Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק גולדה הר הנגב

בלב הר הנגב קק”ל פיתחה את פארק גולדה על שם גולדה מאיר ראשת הממשלה הרביעית של מדינת ישראל. פארק גולדה נבנה בסמוך לקיבוץ רביבים שם התגוררה לפרקים גולדה מאיר. הפארק הוקם סביב תוואי נחל רביבים – למי מכם לחוגג זרימות ושטפונות זה מקום נהדר להגיע אליו לצפות בצורה בטוחה בשיטפון שבא לאחר הגשם. בפארק עצמו יש אגם מים גדול ולצידו גן שעשועים קטן, ספסלי פיקניק, מדשאות דשא, נקודות עניין היסטוריות ומצפור אחד בשם מצפור טלי.

קרדיט לתמונה לאחד והיחיד Roy.v.photographer קישור לאינסטגרם לחץ כאן.

המצפור נמצא בגבעה שמצפון לאגם, תוכלו לטפס בעזרת מדרגות שיובילו אתכם למצפור. המצפור הוקם לזכרה של טלי קסטנבוים שעבדה במנהלה לפיתוח התיירות כאן בנגב. מהמצפור אפשר לקבל נקודת תצפית יפה על הפארק והסביבה. למי מכם שלא רוצה לטפל רגלית אפשרי להגיע עם הרכב עד למצפור. נקודות עניין נוספות שרצוי לבקר בהם הם: באר נאפ”י, באר הפלפלון ושוקת בריטית. הפארק מהווה ריאה ירוקה בלב המדבר. למפת הפארק לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק גולדה כביש הר הנגב.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

מצפור ליפא גל – פארק חרותות הסלע – מצפור ליפא גל נמצא באזור הר הנגב, בהר מחיה. מן המצפור נשקף נוף מרהיב הצופה אל עבר עתיקות עבדת והנגב הצפוני. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי תל ניצנה, חמוקי ניצנה ופסל נתיב השלום – בצד הדרום מערבי של ישראל, לצד כביש 10 והגבול עם מצרים תוכלו להגיע אל פתחת ניצנה. כאן תמצאו את גן לאומי תל ניצנה, חמוקי ניצנה ואת פסל נתיב השלום. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפה דור בקעת צין – מבין התצפיות היפות והנוחות להגעה, יש כאן ספסל הצופה ישירות על נחל צין וכל האיזור הפרעי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה ליפא גל – פארק חרותות הסלע – מסלולים קלים עם נוף עוצר נשימה ואטרקציה מיוחדת שתוכלו למצוא רק כאן באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אגם ירוחם – מי היה מאמין שאמצע המדבר נוכל למצוא אגם כל כך גדול. מסביב לאגם יש המון מקומות ישיבה שקק’ל מתפחת. למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

גן לאומי ממשית – גן לאומי מבין היפים שיש במיוחד בתקופות החגים שרשות הטבע והגנים מפעילה את השוק הנבטי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.