Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים מודרכים לכל המשפחה: דרום אדום 2024

דרום אדום 2024 עתיד להתקיים גם השנה בסימן התחדשות, המשכיות וצמיחה מחדש. השנה הפסטיבל מקבל משמעות אחרת ויתקיים במתכונת מותאמת לתקופה. איזור הדרום עבר בשביעי לאוקטובר אובדן ושבר גדול אבל לטבע עוצמות משלו ויכולת תמיד לצמוח מחדש. פריחת הכלניות בדרום מדי שנה מכסה את היערות והפארקים במרבדים אדומים ויוצרת מראות טבע מופלאים. גם השנה קק”ל מוציאה סיורים במסגרת דרום אדום בתשלום סימלי של 10 ש”ח. המלצות לסיורים מודרכים בדרום אדום:

דרום אדום בחוות הר שמש

בצפון הנגב נמצאת חוות הר שמש בין הגבעות והיער. אתם מוזמנים להגיע בחודש פברואר לסיור ברחבי החווה בו נכיר את שגרת בעלי החיים. במהלך הסיור נלמד על דרך גידול צאן בקר וגידולים חקלאיים שונים. נכיר את שגרת בעלי החיים ונקבל הצצה לעולם המרתק של חיות המרעה. הסיורים מתאימים לכל המשפחה, בתיאום בראש באתר הרישמי.

סיור ברכב פרטי מפורה אל תצפית נוף הבתרונות

כחלק מאירועי דרום אדום 2024 ובהדרכת קק”ל אתם מוזמנים לצאת לסיור כיפי לכל המשפחה אותו נתחיל בשמורת טבע פורה דרך נופית שביל השקמה. כאן יש פריחה מרהיבה בחודשי החורף והאביב מתכסה השמורה במרבד ססגוני. נעבור במספר נקודות עניין: שרידי גשר הרכבת התורכית, תל נג’ילה, מרחבי נחל שקמה ונסיים בנקודת תצפית על בתרונות הלס של רוחמה. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

מגבעת הכלניות אל יער ניר משה

כחלק מאירועי דרום אדום 2024 אתם מוזמנים לצאת לסיור יחד עם קק”ל אותו נתחיל בגבעת הכלניות שם נמצא מקום מנוחתם של לילי ואריאל שרון. משם ממשיכים בדרך נוף מדהימה יער ניר משה המתאימה לכל רכב מלאה בנקודות פריחה ומורשת. בסיור נסקור את סיפור מלחמת העולם הראשונה דרך סיפורים של “פרשי היאומנרי”. נלמד על התפתחות מפעל המים מאז ועד היום ונסיים בתצפית על שדה הקרב שהתרחב במלחמת העולם הראשונה. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

אל בתרונות רוחמה עם קק”ל

במסגרת דרום אדום ויחד עם קק”ל אתם מוזמנים להנות מסיור פריחה שמתאים לכל המשפחה שבמהלכו נהנה מנוף עוצר נשימה של גבעות מעוגלות בשמורת רוחמה הנוצרות עקב בלייה של אדמת הלב והכורכר. יחד עם החורף הגבעות הציוריות הללו פורחות עם מרבדים עוצרי נשימה של כלניות אדומות לצד הירוק והמרחבים הפתוחים. רמת הקושי – מתאים לכל המשפחה. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

שמורת טבע פורה פרחונית מתמיד עם קק”ל

כחלק מאירועי דרום אדום 2024 קק”ל מזמינה אתכם לצאת לסיור לכל המשפחה אל שמורת פורה בנגב הצפוני. השמורה היא שמורת טבע קטנה אבל מאוד מפתיעה בה אפשר להנות ממרבדי פריחה של הכלניות האדומות, העיריות, דודא רפואי ועוד. במהלך הסיור נחלוף על פני האגם העוני הלוכד כאן את מי השיטפונות מנחל פורה הסמוך. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

שביל הזהב ביער להב עם קק”ל

אתם מוזמנים להגיע לסיור רכוב מודרך עם קק”ל בחורבת אבו חוף, הסיור יעבור בין נקודות תצפית על בארות המים הקומות שהשתמרה בישראל, לאורך שביל הזהב נפגוש עדות להתיישבות קדומה כולל מערת מגורים, גת ושיריי מחצבה. בנוס, במהלך הסיור נמצא את מטמון המטבעות הזהב שהוסתר כאן על פי סיפוריו של גובה המיסים מטעם השלטון העות’מני וגם נהנה מעונת הפריחה! הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

דרך הפסלים בחצרים עם קק”ל

במסגרת אירועי דרום אדום 2024 אתם מוזמנים לצאת לסיור מרתק ומודרך עם קק”ל כל אחד ברכבו הפרטי. במהלך הסיור המודרך נקבל נקודת מבט על החקלאות הייחודית שבאיזור כולל מבט על תופעת המדבור ומענה קק”ל ביעור נטע אדם. בנוסף  נקבל נקודת מבט אומנותי על עשרות פסלים של מיטב אומני ישראל המוצבים לצד הדרך בקיבוץ חצרים. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

סיור מודרך בפארק שרשרת נחל גרר עם קק”ל

כחלק מאירועי דרום אדום 2024 אתם מוזמנים לצאת לסיור רגלים ומהנה עם מדריך מטעם קק”ל המתאים לכל המשפחה. בואו להנות מסיור קסום ובמהלכו תהנו מנוף עוצר נשימה ותלמדו על המסקנות המרתקות של הארכיאולוגים מהמקום. פארק נחל גרר שנקרא גם יער שרשרת הוא אי ירוק בנגב הצפוני ובו גם תוכלו להנות מפריחת הכלניות האדומות. הסיור בתשלום סימלי של 10 ש”ח בהרשמה מראש באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.