Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק מנחם בגין - חווית בילוי ואטרקציות בטבע
(אבל בתוך העיר)

פארק מנחם הוא אחד הפארקים המגניבים בדרום תל אביב. הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים.  אז אם אתם נמצאים באיזור מרכז אנחנו נמליץ בחום לבקר כאן לפחות פעם אחת ולהכיר את המקום המקסים הזה.

פארק מנחם בגין הוא פארק ציבורי עירוני של עיריית תל אביב וגני יהושע. הפארק מלא בשולחנות פיקניק ושטח הדשא העצום – מה שמאפשר לעשות כאן פיקניק תחת העצים הפזורים. יש כאן גם שני אגמים מלאכותיים: בקטן אפשר להשכיר סירות פדלים והאגם השני הגדול יותר ומציע אטרקציית סקי מים בכבלים (זה אדיר!). בנוסף לשני האגמים המלאכותיים תוכלו למצוא כאן גם חיות – בפארק יש פינת חי די מרשימה עם חיות כמו: איילים, יעלים, תרנגולות, כבשים ועוד. אחת האטרקציות היותר נחמדות עבור הילדים היא רכבת סיור שנוסעת בשטח הפארק (בזמן שאנחנו ביקרנו במקום עלות הכרטיס לרכבת היה 5 ש”ח לאדם) והיא תיקח אתכם לסיור סביב כל הפארק. זו גם דרך נהדרת להכיר את המקום לפני בחירת ההתמקמות שלכם ולכן אנחנו ממש ממליצות להתחיל ממנה. בנוסף לכל אלה בפארק יש איזור שלם של מתקני ספורט, מגרשי משחק וגן שעשועים גדול. יש גם אפשרות להשכרת אופני תלאופן של עיריית תל אביב – אפשר לצאת מכאן לרכיבה במסלול מסודר מפארק מנחם בגין אל פארק אריאל שרון. מדובר במרחק של כ-10 ק”מ.

הפארק קרוי על שמו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין. לפארק יש שם נוסף “פארק דרום” בגלל שמיקומו בדרום העיר תל אביב בסמוך לשכונת הארגזים, ולכן המקומיים קוראים לו כך. שטח הפארק הוא 500 דונם – פארק די גדול, אך לא כולו פתוח לקהל – רק 240 דונם מתוכו. 

על מנת להגיע לפארק תוכלו לרשום בוויז “פארק מנחם בגין גני יהושוע” והוייז יוביל אתכם לפה. שימו לב שיש עוד פארק עם שם זהה באיזור הרי ירושלים אז לא להתבלבל. תוכלו להגיע דרך מחלף קיבוץ גלויות או מי שמגיע מהצד השני דרך מחלף גהה דרך מחלף מסובים.

 רוצים עוד הצעות לטיולים במרכז?

אתר שבע טחנות בגני יהושע – יום בילוי מפתיע בין גנים מיוחדים, בשילוב עם אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. סירות פדלים באגם, שייט מודרך על נחל הירקון, רכיבה על רב אופן או רכב גולף חשמלי, גני שעשועים גדולים והמון שטח לקיים פיקניק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול במקורות הירקון כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע בין היחידות והיפות שיש באזור המרכז – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.