Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק טדי – מופעי מזרקות מים בירושלים

פארק טדי הוא פארק עירוני בירושלים הפתוח למבקרים באופן חופשי ובחינם. הפארק נמצא בלב האזור המתוייר של ירושלים, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, שדרת ממילא ומגדל דוד. הפארק מוקף במדשאות רחבות וספסלי ישיבה ובמרכזו אטרקציה של מזרקות מים מהיפות והמיוחדות בישראל.

מזרקות המים בפארק טדי הן מוקד עלייה לרגל של כמעט כל מבקר שמגיע לירושלים. המזרקות מציגות מופעי מים המשלבים מוזיקה ואורות וכך הן יוצרות מופע מרהיב ומיוחד במינו. במופע משתתפים כמעט 2,000 גופי תאורה ולמעלה מ- 200 זרנוקי מים, כשברקע מתנגנת מוזיקה מרשימה ומרגשת. מופעי המים מתקיימים במספר שעות במהלך היום, ומומלץ מאוד להגיע לאחד המופעים שמתקיימים בשעות החושך, וכך ליהנות יותר ממופע האורות הצבעוני.

בשטח הפארק המטופח, שפתוח למבקרים בחינם, תוכלו לשבת בשטחי המדשאות הרבים או על הספסלים שיש בו לעצירת מנוחה או פיקניק. ברחבי הפארק יש גם מרכז מבקרים, מבנה היסטורי משוחזר, אמת מים, פסלים סביבתיים ושעון שמש מרשים. 

פארק טדי פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 7:00-22:00 והמזרקות שבו פועלות לאורך שעות הפעילות של הפארק. מופעי המזרקות מתקיימים לרוב בשעות 11:00, 13:00, 15:00, 17:00 ובשעות הערב ב 20:00 וב-21:00. יש להתעדכן טרם ההגעה על מנת לוודא שאין שינויים בשעות הפעילות של הפארק והמופעים. הפארק נגיש לנכים ולעגלות ילדים ותינוקות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק טדי ירושלים.

תרצו להמשיך לטייל באיזור?

עיר דוד – מסע אל העיר המרתקת ירושלים – עיר דוד היא אתר תיירות בירושלים בעל חשיבות היסטורית אדירה. בטיול שלכם כאן תוכלו לחזור אחורה בזמן וגם לחוות מהאטרקציות הרבות שפועלות כאן בסיור עצמי או מודרך. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

תחנת הרוח במשכנות שאננים – מונטיפיורי – משכנות שאננים היא השכונה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות העיר וכיום אתם מוזמנים להגיע לכאן וליהנות מסיור בשכונה הציורית ולבקר בתחנת הרוח מונטיפיורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מנהרות הכותל – הקרן למורשת הכותל המערבי – הקרן למורשת הכותל המערבי פתחה לטובת המבקרים את האפשרות להיכנס אל תוך מנהרות תת קרקעיות, ולקבל הצצה מרתקת אל העבר של ירושלים, לתקופת ימי בית שני. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק עמק הצבאים – עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל, והוא מקיף שטח של 250 דונם בלב העיר ירושלים. בפארק יש עדר של 30 צבאים שחי בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין לבן – עין לבן הוא מבין המעיינות הפופולריים של ירושלים. במרחק נסיעה של כמה מאות מטרים מגן החיות התנ”כי, תוכלי להגיע אל המעיין הזורם אל שתי בריכות ומייצר פיסת טבע יפהפייה לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אקווריום ישראל– מרכז מבקרים גדול וייחודי בישראל, בו תוכלו להיחשף לאלפי מינים של דגים וחיות מים שמקיפים אתכם מכל עבר. הליכה בתוך ובין האקווריומים מספקת למבקרים כאן חוויה אדירה, ועוד כמה הפתעות נוספות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערת הנטיפים – טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שלא הכרתם ויחשוף אתכם אל תופעת הנטיפים שנוצרה כאן במשך עשרות אלפי שנים ועדיין ממשיכה להתקיים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מעיינות בירושלים – אזור זה התברך ב נביעות ומעיינות רבים, קרירים ויפהפהיים. ריכזנו עבורכם רשימה של כמה מהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
שמורת הטבע נחל חלילים – בין הבתים, ובצמוד לעיר הרועשת, ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה  במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.