופות החגים שרשות הטבע והגנים מפעילה את השוק הנבטי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.