Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק המשפחה בכרמיאל - המקום המושלם לבילוי עם הילדים

פארק המשפחה שנמצא בלב עיר כרמיאל הוא אחד הפארקים היותר אטרקטיביים שיש לילדים והוא מציע אפשרות בילוי משפחתית ייחודית. הפארק הוא גדול והוא נחשב לאחד הפארקים היפים והמוצלחים בארץ. הוא משלב בתוכו מתקני שעשועים רבים וייחודיים שמתאימים כמעט לכל גיל. הביקור בפארק יכול לגמרי להעביר יום שלם של כייף עם הילדים.

לאורך הפארק ישנם שטחי מדשאות בהם תוכלו לשבת לפיקניק (ללא הדלקת אש), פינות מוצלות, שירותים מסודרים ואפילו בית קפה קטן. אבל האטרקציה האמיתית של הפארק היא עבור הילדים ואלו הם מתקני השעשועים הרבים והייחודיים שיש בו שמתאימים לגילאים השונים מתינוקות ועד בוגרים. יש כאן מזרקות מים ומבוך צמחיה ענק, מגרשי משחקים גדולים (גולף, כדורגל, טניס, באולינג, שח-מט ועוד), מתקני ספורט, גשרים, מתקני טיפוס ועוד. כל אלה הופכים את המקום לכזה שתוכלו להעביר בו בין שעה ליום שלם – תלוי בכם.

לפארק יש שעות פעילות: ימים ב-ה ובשבת בין השעות 10:00-20:00, ימי שישי וערבי חג בין השעות 10:00-15:00. בימי ראשון הפארק סגור. הכניסה היא בחינם, פרט למתקנים שעבורם נדרש תשלום. הכניסה לבעלי חיים אסורה וכך גם הבערת אש ברחבי הפארק. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “פארק המשפחה שדרות קקל כרמיאל”.

אם אתם כבר נמצאים בעיר כרמיאל ואתם מחפשים אטרקציה נוספת, אז נספר לכם שבמרחק קטן מפארק המשפחה נמצא גם פארק המחצבה (פארק הגליל) שהוא פארק אטרקטיבי ומעניין שמומלץ לביקור ובילוי משפחתי. כנסו לקרוא עוד מידע על פארק המחצבה. 

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

פארק המחצבה פארק הגליל בכרמיאל – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים, פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אלון חורשת צה”ל בכרמיאל – בצד המזרחי של העיר כרמיאל נמצא פארק אלון שהוא חלקו הדרומי של חורשת צה”ל. פארק אלון הוא הפארק הוותיק ביותר בעיר ושמו ניתן לו לזכרו של יגאל אלון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מיי בייבי ירכא – מחפשים משחקיה סגורה לימי החורף או הקיץ החמים? בטוח הילדים יהנו כאן וגם אתם – למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
פארק עמק התכלת בצפת – מחפשים טיול המשלב הליכה קצרה לצד מעיינות ומפלים? זה המקום – למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
תל יודפת ויער הקופים – תל יודפת מספק לנו טיול קצר סובב התל עם נוף הר עצמון והסביבה סמוך לשם יש את יער הקופים שאפשר לשלב. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.