Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין פלוטית המעיין הנסתר

ברוכים הבאים אולי למקום הכי קסום שתמצאו בכל איזור ים המלח כיכר סדום – עין פלוטית. תחת עצי הדקל בדרך הנוסעת לכיוון עין תמר ונאות כיכר במועצה איזורית תמר, תמצאו את המעיין הנסתר שמימיו שקופים, כחולים, טורקיז עם המון דגים קטנים שיעשו לכם אחלה פילינג. אם תיסעו בכביש לא תוכלו לראות את המעיין כיוון שעצי הדקל העוטפים אותו מסתירים אותו והם עושים עבודה נהדרת בהסתרת המעיין. עומקו של המעיין הוא כ 90 ס”מ. המעיין המקסים הזה נקרא על שמה של בתו של לוט.

אם אם מחפשים נקודה שקטה, יחסית לא מוכרת ורגועה – זה המקום. מומלץ בחום להביא לכאן פק’ל קפה או ארוחה לפיקניק כי כאן ניתן להישאר כמה שעות בכייף. המקומים מספרים כי מי המעיין הם מים מיוחדים, יש להם יכולות להחזיר את האהבה שעזבה אתכם ובכך תוכלו לקבל אותה בחזרה. זאת הסיבה כי המעיין נקרא גם מעיין האהבה. יש הטוענים כי היום מגיעים לכאן המון שבורי לבד וכאשר הם טבלו כאן אהובם חזרו אליהם – האומנם? איך מגיעים למעיין? ליורדים מכביש 25 סעו בכביש 90 ופנו ימינה לכיוון עין תמר ונאות כיכר, לאחר נסיעה של כ 4 ק”מ תראו בצד שמאל שלכם את עצי הדקל המדוברים הליכה של כמה דקות בודדות תוביל אתם לגרם מדרגות ומשם למעיין. לבאים מכיוון צפון מנווה זוהר, סעו בכביש 90 עד לשילוט פניה שמאלה לכיוון עין תמר ונאות כיכר. קרדיט לתמונות לאחד והיחיד Roy.v.photographer קישור לאינסטגרם לחץ כאן.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

מצפור מלחת סדום – אגם הברבורים – בדרום ים המלח במקום בו נשפכים נחל צין, נחל אמציהו ונחל הערבה אל ים המלח נמצא בית גידול מדהים בשם מלחת סדום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק נחל אמציהו – פארק אקולוגי בים המלח – הפארק האקולוגי בנחל אמציהו נמצא באיזור דרום ים המלח. הפארק שופץ והפך לאטרקציה אטרקטיבית ואתר תיירותי שמומלץ לבקר בו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע עין בוקק – מאחורי מלונות ים המלח תוכלו למצוא את שמורת הטבע עין בוקק – שמורה קסומה שמומלץ לבקר בה לפחות פעם אחת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מצדה – מה יש לומר שעוד לא נאמר על גן לאומי מצדה, חוויה גדולה בין אם זה הטיפוס להר או עם הרכבל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי– שנים רבות אנחנו מטיילות באיזור אבל רק לאחרונה גילינו את הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי – אל תפספסו! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל דוד –מים זורמים במדבר, מפלים, מסלול נהדר עם הקטנים למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל זוהר – מסלול הליכה קווי במדבר יהודה – בסוף הירידות בכביש 31 מערד אל ים המלח תוכלו לצאת למסלול הליכה קווי, באורך של 2.5 ק”מ, שכולל עתיקות ונוף מדברי עוצר נשימה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תצפית נווה זוהר בירידות לים המלח – בכיבש 31 היורד מערד אל ים המלח יש כמה נקודות תצפית חלקן מאולתרות וחלקן מסודרות. אחת המסודרות היא תצפית נווה זוהר הצופה על נחל זוהר וים המלח. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפור מואב ומסלול נחל כידד בערד– בסופה של העיר ערד, אחרי מלונות העיר תוכלו להגיע אל אחת מהתצפיות היפות שיש באיזור – מצפור מואב. סימון שבילים ירוק לבן יוביל אתכם במסלול למצפור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

קניון נחל תמר – טיול סולמות ודרגיות – אם אתם משפחה מטיבת לכת עם ילדים בוגרים שלא חוששים מאתגרים, זה המסלול בשבילכם! בסמוך לצומת הערבה, במסלול קצר שאורכו 1.2 ק”מ תחצו קניון מדהים! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.