Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לשבת עם הילדים רשימה מצפון לדרום

עכשיו כשהטבע נמצא בשיאו ואפשר לפגוש מגוון רחב של פריחה צבעונית, מרחבים ירוקים וזרימה של נחלים – יוצאים לטייל בשביל להתאוורר. הטבע כרגע נמצא בשיאו – לא משנה איפה תבקרו תוכלו למצוא נחלים זורמים, פרחי בר פורחים בשלל צבעים וכמובן נופים עוצרי נשימה. בין אם תבחרו בטבע הפתוח או באטרקציה סגורה כאן תוכלו לקבל מספר המלצות לפי איזורים ירוקים של פיקוד העורף (נכון ליום כתיבת הכתבה). שימו לב כי חשוב ומומלץ לבדוק בטרם יציאתכם את הוראות פיקוד העורף באיזור הרלוונטי. אז קדימה בלי לחכות יותר מדי, המשיכו לקרוא, בחרו מקום וסעו לקבל הרבה אוויר מהטבע שלנו!

חוף גינוסר כנרת

בצידה המערבי של הכנרת ישנם לא מעט חופים ציבוריים, אחד היפים שבהם הוא בתוך קיבוץ גינוסר – חוף גינוסר. חוף גינוסר הוא חוף קטן, שקט ואינטימי. משני צידי החוף יש מזח אבנים מה שיוצר כאן מעין בריכה תחומה, עם מים רדודים וצלולים. עובדה זו הופכת את חוף גינוסר לאטרקטיבי מאוד עבור משפחות עם ילדים מאחר וברובו המים רדודים, ולאחר המזח המים הופכים עמוקים יותר. למידע מלא לחצו כאן.

נופארק: פארק החלומות של נוף הגליל

ברוכים הבאים לפארק העירוני של נוף הגליל – פארק החלומות נופארק. אתם הולכים להיחשף לאחד הפארקים היפים והמושקעים שיש כאן בצפון! מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. אז אחרי הביקור שלנו בנופארק מבחינתנו הפארק בהחלט מספק את כל מה שנדרש כדי לבלות כאן כמה שעות של כייף עם הילדים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פארק הגשרים התלוים בנשר

עכשיו זה רשמי – פארק הגשרים התלויים בנשר נפתח לקהל הרחב ב 25/04/2024 לאחר שעבר שיפוץ, חידוש והונגש לכולם! במורדותיו הצפון-מזרחיים של הכרמל, בפאתי העיר נשר, נמצא פארק נשר. הפארק הוא גדול ומרשים ומשתרע על שטח של 275 דונם מלאים בעצי אורן וחורש ים תיכוני של עצי ברוש ואלון. פארק נשר הוא מבין היעדים האטרקטיביים באזור נשר וחיפה, עם מספר אפשרויות טיול. במרכזו נמצאת אטרקציה מיוחדת במינה של שני גשרים תלויים העוברים מעל הואדי של נחל קטיע. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

מוזיאון המשאיות ברמלה

מוזיאון המשאיות ברמלה אינו זוכה לפרסום הראוי לו. המקום כולו הוא אטרקציה פשוט מקסימה לילדים ונוסטלגית להורים והיא חינמית לחלוטין. המוזיאון נמצא בין הערים רמלה ולוד והוא מופעל על ידי קבוצת תעבורה, העוסקת מזה עשרות שנים בתחום ההובלה היבשתית באמצעות משאיות וסמיטריילרים מסוגים רבים ומגוונים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין ורד למרגלות תל גזר

בסמוך לגן לאומי תל גזר ליד כרמי יוסף נובע עין ורד לאחר הגשמים היישר אל תוך בריכה עגולה שנמצאת בחלק העליון של נחל גזר. מדובר על מקום קטן ומקסים עם מים שקופים שלא נשארים איתנו לחודש הקיץ החמים ולכן הוא ייבש בתקופה זו. הבריכה נמצאת מזרחית לתל גזר. בעבר הרחוק המקום שימש כמקור מים היחיד של תושבי הישוב גזר. עין וורדא הוא מעיין שכאשר הוא מתמלא במים הוא הופך להיות מוקד עליה לרגל אצל חובבי המעיינות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פארק איילון קנדה

פארק איילון קנדה נמצא בעמק איילון והוא משתרע על פני 12 אלף דונם בין שער הגיא למחלף לטרון.  המטיילים ימצאו כאן חורש טבעי, עצי בוסתן, אתרים היסטוריים והמון מקומות לפיקניק משפחתי. עמק איילון ידוע בשל הקרבות הקשים בין החשמונאים והסלבקים במאה השנייה לפנה”ס. בפארק יש מקומות לפיקניק רבים וכמובן מסלולי טיול מומלצים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עוד המלצות לטיולים

מאגר גלעד רמות מנשה
טיולים בצפון
גן לאומי תל אפק
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפור ברק ועמיחי – תצפית למכתש רמון
טיולים בדרום
מאגר גלעד רמות מנשה
טיולים בצפון
גן לאומי תל אפק
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפור ברק ועמיחי – תצפית למכתש רמון
טיולים בדרום

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.