Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תופעת טבע – המופע האורקולי בפארק הירדן

פארק הירדן נמצא בצפון הכנרת ומשתרע לצד זרימתו של נהר הירדן. פארק גדול ששטחו כאלף דונם והוא מציע חווית בילוי בכל ימות השנה. בפארק יש מסלולי טיול, בריכות מים, גני שעשועים לילדים, וגם אפשרויות לינה שונות: שטחי קמפינג רחבים, חדרי צוות בסיסיים ומאהל בדואי גדול. פארק הירדן פתוח בכל ימות השנה. בתחומי הפארק תוכלו לחוות מופע אורקולי שמותאם לכל המשפחה וכמעט לכל גיל. המופע “תופעת טבע” הוא מופע ייחודי שעושה שימוש מרשים בנופי הפארק ומעיר את הטבע לחיים. הקסם מתחיל כאן עם רדת החשיכה, בשעות הערב תוכלו להצטרף למופע האורקולי שמתקיים כאן במספר סבבים מדי יום.

המופע האורקולי עובר במסלול נגיש בתוך תחומי פארק הירדן ובמהלכו תפגשו מספר דמויות משעשעות במיוחד. העצים מתעוררים כאן לחיים, בעלי החיים יספרו לכם את מה שעובר עליהם ביום ובלילה, אבני הבזלת יספרו לכם מאיפה הן הגיעו ואיך נוצרו ועוד כמה הפתעות שלא נקלקל לכם. המופע מיוחד מאוד, משעשע ומשלב הומור שמתאים גם להורים וגם לילדים. כדי להגיע לתחילת המסלול רשמו בוויז: תופעת טבע פארק הירדן.

כמה דברים שחשוב לדעת:

  • משך הסיור והמופע האורקולי הוא כ-50 דקות.
  • מסלול המופע הוא נגיש ולכן ניתן להגיע גם עם עגלות.
  • אין חובה להתארח בפארק הירדן כדי להשתתף במופע, אך ללנים בפארק יש הנחה.
  • את הכרטיסים כדאי לרכוש מראש באתר של פארק הירדן, בעיקר בתקופות של חופשות וחגים. לאתר הרישמי לחצו כאן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

מעיין עין נון – אם אתם מחפשים טיול קצר למקום עם מקור מים שלא הרבה מכירים, אנחנו נמליץ לכם להגיע למעיין עין נון. הוא נמצא ממש בכניסה לישוב מגדל שעל שפת הכנרת. יש כאן המון צל, מקומות ישיבה ומקום מצוין לפקל קפה. בחודש יולי 2019 המקום עבר שיפוץ משמעותי והוא מטופס יותר ושמור יותר. שימו לב כי המקום לא פתוח בשבת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע ארבל – שמורת הר ארבל נמצאת בגליל התחתון בסמוך למושב ארבל. ממצוק ההר העוצמתי נשקף נופה של הכנרת ובימים של ראות טובה תוכלו לראות גם את החרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער שוויץ– את הטיול שלנו ליער שוויץ עשינו כאשר חיפשנו מקום נגיש כדי שנוכל לטייל עם עגלה. לשמחתנו קרן קיימת לישראל מפתיעה אותנו כל פעם מחדש בהנגשת הפארקים והיערות וכך גם ביער שוויץ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי חמת טבריה– גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. מדובר באחד הפארקים הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים ולמרות זאת הוא אחד המקומות המושלמים לבילוי עם הילדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוב רוי שייט קיאקים על הירדנית – רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

ג’ונגל של כייף – לא רק מדובר על מקום כייפי עם המון חיות שמיד נפרט עליהן, מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע מג’רסה – את הטיול למג’רסה עשינו ביום קיץ חם. המקום מתאים בכל עונות השנה (חוץ מימי חורף קרים במיוחד וגשומים) אך בימים החמים הוא מומלץ במיוחד מאחר והוא כולל בתוכו מסלול הליכה ושחייה בתוך המים (לא חובה – יש גם מסלול יבש). – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.