Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק המחצבה פארק הגליל בכרמיאל

בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים והמרתקים של העיר. פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. הפארק הוא ענק והוא משתרע על שטח גדול מאוד ויש בו כמה דברים שהופכים אותו ליעד מעניין לביקור עבור מטיילים ומשפחות עם ילדים.

פארק המחצבה משתרע על שטח של כ-100 דונם והוא נבנה על שרידי מחצבה נטושה שהייתה כאן בעבר. במהלך הטיול בפארק תוכלו לראות את שרידי המחצבה שנותרו במקום והושארו כאן באופן מכוון כך שיוסיפו לאופי ולחזות המיוחדת של המקום. על שרידי המחצבה נבנו גשרים, מפלי מים וגם אמפיתיאטרון ישן שנבנה מאותם סלעי מחצבה. הפארק עשיר בצמחייה מגוונת ויש בו כמה עשרות אלפי מיני צמחים ועצים וגם פריחה יפהפייה בהתאם לעונה.

הפארק ממוקם בלב השכונות של כרמיאל ועקב גודלו העצום יש מספר כניסות אפשריות אליו מרחובות שונים. המקום בנוי בצורה כזו שמכל כניסה שתיכנסו אליו, תוכלו לעבור בין התחנות השונות בפארק ולהתרשם מיופיו. במרכז הפארק יש מפה מפורטת עם האטרקציות שבו, ובנוסף יש לאורכו שילוט מכוון. אז מה יש כאן?

מפלי מים מלאכותיים – מפלי מים יפים למראה שנופלים מגובה של כעשרה מטרים על פני בריכה אקולוגית עשירה בצמחייה. המחצבה – שרידי מחצבה ישנה וגשר הולכי רגל שעובר מעליה וצופה אליה, ואמפיתיאטרון קטן שנבנה מאותם סלעי מחצבה. נקודת תצפית – שמפסגתה ניתן להשקיף אל נופי הפארק ואל נופי הגליל שמסביב. חורשת נופלים – חורשה קטנה ומטופחת להנצחת בני העיר כרמיאל. לאורך כל הפארק יש שבילי הליכה נגישים, המון שטחי מדשאות מטופחים וספסלי ישיבה מפוזרים למנוחה. בכניסה המזרחית של הפארק ישנו גם גן שעשועים קטן לילדים. 

הכניסה היא בחינם. הבערת אש ברחבי הפארק אסורה. שעות הפתיחה הם 07:00-20:00 כל יום. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “פארק הגליל ע”ש שמעון פרס”. אם אתם כבר בעיר כרמיאל ואתם מחפשים אטרקציה נוספת, אז נספר לכם שבמרחק קטן מפה נמצא גם פארק המשפחה של כרמיאל שהוא אחד מפארקי השעשועים היפים והמושקעים שיש בארץ. כנסו לקרוא על פארק המשפחה

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

פארק המשפחה בכרמיאל – פארק המשפחה שנמצא בלב עיר כרמיאל הוא אחד הפארקים היותר אטרקטיביים שיש לילדים והוא מציע אפשרות בילוי משפחתית ייחודית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
פארק אלון חורשת צה”ל בכרמיאל – בצד המזרחי של העיר כרמיאל נמצא פארק אלון שהוא חלקו הדרומי של חורשת צה”ל. פארק אלון הוא הפארק הוותיק ביותר בעיר ושמו ניתן לו לזכרו של יגאל אלון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מיי בייבי ירכא – מחפשים משחקיה סגורה לימי החורף או הקיץ החמים? בטוח הילדים יהנו כאן וגם אתם – למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
פארק עמק התכלת בצפת – מחפשים טיול המשלב הליכה קצרה לצד מעיינות ומפלים? זה המקום – למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
תל יודפת ויער הקופים – תל יודפת מספק לנו טיול קצר סובב התל עם נוף הר עצמון והסביבה סמוך לשם יש את יער הקופים שאפשר לשלב. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.