Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות עם הילדים 2023 בירושלים

צעדת ירושלים 2023 ה – 68

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לירושלים להנות מצעדת ירושלים המסורתית שתתקיים ביום רביעי חוה”מ סוכות 04/10/2022. ביום הצעדה תוכלו להנות מצעדת בוקר במסלולי טבע, הפנינג בגן סאקר עם פעילות לכל המשפחה, למשתתפי הצעדה ולתושבי ירושלים. ובנוסף מצעד חגיגי ברחובות מרכז העיר. למידע מפורט לחצו כאן.

שוק ארבעת המינים – כיכר וולרו בשוק מחנה יהודה

26-29.9 – לכבוד חג הסוכות ומיד לאחר יום הכיפורים, עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה לשוק ארבעת המינים הגדול בישראל, שיפתח לראשונה בכיכר וולרו המחודשת סמוך לשוק מחנה יהודה. במקום יוקמו עשרות דוכני מכירה למיטב התוצרת של ארבעת המינים – אתרוג, לולב, הדס וערבה – ביחידים, בסט, על פי זנים שונים ובהתאם לעדות ישראל ולמנהגים השונים של כל עדה ועדה, במיטב הכשרויות.

סוכות במרכז מורשת בגין 

בחול המועד סוכות 2023 באים עם כל המשפחה לפעילות במרכז מורשת בגין בירושלים, מוזמנים להשתתף בחוויה אורקולית רב גילית ולהכיר את סיפור חייו המרתק של ראש הממשלה מנחם בגין, מהמנהיגים הבולטים בהיסטוריה של המדינה. יחד נעבור דרך פרקי חייו השונים ובנוסף בואו להנות ממגוון רחב של אירועים שמתאימים לקשת של גילאים. למידע מפורט על האירועים לחצו כאן.

טיילת החומות בחוהמ סוכות ב-10 ₪ בלבד לסיורים וביקורים עצמאיים

דרך נהדרת לראות את ירושלים היא דרך טיילת החומות מגובה ותצפיות פנורמיות. הסיור כאן הוא עצמאי ומתאים לכל המשפחה, טיילת החומות היא אתר מורשת עולמי של אונסק”ו וזה מסלול חובה לכל אחד שמבקר כאן בעיר. את הטיול כאן אפשר לצלוח כמסלול אחד ארוך. במהלך חול המועד סוכות הכניסה לטיילת החומות תהיה בעלות של 10 ש”ח בלבד בסיורים עצמאיים על הטיילת הצפונית, הטיילת הדרומית, סובב חומות 360 בין התאריכים 3-5 באוקטובר, 17:00-9:00. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

סוכות בגן הבוטני ירושלים

סוכות 2023 בגן הבוטני גבעת רם ירושלים. בוטניפלצת – כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני בתאריכים 01-06/10/2023. הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את תושבי מדינת ישראל ואורחיה לבוטניפלצת! הכל החל בלילה של ירח מלא כאשר ד”ר אורי פרגמן ספיר, המנהל המדעי של הגן הבוטני, עבד במשרדו בספרייה הבוטנית של הגן כשלפתע שמע רחש מוזר. אורי הלך בעקבות הרעש ופתאום ראה בפינה נידחת, שאף אחד לא מגיע אליה אף פעם, במדף גבוה ומאובק ספר עתיק מאד – ספר המפלצמחים הגדול. כשהתקרב, החל המדף לרעוד, הספר נפל וממנו קפצו המפלצמחים שהתפזרו בכל רחבי הגן. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

סוכות במשטרת ישראל

אתם מוזמנים להגיע בסוכות ולבלות עם משטרת ישראל! היחידות המיוחדות של משטרת ישראל כבר מחכות לכם בחג הסוכות הקרוב בימי שני עד חמישי 02-05/10/2023 בשעות 09:30-11:30 וגם ב 12:30-14:30 ברישום מראש בלבד באתר. אז מה מחכה לכם? תצוגות של יחידות משטרה, בעקבות הפושע, משטרה בפעולה, שוטרים בירוק, משטרה בדרכים ועוד. בנוסף על כך יתקיימו מופעים של שוטרים על ארבע ומופע פיצוץ של חבלני המשטרה וגם קרב מגע! למידע מפורט ורישום מראש לחצו כאן.

הסנפלינג המטורף מהחומה חוזר ובגדול!

עמדות סנפלינג לכל המשפחה מטיילת החומות הדרומית, באזור הר ציון. חוה״מ סוכות יז- כ׳ תשרי התשפ״ד, 3-5 באוקטובר בשעות 16:00-10:00. כניסה בתשלום מגיל 9 ועד 99, 40 ₪ למשתתף, הכרטיס כולל כניסה לטיילת, מומלץ להוריד את אפליקציית שומרי החומות ולהנות במציאות רבודה. יש להצטייד בנעליים סגורות.

סוכת ירושלים בכיכר ספרא – הסוכה הגדולה בעולם

בין התאריכים 1-5.10, חוה”מ סוכות – עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה לבוא ולחגוג את אווירת חג הסוכות בסוכת ירושלים בכיכר ספרא. כמיטב המסורת, עיריית ירושלים מקימה גם השנה את הסוכה הגדולה בעולם בכיכר ספרא, ומזמינה את תושבי העיר ומבקריה להגיע וליהנות משלל הופעות ואירועים המתקיימים בה. במהלך חול המועד יתקיימו ללא תשלום עשרות הופעות ופעילויות לכל המשפחה. פרטים באתר העירייה.

חגיגות הסהרנה – חול המועד סוכות 2023 בגן סאקר

חגיגות הסהרנה חוזרות לגן סאקר! עיריית ירושלים תקיים אירוע גדול של חגיגות מוסיקה ומחול כורדי ביום שני, 2.10. בתוכנית – הופעות זמרים, להקות מחול, תצוגת מאכלים, מופע מרכזי של זמרים יוצאי כורדיסטאן, סדנאות לימוד של השפה הכורדית, סדנאות ריקוד, במת כישרונות צעירים, דוכנים ועוד. הכניסה חופשית.

סוכות 2023 בגבעת התחמושת

מחכים לכם עם חוויות בלתי נשכחת לכל המשפחה – מתחם אתגרים, הרפתקאות וערכים – גשר חבלים, גלישה באומגה, סנפלינג, הדרכות מורשת, צפייה במיצג אור קולי, סיור מרגש במוזיאון החדש, הצגות לילדים, ואפילו מפגשים עם לוחמים ממשחררי ירושלים! והכל בכרטיס אחד. למידע מפורט לחצו כאן.

פס תרבות במרכז העיר 

במהלך חול המועד סוכות בתאריכים 1-5.10 תהפוך מרכז העיר לחגיגה לכל המשפחה – במרחב הציבורי במרכז העיר יופיעו שחקנים בלבוש ססגוני, מיוחד, נגנים, פסלים חיים, תאטרון בובות, אמני קרקס, תזמורות, להקות מחול ועוד. האירועים יתקיימו בכיכר ציון, ברח’ סלומון, בכיכר החתולות ולאורך מדרחוב בן יהודה בימי חול המועד בין השעות 16:00-19:00.

אמנות וקיימות בשכונות העיר

לצד האירועים המרכזיים יתקיימו ברחבי העיר ושכונותיה, מגוון פסטיבלי אמנות כמו פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית, פסטיבל הימא לקרמיקה, פסטיבלי מחול, פסטיבל חכמת רחוב בגוננים ועוד. כמו כן יתקיים פסטיבל קיימות “ירוק בפנים ובחוץ” (3-5.10) – פסטיבל ייחודי וראשוני מסוגו במהלכו מוזמן הקהל לבקר באתרי טבע, גינות קהילתיות, ובמקומות המקדמים קיימות קהילתית בשכונות וברחבי העיר. פרטים נוספים באתר העירייה.

עולה עולה – אירוע משרד הקליטה סוכות לכל המשפחה בפארק נאות קדומים

משרד העלייה והקליטה מזמין אתכם לחגיגת סוכות בפסיפס ישראלי של עלייה, תרבויות, טעמים וחוויות שהתקבצו יחד במקום אחד – כאן במדינת ישראל! בין התאריכים 02-04/10/2023 ימי שני עד רביעי אתם מוזמנים לבקר בפארק נאות קדומים ב 12 סוכות לפי נושאים, להנות מדוכני אוכל, סדנאות לכל המשפחה, מתחם ג’ימבורי, תחרות משפחות ושעשעון משפחתי, מופעים, חפשו את המטמון, סיורים מודרכים בטבע, מתחם משחקי חשיבה, אולפן רדיו שקוף שישדר בשידור חי כל מה שקורה. הפעילות בתשלום והרשמה בראש באתר הרישמי.

פסטיבל טועמים עולם בגן מיטשל וחוצות היוצר

בין התאריכים 03-05.10.23 פסטיבל טועמים עולם בגן מיטשל וחוצות היוצר, בין השעות 17:00-23:00 פסטיבל קולינרי, תרבותי, מרהיב וססגוני. תפאורות ענק יאפיינו את מתחמי האירוע כמדינות העולם, צוות שחקנים איכותי, תלבושות אותנטיות ומוזיקאים במוזיקה עממית של אותם המדינות. פרטים נוספים באתר העירייה.

פסטיבל האסיף בעין יעל

אתם מוזמנים לחגוג את חג האסיף ולהתכנס אל הסוכה עם יבולי הקיץ, להכין את בתי החומר לקראת לקראת הגשם הטו, בואו לשמר את פירות הסתיו המתוקים ולקלוע מחצלות מעלי הלולב החגיגי. ובנוסף ליהנות ממגוון סדנאות: מקלעות הסתיו, כלי אדמה. תירוש מקומי, אסיף הכותנה, לחם מדורה, בניה באדמה, תיאטרון ארכאולוגי, יריד אסיף ומתחם ג’ימבורי טבע לפעוטות. הפסטיבל מתקיים בין התאריכים 02-04/10/2023 בין השעות 09:00-16:00 בהזמנה מראש באתר הרישמי.

הפנינג סוכות למשפחות עם ילדים בגבעת ישעיהו

ביום השלישי של חול המועד סוכות בתאריך 03/10/2023 בין השעות 09:00-16:00 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולצאת לסיור קצר מודרך בעתיקות הגן הארכיאולוגי בגבעת ישעיהו כולל סדנאות לכל המשפחה. האירוע הוא אירוע חינמי ללא תשלום ואין צורך ברישום מראש. נקודת מפגש: משרדי קק”ל גבעת ישעיהו. כדי להגיע למקום תוכלו לרשום בוויז: קרן קימת אזור ההר בקטן יהיה כתוב גבעת ישעיהו. מידע מלא באתר הרישמי של קק”ל.

פסטיבל דרך בית לחם “מחדשים ושרים”

בתאריך 1.10.23 פסטיבל דרך בית לחם – “מחדשים ושרים” – יום ראשון, בין השעות 17:00-22:00. פסטיבל של מוסיקה, אומנות, דוכנים, סדנאות אמנות, נגני חוצות, הרקדות, תיאטרון רחוב, פעילויות והפעלות לכל המשפחה בשכונת בקעה הקסומה. הכניסה חופשית!

פסטיבל עין כרם ביובלים חול המועד סוכות

בין התאריכים 4-6.10.23 יתקיים פסטיבל עין כרם ביובלים חוה”מ סוכות. חגיגת מוסיקה ואמנות, דוכנים, יין וטעימות בעמק. אירועים וחגיגת כפר סביב סוכה קהילתית, בתים פתוחים, ביקורים בפינות חמד וסיורים. מתחם ילדים ומופעי ליצנות, קרקס וקסמים. הכניסה חופשית!