Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק אקו ספורט אשקלון

פארק אקו ספורט אשקלון נמצא לצד שכונת אגמים בעיר, הוא מתפרס על פני כ 600 דונם שמהווים מסדרון אקולוגי חשוב. שנים רבות שהאיזור בו הוקם הפארק סבל משפיכת פסולת והזנחה אך כעת אפשר למצוא כאן את אחד הפארקים היפים שיש בישראל. בלב הפארק ישנו אגם מלאכותי גדול מהיפים שיש בישראל ולצידו בתקופת החורף נמצאת כאן בריכת חורף טבעית שתאגור את מי הגשמים. בריכת החורף נבנתה כחלק מפתרונות ההצפה שסבלו תושבי דרום העיר. הפארק נחשב לאד מהפארקים הייחודיים שבמרכזו יש שילוב של ספורט, טבע וחינוך. האגם צפוי להכיל מגוון אטרקציות מעולם ספורט ימי, מסביבו ישנם מתקני כושר ושבילי אופניים באורכים שונים.

הפארק הוקם במטרה לשמור על ערכי הטבע ועל המרחבים הפתוחים כאשר מדרום לפארק יש את שטח חולות פתוח. בהמשך יוקם כאן אתר ארכיאולוגי מהתקופה הביזנטית שישלב תוכניות חינוך עירוניות יחד עם הפארק. יש כאן פינות מסתור לצפייה בבעלי הכנף שיבקרו ובעיקר שמירה על סביבה בת קיימא. בפארק יוקם אמפי פארק המכיל 800 מקומות ישיבה ומגוון בתי קפה ומסעדות. בנוסף לאורך הפארק יוקמו איזורי פיקניק לרווחת המבקרים. הפארק צפוי להיפתח רשמית בין חודשים ספטמבר – אוקטובר 2023.  כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק אקו ספורט אשקלון.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

חופי הים של אשקלון – הקיץ הגיע והבילוי הכי מבוקש היום לכל המשפחה הוא בים, לשמחתנו לאורך מדינת ישראל יש לא מעט חופי רחצה נהדרים – תכירו את חופי הים של אשקלון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת טבע חולות זיקים – בנקודה הדרומית ביותר ברצועת החוף הארוכה שיש לנו בישראל, תוכלו למצוא מסלול מקסים העובר בדיונות חול, לצד נחל שקמה ומסתיים בחוף ים מדהים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

נתיב לשלום בנתיב העשרה – נתיב העשרה הוא מושב בצפון-מערב הנגב ובו נמצאת חומת המגן הגדולה שמפרידה בין שטח ישראל לבין שטחי רצועת עזה. בנתיב לשלום תוכלו לקחת חלק בקישוט החומה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק נחל לכיש – פארק נחל לכיש הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נתיב לשלום בנתיב העשרה | אומנות על חומת המגן בין ישראל לעזה – נתיב העשרה הוא מושב בצפון-מערב הנגב בסופו של המושב תמצאו את חומת המגן הגדולה והמרשימה שמפרידה בין שטח ישראל לבין שטחי רצועת עזה – נתיב לשלום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גבעת לילי – בגבעת לילי תוכלו למצוא את פריחת הכלניות בשיא העונה וגם את קברם של אריאל ולילי שרון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

דרך נוף הבשור והגשר התלוי – מסלול נסיעה ברכב העובר בין מספר נקודות עניין לאורך נחל הבשור, אחד מהם הוא הגשר התלוי המפורסם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפור גבעת גמל – לזכרו של יעקב (ינצ’יק) גברי – בסמוך לקיבוץ ניר עם שבעוטף עזה על גבי גבעה הנראת כמו דבשת הגמל הוקם לו מצפור המשקיף על האיזור כולו לזכרו של יעקב גברי חלוץ ומייסד ניר עם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.